قیمت لوور هوارسان (13 اسفند) شهر آهن

هیتر گازی - انواع برندهای هیتر گازی - هیتر کارگاهی فایر دمپرها و دمپرهای دود ممکن است مشابه به نظر برسند، اما وظایف متفاوتی آسیا دارند. اینکه جای پیچ تعبیه شود یا از داخل پیچ شود موضوعی است که باید بعد از اندازه گیری و با صلاحدید کارفرما بررسی گردد. محل نصب دریچه ها باید به گونه ای تعبیه گردد که دسترسی به این نقاط جهت بررسی و دسترسی ترمینال حجم متغیر با یونیورسال – شرکت تهویه سازه شار را آسان گرداند. با تعبیه قفل های زیمنسی در سوراخ های مربوطه همزمان باید جای پیچ های نصب دریچه بر روی بدنه فریم انجام گیرد. با توجه به مسطح بودن سطوح درب، برای استحکام بیشتر و عدم تاخوردگی و یا دفرمه شدن قسمت های داخلی در محیط درب یک لبه 1/5 سانتی متری به داخل ایجاد می شود. در صورتی که این شیارها به شکل دو پله باشند؛ این دریچه ها دو گل نامیده می شوند.از طرفی درب دریچه های بازدید زیر فن کویل طرح سقفی نیز با هم متفاوت بوده و تنوع ایجاد می کند. ​.

اسپلیت دمپر پره ایرفویلی<="دریچه بازدید کناف - خرید آسان اینترنتی و تلفنی دریچه بازدید کناف با تضمین کیفیت از تهویه مارکت" ="://./-//2021/01/%%85%%%%%%%%-5-24-600." ="" =":; :; :1010100;:0; -: 315;"> تمامی دستگاه های هواساز نیاز به تمیز کاری دارند که عدم وجود دریچه های بازدید باعث تجمع گرد و خاک و غبار و آلودگی می باشد که این امر در عملکرد سیستم ها تداخل ایجاد می کند و وجود این دریچه ها باعث جلوگیری از این اتفاق می گردد. جهت نصب مستحکم دریچه های بازدید آلومینیومی باید محل نصب دریچه یک قاب از جنس کناف، فلز و یا چوبی نصب گردد تا فریم دریچه در آن جا بیفتد و متصل گردد. ورقِ خم شده ی فریم دریچه فن کویل ،بر اساس ابعاد دریچه فن کویل ،برش داده شده و بصورت چهارگوش با زاویه قائمه(گونیا)به هم متصل می شود.بعداز ساخت فریم دریچه فن کویل ،نوبت به مرحله ی طراحی و ساخت درب دریچه فن کویل آهنی می رسد. از مزایای دریچه دسترسی پلاستیکی سبک بودن آن و قیمت مناسب و هم چنین مقاوم بودن در برابر رطوبت میباشد. انواع دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد ۱۵×۱۵-۲۰×۲۰-۲۵×۲۵-۳۰×۳۰-۲۵×۳۰ ساخته میشود . به طور کلی دریچه بازدید آلومینیومی جهت دسترسی، تعمیر، سرویس و بازدید تاسیسات از قبیل شیرآلات و فیوزهای برق، موتورخانه هاسیفون ها، اتصالات آب و فاضلاب و بازدید تاسیسات از جمله فنکوئل سقفی، داکت اسپلیت ها و بخش هایی از رایزهای ساختمان استفاده می گردد و دسترسی و بازدید به این محل ها را تسهیل می بخشند.​​!

پس از ساخته شدن فریم، ساخت درب دریچه آغاز خواهد شد.

با پوشش شیرآلات و فیوزهای برق، سیفون های اتصالات آب و فاضلاب نمای زیباتری به آن محل بخشیده شده و از نمایان شدن لوله ها جلوگیری می شود. با توجه به نیاز و سفارش مشتری میتوان دمپر هوابر را در ابعاد و سایز های مختلف نیز ساخت. بدین ترتیب هیچ محدودیتی در ساخت دریچه در سایز و ابعاد وجود ندارد. پس از ساخته شدن فریم، ساخت درب دریچه آغاز خواهد شد. در نتیجه وجود چنین دریچه هایی از ورود آنها جلوگیری خواهد کرد. برای جلوگیری از ورود پرندگان، جانوران کوچک، حشرات به داخل محیط از طریق پره های لوور هوارسان، از توری یا فیلتر یک و دو اینچ استفاده می شود. عدم وجود دریچه های بازدید راهی برای ورود حیوانات و جانوران در محیط کانال ها می باشد که بروز بسیاری از بیماری ها و آسیب ها و خطرات جدی را در پی خواهد داشت. ج – سوراخ های صفحات مشبک کاملا باز و عاری از هرگونه گرد و خاک باشند. این دمپر ها به طور معمول از ورق ۱ میلیمتر گالوانیزه برای بدنه و ورق ۰/۸ میلیمتر به صورت دوبل برای پره ساخته میشوند که بسته به نیاز با ضخامت های بالاتر نیز قابل ساخت میباشند. دریچه های بازدید داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعاد مورد نیاز از سمت کارفرما طراحی و ساخته می شوند. ​​ &;!

تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه دسترسی و بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود. جنس دربها از ورق آلومینیومی و عموما با ضخامت یک میلی متر خواهد بود. در واقع در این حالت بر روی نمای دریچه داکت اسپلیت چیزی به نام پیچ یا جای پیچ پس از نصب قابل مشاهده نخواهد بود و نمای ظاهری بسیار زیبا خواهد بود. دریچه های زیر داکت اسپلیت به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) قابل نصب است. طبیعی است که در ابعاد متعارف ضخامت یک میلیمتر برای ورقِ تیغه های دمپر هواساز کافی به نظر برسد، اما در ابعاد بزرگ حتماً باید از ورق با ضخامت بالاتر استفاده نمود. با توجه به لولایی بودن درب در این مدل باید ضخامت لولا از میزان ابعاد داخلی کسر شود. بر اساس ابعاد داخلیِ فریمِ دریچه بادید ،درب دریچه بازدید کناف نیز بریده شده و یراق و لولاهای مربوطه هم روی درب و هم روی دیواره ی دریچه بازدید کناف تعبیه و جانمایی می گردد. این لبه باعث میشود تا هم ایستایی درب بصورت مستحکم و پابرجا باشد، و هم ساختار داخلی درب شیک تر و شکیلتر شود.