6 نکته ورزشی برای افراد مشغول


این که آیا شما یک کارآفرین هستید یا در بخش تجارت کار می کنید همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر حرفه ای شلوغ هستید به احتمال زیاد بیشتر روز شما صرف کار یا رفت و آمد به دفتر از خانه و بالعکس می شود. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید. اما تعهد روزانه به سلامتی و تندرستی امروز ، در زندگی بعدی شما نتیجه خواهد داد.

در اینجا نحوه حفظ سلامتی و شیوه زندگی خود با وجود مشغله زیاد است:

1. روز خود را دنبال کنید

ما اغلب بهانه هایی برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم. اما بیایید با ردیابی روز خود و نحوه گذراندن آن در بازه زمانی 30-60 دقیقه شروع کنیم. با کمال تعجب ، شما تمام وقت خود را برای ورزش به مدت 30 دقیقه یا برنامه ریزی وعده های غذایی قبل از یک هفته شلوغ خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان را اولویت بندی کنید. و شما قادر خواهید بود به همه اهداف برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هر شب 7-8 ساعت بخوابید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت شماره یک حواس پرتی ، تحریک پذیری و خستگی است. شناخته شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول را در بدن شما افزایش می دهد. این امر احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. تمرینات خود را در اولویت قرار دهید.

حتی اگر فقط در حال اجرا در اطراف بلوک است ، روال ورزش خود را مانند اولویت در جلسه قرار دهید. در زمان استراحت ناهار به باشگاه ورزشی نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا احساس مسئولیت در شما ایجاد شود.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام. شما باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. خواه یک عدد باشد یا چند بار لیستی از اندازه گیری های بدن خود تهیه کنید. وزن بر حسب پوند مراحل روزانه تعداد تمرینات در طول هفته و این برنامه ها را هر هفته ضبط کنید.

5. برنامه غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر حرفه ای شلوغ هستید در طول هفته باید یک مسیر فست فود انتخاب کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار خطرناک است. عادت غذایی را در تهیه وعده های غذایی به صورت دسته جمعی عادت دهید. هر آخر هفته قبل از شروع یک هفته شلوغ دیگر. مرغ را ترشی کرده و منجمد کنید برنج و لوبیا را زودتر درست کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان ، سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. کرم از پیش تهیه شده بخرید یا خودتان آن را تهیه کنید. و هر زمان که احساس گرسنگی کردید ، آن را به عنوان سس فرو کنید.

6. هیدراته کنید

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید و در فرم باشید در هر صورت از کم آبی بدن خودداری کنید. نوشیدن حداقل 2 لیتر آب در روز را هدف قرار دهید.همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب های سم زدایی با هر طعم دلخواه خود جایگزین کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است. اما با تبادل ایده های خوب و تصمیم گیری آگاهانه. همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای ایجاد انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای یادگیری بیشتر لطفا از وب سایت ما دیدن فرمایید www.fitnessfor10.com

دیدگاهتان را بنویسید