11 بدترین غذایی که قبل از ورزش نباید بخورید


آنچه در این مقاله می خوانید

 بدن بدون بدن نوک تیز

اتفاقی که هیچ کس نمی خواهد در باشگاه عصبانی عصبانی برای او اتفاق بیفتد. داشتن رژیم غذایی اشتباه قبل از تمرین می تواند تمرین شما را خراب کند. خوردن غذاهایی که برای شما مناسب است و به خوبی به انرژی تبدیل شده اند برای ورزش خوب ، به ویژه برای تمرینات طولانی مدت ، مهم است.

اگرچه می دانید که 1 تا 2 ساعت قبل از شروع کلاس نباید پیتزا ، کاپ کیک و غیره بخورید ، اما غذاهای دیگری وجود دارد که مهم است قبل از ورزش نخورید. در این مقاله ، کتاب Exercise Science توصیه های متخصصان تغذیه را در مورد علت پاکسازی بدن قبل از ورزش و رژیم غذایی توضیح می دهد.

بقیه

ماکارونی ، برنج و سیب زمینی بهترین منابع چربی هستند و برای اکثر افراد عالی است ، اما بهترین راه خوردن آنها استفاده از سس گوجه فرنگی و بدون افزودنی است زیرا وقت گیر است. هنگام ورزش ، سس های خامه ای ، آرامبخش و ادویه جات شما را تحریک می کند. معده آنها چربی قلب را می سازند یا می شکنند.

سیب زمینی سرخ کرده

سیب زمینی می تواند روغن های خوبی برای ورزش باشد ، اما این بدان معنا نیست که قبل از ورزش باید سیب زمینی سرخ کرده بخورید. مانو ویلاکورتا ، متخصص تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم غذایی آمریکا (ADA) می گوید: “میان وعده های سرخ شده کند هستند.”

این واقعیت که باید قبل از ورزش از خوردن غذاهای سریع خودداری کنید ، این را به وضوح نشان می دهد که نیازی به توجه ندارید ، حتی غذاهای سالم و پرچرب مانند پنیر و بادام می تواند احساس ناسالم و سالم را در شما ایجاد کند. این به این دلیل است که چربی ها به انرژی بیشتری نسبت به چربی ها و پروتئین ها تبدیل می شوند. علاوه بر این ، طبق گفته کلینیک مایو ، غذاهای چرب اغلب باعث نفخ می شوند که هیچ کس دوست ندارد هنگام ورزش احساس کند.

شکلات بیشتر و شکلات بیشتر

11 بدترین غذایی که قبل از ورزش نباید بخورید

ویلاکورتا گفت: “در حالی که پروتئین منبع مهمی از چربی است و به عضله سازی کمک می کند ، می تواند شمشیرزده باشد: برخی از شکلات های قبل از ورزش حاوی پروتئین زیادی هستند اما کربوهیدرات ها را حذف می کنند ، بنابراین ممکن است.” کاهش قدرت بالا

وی می گوید: پروتئین مانند چربی وارد جریان خون نمی شود و ممکن است با وجود غذا خوردن احساس خستگی و لرزش کنید. به عنوان یک راهنمای کلی ، برای حفظ سطح بالای انرژی خود ، نسبت چربی به پروتئین باید 4 به 1 باشد. گول بازار و تبلیغات را نخورید ، پروتئین معمولاً زیاد است و قند. اگر به دنبال چیزی هستید که خوردن آن آسان باشد و چاره ای جز خوردن پروتئین ندارید ، آن را با قند و چربی کم انتخاب کنید.

سالاد میوه قبل از ورزش

یک سالاد سبک پر از سبزیجات ممکن است یک وعده غذایی خوب برای اولین تمرین به نظر برسد ، اما اینطور نیست. به گفته کلینیک مایو ، کاهو ، کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم و سایر سبزیجات با فیبر بالا مانند آجیل و دانه ها اغلب باعث اسهال می شوند.

ویلاکورتا گفت درصد بالایی از فیبر می تواند باعث عقب ماندگی ذهنی در حین ورزش بخصوص در فعالیتهایی مانند دوچرخه سواری یا دویدن شود. میوه ها علاوه بر هضم دشوار ، فیبر بالایی دارند و دانه ها و دانه ها سرشار از چربی و پروتئین هستند ، بنابراین هیچ کس چربی زیادی را برای انرژی تأمین نمی کند.

آب میوه و ژله

نوشیدن نوشابه مانند آب میوه ، نوشابه و ژله می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال شود. در حالی که این سموم ساده برای تقویت شما عالی هستند ، اما انرژی پایداری را ارائه نمی دهند. آنها را در حد اعتدال و غذاهای جامد ، به ویژه برای دوره های طولانی ورزش ، بخورید. به طور کلی از آب و مرکبات خودداری کنید ، به ویژه اگر برنامه تمرینات وزنه ای دارید: آنها باعث رفلاکس اسید می شوند.

نوشیدنی های گازدار

11 بدترین غذایی که قبل از ورزش نباید بخورید

نوشابه ها و سایر نوشیدنی های چرب برای بسیاری از مردم باعث یبوست و مخمر می شوند. مقدار زیادی شکر که معمولاً در نوشیدنی های گازدار یافت می شود را به آن اضافه کنید. کارشناسان می گویند همه اینها می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. در حالی که مطالعات نشان داده است که کافئین می تواند انرژی را قبل از ورزش افزایش دهد ، اما اسپرسو یا مقدار کمی چای سیاه م drinkingثرتر از نوشیدن کافئین یا الکل است.

درختان میوه

اگرچه یک وعده غذایی سرشار از سالاد و سبزیجات بهترین است ، سبزیجاتی مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم بروکلی می توانند هنگام مشغله زیاد ناراحتی ایجاد کنند. از آنجا که فیبر زیاد است ، برگهای میوه تقریباً همیشه باعث تورم و التهاب معده و بی اختیاری می شود.

اگر واقعاً می خواهید قبل از ورزش غذای سبک بخورید ، می توانید ترکیبی از سبزیجات نرم و سالاد را انتخاب کنید. میوه مورد علاقه خود را با نصف فنجان میوه ، آب و کمی بلغور جو دوسر خشک یا گرانول مخلوط کنید.

نوشیدنی های ورزشی

ممکن است ورزشکار و قهرمان مورد علاقه شما اغلب نوشیدنی های ورزشی اخیر بنوشد ، اما اکثر مارک های موجود در بازار مواد مغذی کمی دارند و از همه مهمتر ، قند بالایی دارند. نوشیدنی های ورزشی می توانند ویتامین ها و انرژی را تأمین کنند ، اما سطوح بالای قند می تواند در یک چشم بر هم زدن وارد دستگاه گوارش شود و شما را دچار بی حالی و بیقراری کند. در عوض ، می توانید آب کم نمک بنوشید ، که حاوی پتاسیم است ، فشار خون را تنظیم می کند ، و همچنین آب را به دلیل کم نمک بودن در آن حفظ می کند.

نان کامل و مافین

در واقع ، وقتی همه نان کامل را می خورید ، واقعاً خوب است ، اما وقتی ورزش می کنید نه. کربوهیدرات ها اغلب تخمیر و نفخ می کنند – محدود به التهاب هستند ، به این معنی که آب را حفظ کرده و باعث نفخ می شوند. این نان ها به شما انرژی می دهند اما طرف آنها چندان مثر نیست. در عوض ، می توانید از نان های کم چرب با نان یا تورتیلا با کمی کره و برش های موز استفاده کنید.

دانه های خام

اگر قبل از شروع تمرین با چند سوزش معده نفس خود را بیرون می دهید ، تنها چیزی که برای شما باقی می ماند شکم عصبانی و متورم است. از آنجا که این دانه ها سرشار از چربی هستند ، می توانند هنگام خوردن غذاهای کم فیبر شما را محدود کنند.

می توانید یک یا دو قاشق چای خوری دانه مورد علاقه خود را با نصف فنجان بلغور جو دوسر مخلوط کرده و میل کنید. این ترکیب چربی ، پروتئین و چربی سه ماده مغذی ضروری بدن شما برای عملکرد مطلوب آن است.

هر چیزی که ادویه معطر دارد

هیچ کس نمی خواهد با توده عضلانی بدون تنش کار کند و این اتفاق می افتد اگر شب قبل از تمرین غذاهای تند بخورید ، مانند فلفل تند یا چیپس. هضم غذاهای غنی از کاغذ و ادویه زمان زیادی می طلبد ، بنابراین به جای آماده شدن برای ورزش ، کمی می خوابند! وقتی می خواهید چیزی شیرین و تند بخورید ، می توانید مرغ یا بوقلمون را انتخاب کنید که سرشار از پروتئین است. فقط به یاد داشته باشید که از برندهایی خرید کنید که نمک کمی دارند و هیچ افزودنی یا کمی ندارند.

افکار نهایی

تحمل هر کس متفاوت است. ورزش می تواند در هضم غذا اختلال ایجاد کند ، به این معنی که غذاهایی که معمولاً مناسب هستند ممکن است در طول تمرین شما مناسب نباشند. مهمترین نکته در هر رژیم غذایی قبل از تمرین این است که غذاهای تازه نخورید و غذاهایی را که می دانید برای شما مناسب است ، نخورید. اگر مسابقه بزرگی دارید یا در حال برنامه ریزی یک جلسه تمرین با وزنه هستید ، حتماً رژیم غذایی قبل از تمرین خود را قبل از نوع خاصی از تمرینات امتحان کنید تا از بروز هرگونه عوارض جانبی در وسط تمرین جلوگیری کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منبع:
health.usnews.com/health-news/blogs/on-fitness/2011/10/13/ بدترین-تمرینات_غذایی-آنچه-قبل-از-تمرین-نخورید
womenshealthmag.com/food/worst-pre-workout-food؟cid=isynd_PV_0416


دیدگاهتان را بنویسید