6 راه برای بررسی سلامت روانی خود


یکی از مثبت ترین اتفاقاتی که در دو سال گذشته رخ داده است: سلامت روان در خط مقدم گفتگوی فرهنگی قرار دارد. با سلامت روانی ما روبرو هستیم به ویژه در زمان قرنطینه و در زمان همه گیری.

اما ما فراز و نشیب ها ، مبارزه ها و پیروزی ها را داریم ، هر جهانی که باشد. در حال حاضر عمومیت دارد که بالای 30 درصد (!!) آمریکایی ها در زندگی خود با نوعی اختلال اضطرابی برخورد خواهند کرد. از هر پنج بزرگسال آمریکایی یک نفر طبق CDC ، هر سال از بیماری روانی رنج می برید – و شما برای مبارزه با مشکلات بهداشت روانی به بیماری روانی تشخیص داده شده نیاز ندارید. ما 50 درصد هستیم بیماری یا اختلال روانی در زندگی ما تجربه خواهد کرد. چه در زمان استرس شدید یا بیماری شدید تقریباً بر همه ما تأثیر می گذارد.

زیرا بدن و ذهن ما به هم متصل است. بنابراین سلامت جسمی ما تحت تأثیر سلامت روانی ما قرار می گیرد. (و برعکس!) به منظور داشتن سالم ترین و شادترین زندگی. ضروری است که با مغز و سلامت احساسی خود بررسی کنیم.

نشانه هایی که باید بر سلامت روان خود تمرکز کنید

بدن شما راهی برای بخشیدن دارد به عنوان مثال ، “چراغ موتور را بررسی کنید” ، چگونه به شما اطلاع دهیم به طور عادی کار نمی کند و شما نیاز به چرخش دارید

فارست تالی ، روانشناس بالینی ، دکترای بنیانگذار خدمات روانشناسی Invictus با توضیح اینکه این روش مشابه عملکرد ناسا است ، “هرکسی که تا به حال به ارتباطات رادیویی ناسا که هنگام پرتاب فضاپیما رخ می دهد ، گوش داده باشد. دکتر تالی گفت: “آنها قرار است بین برج کنترل و خلبان مداوم رفت و برگشتی را بشنوند.” آنها تأیید می کنند که سیستم ها آنلاین هستند یا کار می کنند “و آماده کار هستند.

دکتر توللی ادامه داد: “برای آنها احمقانه خواهد بود اگر تصور کنند که فقط به دلیل پرتاب های موفقیت آمیز زیادی که در گذشته انجام شده است ، همه چیز آنطور که باید این بار کار خواهد کرد.” “با بررسی مجدد وضعیت سیستم لازم این نه تنها یک ماموریت موفق را تضمین می کند. اما خطر شکست جدی را نیز کاهش می دهد. “

این چه معنایی برای سلامت روان دارد؟ او گفت: “در این رویکرد درسهایی وجود دارد که هر یک از ما باید از آن استفاده کنیم ،” یعنی “بررسی دوره ای” عملکرد “سیستم های بحرانی ما مهم است. یکی از این سیستم ها سلامت روانی شماست. “

6 راه برای بررسی سلامت روانی خود

“سلامت روانی بیشتر تحت تأثیر روابط ، احساسات ، افکار ، رفتارها ، سلامت جسمی است. و برای بسیاری از مردم ، عمل به ایمان ، “توضیح می دهد دکتر Tully. پیش از توصیه های برتر وی برای چک لیست سلامت روان شما. بهترین قسمت؟ تمام ورودی ها را می توان در حدود 10 دقیقه (یا کمتر) تکمیل کرد و باید همه آنها را تکمیل کنید چند هفته یا فقط یک بار در ماه

“برای استفاده بیشتر از این چک لیست یافته های خود را یادداشت کنید. و آن را در محل برنامه ریزی کنید. ” اجازه دهید اولویت بندی کنیم و کار کنیم. فقط در بالاترین اولویت هنگامی که در یک زمینه پیشرفت کرده اید مسائل دیگر را پیگیری کنید. ”

شماره 1 روابط خود را بررسی کنید

سوالات دکتر تالی از دوستان ، خانواده ، همکاران و روابط عاشقانه: “آیا نزدیکترین رابطه من آنطور که می خواهم پیشرفت می کند؟ آیا اصطکاک روی یک یا چند برابر می شود؟ و اگر چنین است آیا باید سعی کنم منبع اصطکاک را تصحیح کنم؟ آیا به افرادی که نزدیک ترین آنها هستم توجه کافی کرده ام؟ »به این موارد توجه کنید. و نحوه تأثیر این معیارهای رابطه بر وضعیت فعلی شما را ارزیابی کنید.

شماره 2 خلق و خوی خود را درجه بندی کنید

دکتر تالی می گوید: س questionsالات زیر را از خود بپرسید. “من به خلق متوسط ​​در هفته گذشته امتیاز می دهم. (یا دو هفته) چگونه؟ اگر بهتر از حد معمول است ، چرا و چگونه می توانم در آینده از آن استفاده کنم؟ (اوقات خوب را حفظ کنید)؟ اگر روحیه من خراب شود آیا دلیلی وجود دارد که بتوانم تشخیص دهم؟ و اگر چنین است در این مورد چکار می توانم بکنم؟ ”اگر مدتی در حالت بدی قرار داشتید ، استرس ، اضطراب یا حتی افسردگی می تواند مقصر باشد.

شماره 3 به افکار خود سر بزنید.

مکالمات ذهنی شما اخیراً شامل چه مواردی بوده است؟ “[Ask yourself,] افکار من عمدتا مثبت هستند. زندگی ام را به جلو می راند تمرکز بر شکرگزاری و فرصت یا منفی ، من را عقب نگه می دارد و پشیمانم حسادت و عصبانیت. »اگر اینها منفی باشند زمان آن فرا رسیده است که تلاش زیادی برای تمرکز روی نکات مثبت انجام دهیم. ”دکتر تالی می گوید.

شماره 4 عادات و رفتارهای خود را کشف کنید.

دکتر تالی می پرسد: “آیا رفتار شما با اولویت ها ، ارزشها و اهداف شما در آینده مطابقت دارد؟” ممکن است در مسابقات سه گانه شرکت کند یا حتی به اهداف بزرگ کاهش وزن برسید. “اما شما شب ها به خانه می روید ، آبجو می خورید ، پیتزا می خورید و پخش مجدد آن را تماشا می کنید دوست [we’ve been there!]وی گفت: “در این مورد ، رفتار شما با اهداف شما ناسازگار است. و ممکن است نشان دهنده سکسکه سلامت روان باشد. او گفت: “زمان تغییر اهداف یا تغییر رفتار شما فرا رسیده است.” هیچ بهانه ای وجود ندارد. ترک Calacackin را دریافت کنید. ”اگر شما تمایل دارید که به روال روزانه خود پایبند باشید ، این همان وضعیت است. و اخیراً با توجه به این که چراغ موتور چک است ، “دور” بوده اید!

شماره 5 سلامت جسمانی خود را مرور کنید.

“سلامتی شما خوب است؟ دکتر تالی می پرسد: عادی نیست ، گذرا نیست ، اما عالی است؟ سلامت جسمی ضعیف می تواند منجر به ضعف سلامت روان شود. و سلامت روانی ضعیف می تواند منجر به ضعف سلامت جسمانی شود. “آیا به دلیل” نداشتن وقت “از مشکلات آزاردهنده پزشکی غافل می شوید؟ او پرسید: “تعلل نکنید. با اسناد خود مشورت کنید و امور را مدیریت کنید. برخی معیارها برای بررسی: هضم ، سطوح انرژی ، پوست ، سردرد ، خواب ، سوزش/ناراحتی ، درد.

شماره 6 با معنویت خود ارتباط برقرار کنید.

دکتر تالی توضیح می دهد که ایمان و روح بازی نقش مهم در بهزیستی ذهنی و عاطفی تمرین معنوی شما چیست؟ “شما اعتقادی دارید که بر ایمان قوی استوار است. اما آیا شما سعی می کنید آنها را به کنار بکشید؟ “دکتر تالی می پرسد:” این در نهایت بر سلامت روانی شما تأثیر می گذارد. اگر برای شروع به یک کلیسا/معبد بروید ، آیا ایمان شما شامل کمک به افراد کم بخت است؟ برنامه ریزی و عمل کنید. تسلیم نشوید ، فقط یک قدم کوچک. این کار به حرکت بیشتر انجام می دهد. “

فعال باشید: سلامت روان را به سبک زندگی تبدیل کنید

همانطور که دکتر تالی گفت ، این کار را مرحله به مرحله دنبال کنید. و منتظر نباشید تا احساس بدی داشته باشید. بهترین راه برای مراقبت از ذهن این است که با هماهنگ کردن شیوه زندگی خود با اهداف سلامت خود ، در سلامت روان فعال باشید.

خواب ، تغذیه ، ورزش ، درمان ، تمرین معنوی شخصی خود را در اولویت قرار دهید. گذراندن وقت با افرادی که دوستشان دارید و معاینات منظم توسط پزشک نه تنها می تواند سلامت کلی شما را پشتیبانی کند. اما به ذهن شما این توانایی را می دهد که بهترین فصل های سخت زندگی را به بهترین نحو اداره کند. اگر از این توصیه پیروی می کنید دکتر تالی گفت “در مدت کوتاهی وضعیت روحی شما به شدت تغییر خواهد کرد. “

دیدگاهتان را بنویسید