5 ایده عملی برای برنامه ریزی غذا


ما اغلب فکر می کنیم که بارداری آسان است ، درست است؟ البته که نه کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. اما بیشتر اوقات با تغییر برخی از عادات معمول شیوه زندگی و افزودن به آنها نظافت برخی مشاغل بچه دار شدن را آسان می کند.
به عنوان یک تجربه مادر:

“هنگامی که می دانیم کاری برای انجام و انجام آن داریم ما نمی دانستیم و ممکن است در شانس بچه دار شدن ما اختلال ایجاد کند ، ما شروع به تسویه حساب کردیمتوضیحات ما در خانه ورزش کردیم و رژیم غذایی خود را فقط برای 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

انرژی با تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند سلامتی را تغییر دهد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های ورزش درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج های نیازمند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید غذاهای سالم می توانند بسیار مفید باشند.
همه باید سلامت سلولهای جنسی خود (تخمک و اسپرم) را بهبود بخشند. بنابراین این موارد ضروری را بخوانید و در 90 روز آینده به خودتان برسید آماده زایمان!

حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود برای اطلاعات بیشتر سوال کنید مشاور

روزانه 1.3 تا 4 وعده میوه و سبزیجات بخورید.

می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در میوه ها کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند! تخم مرغ و اسپرم بسیار ضعیف است و استرس اکسیداتیو ممکن است باعث ناهنجاری شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سرطان پوست). اندازه گیری و سبزیجات پایه اصلی تنظیم رژیم غذایی رژیم غذایی و 3-4 است واحد (لیوان) در وعده های غذایی روزانه می تواند راهی عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
میوه ها و سبزیجات خوب حاوی آنتی اکسیدان هستند مولی ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، خربزه ، انواع توت ها ، انار و انگور.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی.

یکی از دلایل اصلی کمبود ویتامین D مادر کمبود آن است. ویتامین D i نام ویتامین آنها معروف است و توانایی ما در استفاده از خود درمانی D در معرض آفتاب سرد. سبک غذای سنتی ما ویتامین D برای حفظ سطح مورد نیاز بدن همیشه کافی نیست گاهی اوقات پاسخ این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح بالای ویتامین D را به همراه سایر مکمل ها از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که راه به سراغ شما می آید چگونه می توانید تمام ویتامین های بدن خود را بهتر کنید.
منبع اصلی ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و ما اطلاعات مشابهی داریم). روغن جگر ماهی منبع خوبی است به عنوان کمد سفارش داده می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. ماشین و غذا بیشتر و ویتامین D غنی شده

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی سالم بسیار مهم و ارزشمند است. امیدوارم حالاما مجبور نیستیم زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، شما باید بدانید که آیا در 2-3 هفته و معمولاً ماهی های چرب مانند ماهی ، ساردین ، ​​جوانه ماهی نخورید و غیره ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 خوب باشید با دقت نگاه کن.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این حالت ، وقتی شخصی به شما می گوید آرام باشید به هر حال ، شما خوشحال هستید که با ارسال مجدد زیبا و به دلخواه خود از شما استقبال می شود شما به من نفرین می کنید ، اما به هورمون استرس برمی گردید ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از نیاز خود کورتیزول بسازد تولید پروژسترون ، که برای تجمع بدن مورد نیاز است ، سرقت می کند (همه این یک سلول استروئیدی است). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد اطلاعات

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش مشکلات مفید است. با غذا بخورید لذت ببرید 😀 (برای کاهش اضطراب ، می توانید متن داخل آن را مشاهده کنید وب سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، این تعداد زیادی است آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید او برگشته است. یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. طوسی بخوانش. به خوبی از گلدان های خود مراقبت کنید. یکی را بپیچید. دین
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر انتظار اولین بارداری خود را دارید ، پس شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای استفاده از این افزودن از دست می دهید. ما عادت کرده ایم به خریداران توصیه می شود این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند تمام کنید.

ما اغلب به تخمک ها هنگام تولد تخمدان فکر می کنیم ما تا انتها مقاوم هستیم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم آوا !! خوب این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه به طول انجامید و در این مدت گزینه ها گزینه ها و روش ها را متعادل می کنند زندگی ما برای سلامت تخمها و احتمال شکست آنها بسیار مهم است دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر زودتر باشد صادق است شما مدتی در تنظیم هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع افسرده شده اید. فواید مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) بسیار مهم است خوشحال باش. (تنظیم هورمونی مانند مصرف دارو برای توقف کودکان یا داروهای تنظیم کننده و حتی پوست داروها تنظیم می شوند هورمون داریم)

زنا شامل مکمل مولتی ویتامین در دوران قاعدگی است این بیماری کمتر از سایرین تحت تأثیر اختلالات بارداری قرار می گیرد.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری بنوشید انجام دهید اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، لطفاً مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

اطلاعات مهم:

این پزشک پیش پزشکی را با پزشک یا متخصص ببریددرباره رژیم غذایی خود بحث کنید. به برنامه های روزانه و وعده های غذایی ما عادت کنید
ما سفارش میدهیم. در برخی موارد ، این افزودنی ممکن است احساسات مشابه سرگیجه داشته باشد مطمئن شوید که این روند را در مصاحبه با یک متخصص ادامه داده و ادامه می دهید همراه داشتن آن را متوقف نکنید اگر دارو مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور عوامل جراحی ، مشکلات خونی ، تحت درمان قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون ، حتماً به پزشک خود مراجعه کنید مشاور
سعی می کنیم به زودی پستی در مورد غذا ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد شاد

دیدگاهتان را بنویسید