4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


ورزش و تناسب اندام برای بسیاری از ما اهداف مهمی است. اگر به تازگی ورزش و ورزش را شروع کرده اید در اینجا نکاتی وجود دارد که باید رعایت کنید:

1. با تمرینات ساده شروع کنید.

اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید ممکن است نخواهید با ورزش شدید شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت باید بدن و قلب خود را برای ورزش آرام کنید. می توانید با تمرینات سبک شروع کنید. فعالیت های قلبی و بدنی ، راه رفتن ، دویدن ، دویدن ، لگد زدن ، پریدن و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید به آرامی ماهیچه ها را بکشید. و انجام یوگا برای تنش پس از آسیب احساس می کنید ماهیچه های شما می سوزند. و ممکن است بار اول صدمه ببیند اما بعد از مدتی با قوی شدن عضلات شما از بین می رود. بعد از یک یا دو هفته با این روال وقتی بدن شما به آن عادت کرد ، می توانید شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید.

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و تناسب اندام باید به خاطر داشته باشید ، رعایت رژیم غذایی متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی و ویتامین های ضروری محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر بدی خواهید کرد تا مفید برای بدن خود. خوردن یک رژیم غذایی متعادل شما را پرانرژی و پر انرژی نگه می دارد. خوردن تمام مواد مغذی از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، آجیل ، لوبیا ، حبوبات ، دانه ها و غیره نتایج روشن تری از رژیم گرفتن به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید.

نکته دیگری که باید در مورد ورزش و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این روند کند است و به زمان و تعهد زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقع بینانه کنید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود لذت ببرید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی از خودتان داشته باشید و وقتی به آن اهداف دست پیدا نمی کنید دلسرد می شوید. زیرا در حقیقت این روند می تواند بسیار طولانی تر از آنچه انتظار دارید باشد.

4. گاهی نتیجه می دهد.

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، سخت کوشی و تمرکز زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و روال عادی را دنبال کنید که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند. مسئله زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید. اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و پشتکار داشته باشید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا می رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات به شما کمک می کند تا تمرین کامل داشته باشید. به یاد داشته باشید ، این مربوط به پیشرفت شماست. نه مسابقه با زمان شما باید توجه داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر به انگیزه و برنامه تمرینی مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید