8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا به #هدفم برسم ، حتی اگر خسته باشم یا آن را احساس نکنم. خیلی هم راحت است الان تنظیمش کردم این روال کار من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم به حدس و گمان زیاد و تصمیم گیری در مورد آنچه برای بدن و ذهن شما خوب است ، نیاز دارد. و این باعث می شود خیلی راحت بتوانید به آن پایبند باشید. همانطور که در مورد اصلی روتین این است که به خود اجازه دهید به طور خودکار وارد سیستم شوید. وقتی عادت دارد که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله ورزش را متوقف کنید. به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به شما کمک کند تا حد ممکن سالم بمانید.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به جایی برسانید که هست. در حقیقت def معمولی نیاز به کار دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که من برای کمک به خودم در ایجاد روال سالم خود استفاده کرده ام. و امیدوارم به شما کمک کنم!

برای تفریح ​​تضمین شده است

این یک چیز معمولی است. اگر واقعاً از آن متنفر هستید مانند کشیده شدن احساس می شود. و این بدان معناست که شما آن را نگه نمی دارید. حتی اگر به نقطه ای رسیدید که همه چیز عادی می شود ، اگر احساس می کنید مانند یک له شدن است. بالاخره تمام می شوید.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به این دلیل که سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. انواع دیگر تمرینات قلبی مانند تمرینات رقص ، فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا و همچنین نوشیدنی های مضر بهداشتی را امتحان کنید. LSF Plant Protein & Boosts را اضافه کنید و منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، کل ماهیت یک روال سالم ایجاد بهترین زندگی شما است. و اگر احساس نمی کنید کاری را که انجام می دهید خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که همه از انجام آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد یک روال زمان می برد! از نظر قانونی نمی توانید این کار را سرعت بخشید. بنابراین از کوچک شروع کنید

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید. در عوض ، کاری ساده انجام دهید مانند آوردن یک بطری چندبار مصرف با خود. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، با برنامه روزانه 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. تمرینات 10 دقیقه ای راهی عالی برای حفظ خود است! اگر سعی می کنید تمیز کنید هر روز صبح با تخت خواب شروع کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر شوید چیزی به سادگی افزودن محرک های جدید. برنامه صبحگاهی شما راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ خوب است. اما باید بتوانید موفق شوید. و این بدان معناست که آن را به مراحل کوچک تقسیم کنید. روال سالم ایده آل خود را در نظر بگیرید. و چند راه را برای شروع با کارهای کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

پشتیبانی

پیروی از روالها ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به مراحل کوچکی تقسیم کرده اید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا در ابتدا یک روال سالم را شروع کرده اید.

برای کمک به تمرکز بر بازی A ، چند نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر نگه دارید.

اگر هر یک از دوستان شما سعی می کنند یک روال سالم را نیز ایجاد کنند. نسبت به یکدیگر مسئولیت پذیر باشند اساسا شما باید چند بار در هفته چک کنید. اگر می دانید که دوستان شما اخیراً از شما درباره عادت شما می پرسند ، افتخار به این عادت برای شما بسیار آسان تر خواهد بود! و اگر دوست دخترتان تلاش نمی کند تا سالم تر باشد؟ به جامعه LSF ما در Insta دسترسی پیدا کنید!

من همچنین توصیه می کنم DEF برخی از برنامه ها را روی تلفن شما قرار دهد – مانند برنامه LSF – که به شما هشدار می دهد. (و حتی به شما کمک می کند) روال عادی خود را. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید برای ادامه کار بر روی #اهداف خود ، چند یادآوری خواهید داشت.

کمی سست

اگر مصمم هستید که به یک روال سالم پایبند باشید و هرگز اشتباه نکنید ، دختر ، شما باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! اکثر ما روزهایی را خواهیم داشت که از دست می دهیم. بنابراین معمولاً استراحت کنید !!

شاید قبلاً به تهیه غذا عادت کرده اید. اما یک هفته احساس خستگی می کنید و به نظر می رسد یک اتفاق بزرگ است. اشکالی نداره! در آن روز خنک شوید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه زمانی را برای تهیه غذاهای هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید شما یک هفته را داشته باشید که در آن یک روال سالم را انجام نمی دهید. این اتفاق می افتد! به خود ضربه نزنید و از پیشرفت هایی که انجام داده اید دست نکشید. یک شکست کوچک یک معامله بزرگ نیست. فقط به روال روزانه خود بازگردید و جلو بروید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید شد!

به آن بچسب

باز هم می گویم: انجام یک روال سالم به زمان نیاز دارد! صبور باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من در واقع آن را خیلی بیشتر می بینم. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا با مسائل کنار بیایید.

یک روال سالم می تواند در احساس و ظاهر شما تغییر ایجاد کند. بله ، کمی کار می طلبد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید