6 نکته تناسب اندام در فصل پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملات تغییرات فصلی؟ این کاملاً عادی است که ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی روی مبل با یک پتوی نرم بخوابید. به ما اعتماد داشته باشید ، همه ما اینجا هستیم تا شب ها از خود مراقبت کنیم و راه برویم. اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین می تواند مانند تمرینی از برنامه دنج شما با چند حرکت به نظر برسد. این ممکن است نه تنها به شما کمک کند احساس انرژی بیشتری داشته باشید. اما همچنین به احساسات مثبت بعد از ورود تابستان به فصل جدید کمک می کند.

این شش نکته تناسب اندام به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند از سردترین و تاریک ترین ماه های سال دور بمانید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 ورزش در فضای باز

زیرا هوا خیلی گرم نیست و برف همچنان روی زمین می بارد. بنابراین بهترین فصل برای شماست. ورزش در فضای بازدر حال دویدن در اطراف پارک در محله شما قدم زدن یا در کلاسهای FitOn در خارج از منزل شرکت کنید. افزودن هوای تازه و نور خورشید به تمرینات شما می تواند به افزایش آن کمک کند هورمون شادی در طول فصلی که خلق و خو می تواند شروع به تغییر کند. چه کسی دوست ندارد خوب به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند چالش برانگیزتر باشد. با درخواست از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که شریک تمرین شما باشد ، از تمرینات پاییزی خود الهام بگیرید! می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای گروهی تناسب اندام یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند شاید دوست بعدی تمرین خود را پیدا کنید! حتی می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با هم با استفاده از FitOn Party ورزش کنند!

شماره 3 آنها را قبل از بیرون به هم ببندید.

اگر لباس مناسب بپوشید در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. بهانه دیگری را کنار بگذارید تا تمرین روزانه را کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که یک لایه تنفس دارید که هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر روحیه دارید ، مراقب خودتان باشید. در اینجا بهانه ای عالی برای افزودن وسایل ورزشی زیبا و جذاب به کمد لباس پاییزی شما وجود دارد!

مطالب مرتبط: لوازم ضروری برای سلامتی پاییز

شماره 4 فیلم های مورد علاقه خود را برای تمرین در خانه پخش کنید.

دلیلی ندارد اجازه دهید کمی باران ببارد. (یا تاریکی یا سرما) تا اهداف تناسب اندام خود را خنثی کنید. وقتی در مشکل هستید قرار دادن فیلم های تمرینی FitOn مورد علاقه شما نعمت نجات بخشی خواهد بود.

و بدانید که در حالی که از مربیان متخصص الهام گرفته اید به موسیقی عالی گوش خواهید داد. این به شما قدرت لازم برای تمرین بعدی خود را می دهد.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید.

وقتی صبح و عصر تاریک می شود ساعت ناهار خود را حساب کنید! از این عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع مناسب باشید. به آزادراه ضربه بزنید. HIIT ورزش دویدن در محله یا یک کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند از روزهای شلوغ خود خارج شوید و به شما انرژی بیشتری می بخشد. و بهره وری خود را افزایش دهید

#6 هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی ورزش کنید

بعد از یک تابستان طولانی پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و در میان برنامه شلوغ کاری و هرج و مرج تعطیلات آینده ، شیفت های این فصل می تواند زمان خوبی برای تغییر وضعیت باشد.

افزایش می یابد تمرین ذهن آگاهی با برنامه روزانه خود می توانید به حفظ تناسب اندام کمک کنید. افزایش انعطاف پذیری تسکین درد مفاصل بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید این کار را از خانه به صورت رایگان انجام دهید!

پاییز امسال تمرینات روتین خود را به کار تبدیل کنید

وقتی تعطیلات تابستانی به پایان می رسد و درختان شروع به جوانه زدن می کنند هیجان در هوا وجود داشت و اشتیاق مشترکی برای بازنگری در روال معمول وجود داشت. زمان بهتری برای شروع یک تمرین جدید و یافتن یک برنامه تمرینی پاییزی وجود ندارد که به شما انرژی ، تناسب اندام ، چابکی و سلامتی را در ماه های سرد حفظ کند. اوه ، و شما. PSL البته طعم آن پس از یک عرق خوب بسیار شیرین است!

دیدگاهتان را بنویسید