4 راه برای حفظ انرژی در تمام طول روز بدون کافئین


“بیدار شوید تا بوی قهوه را بویید” یک جمله معقول است. اگر تنها چیزی که می تواند شما را از رختخواب بیرون بیاورد ، وعده یک فنجان قوی است. تو تنها نیستی برای بیشتر مردم در حقیقت ، بسیاری از قهوه خورها مستقیماً بعد از ظهر قهوه می نوشند. اما تکیه بر کافئین برای تامین انرژی در طول روز می تواند منجر به عوارض جانبی شود. اگرچه ما نمی گوییم که شما باید قهوه را ترک کنید. اما راههای دیگری نیز وجود دارد برای خرید بدون ریختن یک لیوان جدید. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل داشته باشید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین شارژ کنید!

علت کم بودن قدرت

می فهمیم اگر مخزن سوخت شما هنوز پر است کاهش کافئین ممکن است راحت تر از انجام آن باشد. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید شما برای قدم های خود اشتیاق ندارید. یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی مبل خود دراز بکشید؟ کافئین اضافی ممکن است تنها راه نجات شما به نظر برسد. اما اگر دلیل خستگی همیشه را می دانستید چه می کردید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند. از جمله ملاحظات پزشکی و رفتارهای سبک زندگی اساساً ، این کمبود خواب است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریبه یک سوم بزرگسالان توصیه نمی شود که هفت ساعت یا بیشتر بخوابند. علاوه بر بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را تخلیه کنند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و رژیم غذایی ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری قلبی) و بیماری های خود ایمنی)

بنابراین قبل از اینکه یک فنجان قهوه بخورید ، این هم اینجاست. 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد؟

پيگيري كردن سازمان غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم ، تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه وجود دارد. اما لطفاً به یاد داشته باشید کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها یافت می شود. این شامل چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا است ، بنابراین باید منابع دیگر را در نظر بگیرید. اینها هم!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیتی در میزان کافئین قابل تحمل خود دارد. و اگر خود را با بدن خود وفق دهید شما می دانید محدودیت شما بر اساس میزان کافئین شما است. نشان می دهد که ممکن است بیش از حد غذا بخورید. اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ممکن است با خوابیدن در شب مشکل داشته باشید. و این اختلال خواب می تواند روز بعد شما را بیشتر خسته کند. ایجاد یک دور باطل همانطور که می بینید یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین کلیدی است!

چگونه بدن خود را در طول روز بدون کافئین پر انرژی نگه داریم

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند. اما نمی تواند جایگزین آب آشامیدنی شود. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز هیدراته نیستید. راه حل افزایش آب نوشیدنی است.

تغییر ساده این بار این اتفاق افتاد نشان دادن برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پرانرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف غذا برای شما دشوار است. ممکن است متوجه شوید که نگه داشتن یک بطری آب در این نزدیکی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند. و نکات مرطوب کننده ساده این به شما کمک می کند تا پول خود را پس انداز کرده و زندگی پایدارتری داشته باشید. به نظر می رسد یک پیروزی عمومی است!

غذاهای آبرسان بخورید

علاوه بر بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی میوه ها و سبزیجات نیز فواید زیادی دارند: آنها پر از آب هستند! بنابراین در حالی که در حال خوردن مواد غذایی مفید برای خود هستید. شما همچنین نیازهای نوشیدنی خود را برآورده می کنید. در واقع 20 درصد شما مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه ها و سبزیجات آبکی (مانند خربزه ، پرتقال ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید. فلفل قرمز) در صورت امکان به وعده های غذایی و میان وعده. بسته بندی غذای شما با محصولات با کاهش استرس همراه بود – یکی از این موارد علت کم قدرت!

منتقل شود

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ حرکت در طول روز در یک مطالعه در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب ارتباط دارد. به خصوص در افراد مبتلا به بی خوابی. ورزش یک استرس قوی است. و تحقیقات نشان داده است که ممکن است احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا از نظر جسمی خسته باشید تا بتوانید هنگام خواب آماده خواب باشید.

مطالب مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون ببرید

انرژی را در محل کار غوطه ور کنید؟ بیرون بروید و یک هوای تازه بیرون بکشید بودن در طبیعت ، به ویژه در زیر نور خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است زیرا یک تقویت کننده انرژی طبیعی است. پژوهشاین می تواند ذهن شما را برای مقاومت در برابر خستگی فکری تازه کند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای همه وزوزهای طبیعی کافئین را کنار بگذارید

معمول است که “کم” انرژی را با کافئین “درمان” کنیم. اما راههای دیگری نیز وجود دارد جایی که می توانید انرژی خود را افزایش دهید! برای افزایش ذخیره طبیعی انرژی شما حتما آب بدهید سالم غذا بخورید ، ورزش کنید و وقت خود را در طبیعت بگذرانید.

اکنون شما می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید. وقتی احساس خستگی می کنید با این تقویت کننده های طبیعی تماس بگیرید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید. ثبت نام رایگان و دسترسی نامحدود به تمرینات و مدیتیشن رایگان. همه اینها برای زمانی که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید