5 دلیل برای شروع وزنه برداری


بلند کردن وزنه یک راه عالی برای رهایی از استرس است. اضطراب و افسردگی تمرینات با وزنه سنگین همچنین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی کمک می کند ، که برای بدن سالم ضروری است. و با افزایش سن خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهید این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به ساخت توده عضلانی کمک کند.

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج مورد نظر خود را مشاهده نمی کنید. شاید زمان شروع وزنه برداری رسیده است. مطالعات متعدد نشان داده است که وزنه زدن راهی موثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است. این امر به ویژه در مورد زنانی که تمایل به کاهش سطح تستوسترون نسبت به مردان دارند صادق است. آنها دریافتند که بدون انجام تمرینات سنگین نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند.

کاردیو و نتیجه ای ندیده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه زدن کالری کمتری می سوزاند. بلند کردن وزنه بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن باعث افزایش تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان می شود.

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه زدن راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند. زیرا تراکم استخوان را افزایش می دهد

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب های ناشی از زمین خوردن در سنین بالا جلوگیری کنید ، باید بهترین ورزش را انجام دهید ، تمرین با وزنه است. نمونه هایی از این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن روی ردیف

– سرت رو بالا بگیر

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند. در غیر این صورت ، ممکن است به خود آسیب برسانید. اگر مطمئن نیستید که کدام تکنیک برای یک تمرین خاص مناسب است ، قبل از ادامه مقاله ، مقالاتی را جستجو کرده و ویدئوهای مربوط به آن تکنیک را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راهی عالی برای افزایش قدرت و تعادل است.

وضعیت صحیح هنگام بلند کردن وزنه مهم است. باید یک خمیدگی جزئی در قسمت پایین کمرتان داشته باشد. در غیر این صورت ، شما در معرض آسیب هستید. این بدان معناست که در حین تمریناتی مانند پرس و اسکوات نباید به هالتر تکیه دهید. شانه های شما نیز باید کشیده شوند تا راحت بمانید. هرچه قوی تر باشید هرچه وزن بیشتری بتوانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را آنقدر سخت نکنید که به بدن شما زمان کافی برای بهبودی را ندهید.

5- وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس است. اضطراب و افسردگی

مطالعه نشان داد که اگر به طور منظم ورزش می کنید (حتی اگر چند بار در هفته) ، نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند مشکلات روانی کمتری خواهید داشت. این می تواند ناشی از ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از یک تمرین طولانی مدت احساس شادی و آرامش داشته باشیم.

اگر به انگیزه و برنامه تمرینی مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید