تفاوت هاست وردپرس و لینوکس؛ ۷ تفاوت مهم وب رمز

پس از این طی کردن مراحل، مانند تصویر زیر وارد صفحه اکتیو شدن نسخه 15 روزه رایگان سی پنل می شوید که در اینجا با کلیلک دکمه آبی رنگ وارد تنظیمات پنل خواهید شد. در صفحه بعدی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید می بایست جهت استفاده از نسخه رایگان 15 روزه سی پنل دکمه را کلیک کنید. در این مقاله سعی کردیم نحوهی نصب رایگان در دایرکت ادمین را به شما آموزش دهیم. بهخاطر همین باید اقدامات لازم جهت تغییر دامنه در دیتابیس را نیز انجام دهید. در این جلسه به آموزش ورود به خواهیم پرداخت، اگر مدیر سرور باشید و سی پنل را بر روی سرور لینوکسی خودتان نصب کرده باشید و یا یک کاربر معمولی هستید که با خرید هاست به اطلاعات کنترل پنل سایتتان دسترسی دارید اولین کاری که باید انجام دهید ورود به سی پنل برای مدیریت سایت یا مشتریانتان خواهد بود. از آنجایی که معمولا از چندین سرور برای تحویل محتوا استفاده میکنند، مدیران وب سایت میتوانند مطمئن باشند که محتوای سایت آنها همیشه در دسترس کاربران است. ​​​​​!

آموزش کار با دایرکت ادمین (بخش مدیریت) - فراسو فولدری که به منظور نصب وردپرس در سی پنل خود ایجاد کرده اید، در حال حاضر خالی است. متأسفانه کاربران این کنترل پنل در جهان زیاد نیستند و در صورت داشتن سؤال، باید تلاش بیشتری برای یافتن پاسخ آن کنند. انتقال وبسایت هایی با کنترل پنل سی پنل (هاست سی پنل) رایگان انجام خواهد شد. وارد App Store بشوید و سپس برنامه Microsoft Remote Desktop و یا هر برنامه رایگان دیگری که از NLA (یا Network Level Authentication) پشتیبانی میکند را روی دستگاه iOS خود نصب کنید. دقت داشته باشید هتزنر سرورهای رایگان خود را به صورت یک ماهه ارائه میکند و پس از آن در صورت رضایت از خدمات، میتوانید برای تمدید سرور هزینه پرداخت کنید و یا از سرورهای غیر رایگان قیمت سرور مجازی در ایران | لیست قیمت انواع سرور برای سایت هتزنر استفاده کنید. اگر شما برای بار اول باشد که از طریق کامپیوتر خود به سرور وصل میشوید یک خروجی مانند آنچه در ادامه برایتان میگذاریم مشاهده میکنید حالا کافی است تا روی کلیک کنید. با این کار شما می توانید ارزش سئویی وردپرس های نصب شده را روی دامنه اصلی خود بیاورید و این امر به بهبود رتبه و عملکرد وب سایت شما کمک بسیاری را خواهد کرد.  ​​!

تغییر دامنه اصلی هاست در دایرکت ادمین - learn - هاست نگار سرور VPS را می توان بخشی از یک سرور اختصاصی دانست که مزایای یک هاستینگ اختصاصی را با هزینه های مقرون به صرفه تر در اختیار کابران قرار می دهد. جهت استعلام IP برای لایسنس سی پنل می توانید به بخش بررسی لایسنس سی پنل مراجعه نموده و آی پی سرور خود را وارد نمایید. 1. برای این کار باید در ابتدا وارد حساب خود در سی پنل شوید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش بر این بوده است تا نحوه نصب وردپرس روی ساب فولدر سی پنل را به شما آموزش دهیم. در واقع اگر شما یک ساب دامین مجزا داشته و روی آن وردپرس را نصب کنید، گوگل ساب دامین جدید را به عنوان یک دامنه کاملا مجزا شناسایی می کند. 2. سپس نسب به آپلود فایل مربوطه در ساب فولدر ایجاد شده اقدام نمایید. 2. سپس می توانید به کمک آموزش زیر به ساده ترین شکل ممکن اقدام به ایجاد دیتابیس جدید نمایید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ارزان لطفا از سایت ما دیدن کنید. حال صفحه ورود به باز می شود و می بایست همانند تصویر زیر برای عبارت پیش فرض را وارد کرده و رمز عبوری که برای ورود به استفاده می کردید را نیز وارد نمایید تا بتوانید به محیط مدیریتی وارد شوید.

3 روش ساده برای ورود به دایرکت ادمین (DirectAdmin) - گنجه هاست در انتها بر روی کلیک کنید تا بتوانید وارد محیط شوید. در صورتیکه از قبل در سایت سی پنل اکانتی نساخته اید و در واقع ثبت نام نکرده اید می توانید با کلیک کردن روی و وارد کردن ایمیل و پسورد اکانت خود را ایجاد کنید. در صورت وجود سوال در این مورد از طریق دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید. ابزار گوگل آنالیتیکس بهترین ابزاری است که ما به شما در این زمینه پیشنهاد میکنیم. سون هاست در طول 15 سال فعالیت خود توانسته است به 21000 کاربر خدمات میزبانی ارائه دهد و کسب و کار خود را در لیست بهترین هاستینگ ایران قرار دهد. در مرحله دوم نصب وردپرس روی ساب فولدر سی پنل شما باید فایل های مربوط به وردپرس را روی آن آپلود نمایید. » است. بعد از اینکه موارد گفته شده را انجام دادید روی دکمه «» کلیک کنید. 3. در صفحه جدیدی که برایتان نمایش داده می شود باید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را وارد کرده و روی دکمه «راه اندازی وردپرس» کلیک کنید. گام بعدی تنها کلیک روی دکمه است.​​​​!