10 ماده غذایی برتر که باعث افزایش عضله می شوند


10 ماده غذایی برتر که باعث افزایش عضله می شوند

معرفی 10 محصول برتر عضله سازی که به شما کمک می کند با بهترین غذاهای دوره ای آشنا شوید. افزایش حجم عضلانی در ورزشکاران بالغ با تغذیه مناسب همراه با ورزش. ادامه ورزش و رژیم غذایی 30 درصد پیشرفت شماست. به این منظور غرفه بهترین غذاها برای افزایش حجم ماهیچه ها برای شما بسته بندی شده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا به دنبال افزایش فعالیت و عضلات قوی هستید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش اندازه به شما کمک می کند با آزمایش کمتر نتایج بهتری بگیرید. زمان را از دست ندهید و برای یک وعده غذایی بزرگ و سالم آماده شوید.

10 ماده غذایی برتر برای افزایش حجم عضلات

1. Povi paee

در جستجوی افزایش توده عضلانی تو هم همینطور گاو را فراموش نکنید این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، فلزات سفید و ویتامین های گروه B تنها تعدادی از آنها هستند. غذاهای پروتئینی از اهمیت یکسانی برخوردار نیستند. اما گوشت گاو بدون چربی سطح خوبی از پروتئین را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. اسیدهای آمینه بالا نیز با کمک انسولین باعث افزایش رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند خبرهای خوبی داریم. خوردن 85 گرم از این گوشت به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین را تأمین می کند. اما حاوی نیمی از کالری است. علاوه بر گوشت ، از سبزیجات مختلف استفاده کنید.

Ia اخذ شده برنامه رژیم غذایی آنلاین برای افزایش وزن و حجم از معلمان غرفه کلیک

2. موآ پوست ندارد

جوجه ها مانند گوشت گاو ، در گوشت و افزایش توده عضلانی ارزش مهمی دارد. این رژیم غذایی پایه خوبی از پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ ماهیچه های سنگین و سلامت استخوان ها ضروری است. از روش های مختلف پخت برای این پروتئین منحصر به فرد استفاده کنید. انواع مختلف مرغ را می توان از فروشگاه ها خریداری کرد. ایجاد جوجه نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

3. کنار هم سر در کنار هم

پنیر پنیری تقریباً منبع پروتئین خالص کازئین است. کازئین یک پروتئین تسریع شده است و به عنوان منبع کامل و غنی از نگهداری ماهیچه ها ارزش گذاری می شود. در نتیجه ، برای افرادی که مدتهاست خوردن غذا را متوقف کرده اند بسیار مفید خواهد بود. گاز پنیر (چشم انداز) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ضروری است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

بدون شک ، تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا ، یک انتخاب غذایی خوب برای افزایش حجم ماهیچه ها در ورزشکاران است. این رژیم حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، انواع خوب چربی ها و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست.

5. پنیر پروتئینی (پروتئین آن)

همانطور که می دانید لانا پولتینی این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این درشت مغذی است. وزنه برداران معمولاً هنگام بیداری پروتئین آب پنیر مصرف می کنند. یک پیمانه از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. به یاد داشته باشید که ابتدا رژیم غذایی خود را غنی کنید. سپس از پروتئین آن به عنوان مکمل استفاده کنید. مواد افزودنی را جایگزین غذا نکنید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

در غذاهایی که حجم ماهیچه ها را افزایش می دهنداین غذا را فراموش نکنید ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید ، چربی های اشباع شده برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش سطح چربی و تنظیم عملکردهای مثبت بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر سیم

جو دوسر منبع عالی چربی است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • افزایش رضایت
  • کاهش سطح چربی
  • دارای خواص ریز مغذی خوب و فیبر عالی است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاها دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند که باعث کاهش چربی می شود. آنها همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب برای حفظ ماهیچه هستند.

8. تمام قلب ها

همانطور که در این مرحله ذکر شد ، رژیم غذایی و توده عضلانی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل در هضم غذا مفید هستند و مزایای بیشتری برای بدن نسبت به کلیه های تصفیه شده دارند. این باعث افزایش سطح انرژی و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سرعت رشد شما کمک می کند. این کار باعث افزایش توده عضلانی ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات اغلب سرشار از سموم هستند. همچنین برای سلامت فعالیت های پیشگیرانه مهم است. سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتاکاروتن توسط این غذاها تأمین می شود. بدن خود را به خاطر بسپارید ب فیبر و سبزیجات برای جذب و جذب مناسب مواد مغذی مورد نیاز است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید ، چربی ها را فراموش نکنید. تعجب نکنید اگر چربی های سالم برای رشد عضلات شما مورد نیاز است. در واقع ، این درشت مغذی نقش مهمی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. آماده سازی کافی این هورمون ها به رشد و تقویت ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. می توانید آن را در ماهی قزل آلا ، انواع دیگر ماهی ، آجیل ، میوه ها ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و سایر دانه ها پیدا کنید. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

برای افزایش توده عضلانی و دستیابی به سطوح بالای قدرت برنامه ریزی کنید

  • سه دستورالعمل غذایی برای هر ورزشکار مورد نیاز است

به بیان ساده ، راه شما برای یک رژیم متعادل کلید تغییرات مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد شما است.

  • انجام ست قطره ای به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایلی که مجموعه ها از هم جدا می شوند مفید بودن آنهاست. مجموعه های کاهش وزن میزان افزایش وزن عضلات را بهبود می بخشد.

  • ممکن است غذایی باشد که به شما انرژی می دهد و قوی است

رژیم غذایی متعادل در بهبود بدن بسیار مهم است. اما به عنوان یک ورزشکار قوی ، برای حفظ زیبایی نیازی به خوردن غذا ندارید. قدرت بدنی حرف اول را می زند.

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش چربی یا افزایش وزن مواردی هستند که از نظر قدرت انتظار می رود. افزایش توده عضلانی در نتیجه ترکیبی از ورزش و محرک های سلامتی مانند چربی و پروتئین بدن است.

  • کالری با عدم کارکرد کاهش می یابد

مصرف کالری محدود در مدت زمان طولانی و حذف وعده های غذایی کارساز نیست. رژیم خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه مناسب در افزایش حجم ماهیچه ها مهم است. برای این کار ، تنوع غذایی خود را افزایش دهید. در کنار ورزش از مواد مغذی ضروری استفاده کنید. هیچ یک از درشت مغذی های پروتئین ، چربی ها و روغن های سالم را حذف نکنید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و ماهی باعث افزایش حجم ماهیچه ها می شود. همچنین میوه ها و سبزیجات غنی از فیبر و ویتامین ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …


نویسنده:

غرفه (به نقل از مقاله ای از breakmuscle.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجران را به عنوان دلیل ذکر کنید.

نمایندگی کانال های تلگرام و اینستاگرام برای ثبت نام روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید