8 غذاهای تمیز و کم گرم برای تعطیلات – دکتر رویا خادمیان


2290064 139 - 8 میان وعده کم کالری برای تعطیلات

میان وعده های کم کالری برای تعطیلات

بدون شک ، دستیابی به اهداف ورزشی ، علاوه بر پیروی از شیوه زندگی سالم ، مستلزم انتخاب میان وعده های مناسب و کم کالری نیز می باشد. انتخاب گروه های غذایی ، به ویژه در تعطیلات ، از نظر اندازه و تعادل باید مشابه رژیم غذایی باشد ، اما اساس تنوع را باید در انتخاب غذا در نظر گرفت.

ذرت بو داده:

وقتی می خواهید یک وعده غذایی با کالری بالا اما کم کالری بخورید ، استفاده از پاپ کورن پیشنهاد خوبی است. این میان وعده چند نخ می تواند شما را برای مدت طولانی سیر نگه دارد. شش وعده پاپ کورن حاوی 5 گرم چربی اشباع شده ، 220 میلی گرم سدیم و 24 گرم چربی اشباع شده است.

بادام:

اگر نمی توانید به آشپزخانه بروید و نیاز به خوردن تنقلات دارید ، می توانید 14 بادام بخورید. به همین دلیل است که بدن شما 98 کالری دریافت می کند. بادام سرشار از فیبر و پروتئین است و شما را تا مدت ها راضی نگه می دارد.

سیب پخته شده:

سیب یکی از سالم ترین غذاها است و می توان از آن به طرق مختلف استفاده کرد. یکی از این روش ها آشپزی است. سیب های رسیده به اندازه سیب های تازه دارای فیبر و ویتامین هستند.

انبه:

استفاده از این میان وعده یک راه عالی برای دریافت بتاکاروتن است. سه چهارم اونس میوه خشک شده منجمد تنها حاوی 90 کالری است و 60 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند.

pinati pinati:

می توانید یک تکه نازک کره بادام زمینی تصفیه نشده را با گندم کامل یا پای سیب بخورید. این میان وعده دارای 90 کالری و 2 میلی گرم سدیم است.

مغز تخمه آفتابگردان:

می توانید یک قاشق چایخوری غلاف تخمه آفتابگردان و یک فنجان ماست بخورید. آجیل ها 19 کالری دارند و کل میان وعده حاوی کمتر از نیم کیلوگرم چربی اشباع شده است. اطمینان حاصل کنید که آجیل هایی که می خورید فاقد نمک هستند ، به خصوص اگر مراقب میزان سدیم بدن خود باشید.

پسته:

از میزان بالای چربی موجود در پسته نترسید زیرا اکثر این چربی ها چربی های غیر اشباع یا مفید برای بدن هستند. با خوردن 20 عدد پسته فقط 80 کالری و کمتر از یک گرم چربی اشباع شده مصرف کنید. پسته سرشار از پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی اساسی است.

ایتا:

میوه ها سرشار از آب هستند و یک وعده پر میوه فقط 62 کالری دارد. آب انگور به شما کمک می کند احساس سیری کنید. انگور سرشار از ویتامین K و منگنز و مقداری فیبر است.

دیدگاهتان را بنویسید