لوله خوان دستی با قابلیت Wi-Fi


Ziath نسل بعدی لامپ خوان دستی DataPaq™ 2 خود را راه‌اندازی کرده است – طراحی شده برای نگه‌داشتن و کارکردن در یک دست، و دست دیگر برای جابجایی لوله آزاد است.

لوله خوان دستی با قابلیت Wi-Fi

اعتبار تصویر: Ziath Ltd.

DataPaq™ Handheld 2 جدید که برای حمل آسان طراحی شده است، یک دستگاه مستقل اختصاصی برای خواندن سریع لوله های تک بارکد دوبعدی است. رابط بسیار شهودی و صفحه نمایش خوانا آن، عملیات را ساده و سرعت می بخشد.

نرم افزار روی دستگاه اندازه تلفن همراه از قبل بارگذاری شده است و با عمر باتری تا یک هفته بلافاصله راه اندازی می شود. شارژ از طریق پورت USB 3 انجام می شود.

DataPaq™ Handheld 2 دارای چهار حالت عملیاتی است. اسکن بارکد شما را قادر می سازد تا به سرعت یک بارکد لوله را اسکن کرده و آن را روی صفحه مشاهده کنید. ورود داده به شما امکان می دهد یک بارکد لوله را اسکن کنید و اطلاعات مربوط به نمونه موجود را وارد کنید و آن را در پایگاه داده اطلاعات نمونه خود ذخیره کنید. نمایش داده به شما امکان می دهد یک بارکد را اسکن کنید و جزئیات نمونه را در لوله مشاهده کنید. حالت Picklist به شما امکان می دهد با استفاده از مشتری مرتبط در رایانه شخصی، یک لیست انتخابی لوله را وارد کنید و لوله ها را با DataPaq™ Handheld 2 اسکن کنید تا مطمئن شوید که لوله های صحیح را از فریزر انتخاب کرده اید. اتصال از طریق Wi-Fi به DataPaq™ Handheld 2 اجازه می دهد تا در هر کجا که نمونه های خود را نگهداری می کنید استفاده شود.

برای اطلاعات بیشتر لطفاً به https://ziath.com/products/barcode-scanning/handheld-single-tube-scanner مراجعه کنید.