رژیم کتوژنیک گیاهی خود را به واقعیت تبدیل کنید

خامه در رژیم کتوژنیک رژیم کتو فوق العاده است، اما 10 دروغ کتوژنیک برای لاغریs بگو 1402 نه برای همه! در حالی که مطالعات کمی انجام شده است، رژیم کتو برخی از خطرات احتمالی را برای افراد مبتلا به سرطان ایجاد میکند. تحقیقات بسیاری در 30 سال گذشته انجام شده که نشان می دهد چربی زیاد و کربوهیدرات کم مفید است. با وجودی که رژیم کتو برای افراد سالم بیخطر بوده اما در شروع برای اینکه بدن با آن سازگار شود ممکن است چندین عارضه جانبی ایجاد گردد. عوارض جانبی طولانی مدت ممکن است شامل سطوح پایین پروتئین در خون (هیپوپروتئینمی)، بیماری کبد چرب، و سطوح پایین ویتامینها و مواد معدنی کلیدی باشد.

کتو میتواند خستگی مرتبط با سرطان (خستگی سرطان) را در ابتدا بدتر کند، و بسیاری از مردم این خستگی را یکی از آزاردهندهترین عوارض جانبی درمان سرطان میدانستند. طرفداران این رژیم میگویند هرگاه بیماری به دو داروی ضد تشنج پاسخ نداد، این رژیم را باید جداً مد نظر داشت چرا که احتمال پاسخ به سایر داروها در چنین بیمارانی تنها ۱۰٪ است. نمونه رژیم کتوژنیک گیاهی نیز چون فاقد برخی از گروههای غذایی از جمله میوهها، حبوبات و غلات کامل است، احتمال افزایش کمبود مواد مغذی وجود دارد.

رژیم کتوژنیک چرخه ای

از مصرف محصولات مبتنی بر گندم مانند برنج، ماکارونی، غلات و مواد غذایی دارای نشاسته و حبوبات مانند نخود فرنگی، لوبیا، عدس و… از آنجایی که رژیم کتوژنیک میوهها و حبوبات را محدود میکند، ممکن است مصرف فیبر را نیز کاهش دهد. هنگامی که با سرطان کنار میآیید، یا اگر دارای یک اختلال ارثی در متابولیسم چربی هستید، ممکن است بدن افرادی که سرطان ندارند، عملکرد مشابهی نداشته باشد. براساس مطالعات حیوانی و برخی تحقیقات اولیه در انسان، ممکن است به درمان یا پیشگیری از سرطان نیز کمک کند. در حال حاضر، به نظر میرسد تحقیقات محدود نشان میدهد که رژیم کتوژنیک ممکن است اندازه تومور و سرعت پیشرفت برخی سرطانها را کاهش دهد.

رژیم کتوژنیک استاندارد

برخلاف اینکه این رژیم برای افرادی که از نظر جسمی سالم هستند مشکلی ایجاد نمیکند، اما ممکن است که در بعضی موارد عوارضی نیز به دنبال داشته باشد. در رژیم غذایی ketogenic مصرف کربوهیدرات روزانه شما باید حدود ۵۰ گرم یا کم تر باشد و این ممکن است دشوار باشد. هنگامی که بدن به دلیل کاهش مصرف به کمتر از 50 گرم در روز از کربوهیدرات محروم میشود، ترشح انسولین به میزان قابل توجهی کاهش مییابد و بدن وارد حالت کاتابولیک میشود. این باعث افزایش قابل توجهی در سطح ترکیباتی به نام کتون در خون شما میشود.

سه راه‌هایی که رژیم کتوژنیک زندگی جنسی شما را بهبود می‌بخشد.

بااینحال، افراد دیابتی در معرض تجمع کتون در خون خود هستند. هستند.انواع چاشنی و سس که حاوی شکر و چربی ناسالم هستند، الکل و هرگونه غذایی که از چربی ناسالم تهیه شده و یا دارای قند اضافی و مواد افزودنیست، در این رژیم ممنوع هستند.زیرا این غذاها اکثرا حاوی الکلهای قندی هستند که در برخی موارد امکان دارد سطوح کتون را تحت تاثیر قرار دهند.مصرف سس مایونز ممنوع است اما اگر از روغن های سالمی مانند روغن زیتون استفاده شود می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. بیماری قلبی: رژیم کتوژنیک می تواند عوامل خطر مانند چربی بدن، سطح کلسترول HDL، فشار خون و قند خون را بهبود بخشد.

رژیم کتوژنیک تلگرام

از آنجایی که رژیم کتوژنیک یک ابزار قدرتمند کاهش وزن است، ممکن است با مبارزه با چاقی، خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش دهد. از آنجایی که محصولات لبنی در برخی از رژیم های کتو محدود میشوند، کمبود ویتامین D نیز ممکن است نگران کننده باشد. علاوه بر این، رژیمهای کتوژنیک میتوانند مزایای دیگری نیز داشته باشند. و البته همانند همه رژیمهای غذایی برای به نتیجه رسیدن باید به صورت بلند مدت از این رژیم پیروی کنید.

ولی خودمان می توانیم با حذف انواع دود، الکل و غذاهای حاوی کربوهیدرات از یک طرف و ورزش و سبک زندگی سالم از طرف دیگر تا حد زیادی مانع از بروز استرس و در نتیجه کاهش رادیکال های آزاد بدن شویم. از آنجایی که شرکتکنندگان در مطالعه همه بیماری پیشرفته داشتند، این نتیجه مورد انتظار بود. مطالعه موردی زنی 65 ساله را دنبال کرد. یک مطالعه موردی در سال 2010 اولین بار بود که تحقیقاتی در مورد اثرات درمان گلیوبلاستوما با ترکیبی از درمان استاندارد و رژیم غذایی کتوژنیک محدود منتشر شد. ماهیت محدودکننده رژیم غذایی گاهی اوقات برای یک فرد مبتلا به سرطان بسیار زیاد است، به خصوص زمانی که غذا میتواند منبع آرامش باشد.

بدون بیشتر خطا با رژیم کتوژنیک

۷۵ درصد چربی، ۱۵ تا ۲۰ درصد پروتئین، ۵ تا ۱۰ درصد کربوهیدرات در روزهای کتو و ۲۵ درصد چربی، ۲۵ درصد پروتئین و ۵۰ درصد کربوهیدرات در روزهای آزاد رژیم کتوژنیک سیکلیکال یا دوره ای راهی آسان تر برای اضافه کردن چربی ها به برنامه ی غذایی هست که باعث می شود در روزهای آزاد رژیم متعادل تری داشته باشید. کلید موفقیت این رژیم به طور چشمگیری محدود کردن قندها و نشاستههایی است که میخورید.

رژیم کتوژنیک موظف است در کسب و کار شما تأثیر بگذارد

مردم همچنین باید آگاه باشند که کتو میتواند باعث مثبت شدن کاذب تست تنفسی الکل شود. همچنین تری گلیسیرید و مقدار HDL کلسترول افراد نیز در مسیر رژیم کتوژنیک بهبود پیدا میکند. یک بررسی جامع در زمینه تغذیه ورزشی نشان داد که در حالی که تحقیقات در مورد تاثیرات طولانی مدت رژیم کتو وجود ندارد ، در کوتاه مدت رژیم کتو نسبت به سایر رژیم ها از نظر عملکرد افراد در فعالیت های بی هوازی ، هوازی و در برخی موارد حتی قدرتی در رده پایین تری قرار میگیرد.

برای اینکه از رژیم کتو بیشترین سود را ببرید، باید از نظر فیزیکی فعال باشید. در مطالعهی دیگری کسانی که این رژیم را دنبال کردند، توانستند ۱۱٫۱ کیلوگرم وزن کم کنند. دنبال کردن رژیم غذایی کتو، یکی از موثرترین راهها برای هل دادن بدن به سوی حالت کتوزیس است. برخی از شرکت کنندگان در این مطالعه به جای آن رژیم غذایی انجمن سرطان آمریکا (ACS) با فیبر بالا و کم چربی را دنبال کردند. بنابراین، سطوح پایین انسولین ممکن است رشد تومور را کند کند. از سوی دیگر، کتو ممکن است به کاهش وزن برخی افراد کمک کند. رژیم کتوژنیک همچنین ممکن است به بهبود افراد مبتلا به انواع مختلف سرطان کمک کند.

کینوا و رژیم کتوژنیک

 Data h as  been creat​ed by GSA  Content Gen erator​ Demoversi​on!

همانطور که سلولهای سرطانی ممکن است قادر به پردازش پروتئینها و چربیها نباشند، ممکن است سلولهای سالم نیز مشکلاتی داشته باشند. افزایش وزن برای خیلیها ترسناک به نظر میآید ولی با انتخاب چربیهای سالم و پروتئینها به مقدار متعادل و مصرف کربوهیدراتهای با کیفیت مانند سبزیجات و میوه جات کم قند هم میتواند موجب ثابت در وزن و یا کاهش وزن شوند. البته ممکن است ترجیح برخی از افراد بر این باشد که روزهای آزاد خود را براساس مناسبت های خاص در نظر بگیرند و در ایام تعطیل، مراسمات و دیگر موارد از رژیم روزهای آزاد خود استفاده کنند.

چاقی نیز یک عامل خطر برای سرطان است.

اگرچه به نظر نمیرسید که پروبیوتیکها کمک کننده باشند، اما یک رژیم غذایی با فیبر بالا کمک کننده بود. اگرچه شواهد اندکی برای اثربخشی بالای داروهای ضدصرع برای 4:1 KD کلاسیک بیش از نسبتهای پایینتر وجود داشت، 4:1 KD کلاسیک بهطور پیوسته با عوارض جانبی بیشتری همراه بود. چاقی نیز یک عامل خطر برای سرطان است. رژیم کتوژنیک نیز میانگین زمان بقا را 56.7 درصد (معادل حدود 17 روز) افزایش داد. به طور طبیعی. سوخت و ساز را تقویت میکند؛ پس از کالری چربیها نترسید.

رژیم کتوژنیک ایجاد مشاور

در اصل کربوهیدرات منبع مهم تامین انرژی یا سوخت برای بدن است . سلولهای سرطانی نمیتوانند از کتونها به عنوان سوخت استفاده کنند. زنان باردار، مایل به باردار شدن یا شیردهی باید از رژیم کتو اجتناب کنند. در صورت مایل بودن به استفاده از رژیم کتوژنیک بهتر است با متخصص تغذیه مشورت نمائید. به دلیل ارتباط سطح پایین ویتامین D با پیامدهای ضعیف در برخی از سرطانها، همه افراد مبتلا به سرطان باید برای تعیین سطح ویتامین D خود آزمایش خون بدهند و در صورت پایین بودن سطح (یا در حد پایین) با انکولوژیست خود صحبت کنند. شما باید همه گزینههای درمانی را با پزشک خود در میان بگذارید. Th​is h as been created  wi​th GSA​ Content Gener ator Dem ov᠎er᠎si᠎on᠎!

اگر می خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه رژیم کتوژنیک خود را تغییر دهید!

تازه اگر از این مرحله هم به راحتی و موفقیت عبور کنید، فکر نکنم بتوانید قید شام را بزنید. پس از 2 تا 3 ماه اول، میتوانید در مواقع خاص کربوهیدرات بخورید – فقط بلافاصله بعد از آن به رژیم غذایی خود بازگردید. رژیم کتوژنیک فواید خود را دارد، اما خطراتی نیز دارد. به طور کلی، رژیم کتوژنیک 70 درصد کالری را به صورت چربی، با 20 درصد کالری از پروتئین و 10 درصد کالری از کربوهیدراتها تامین میکند. تریگلیسرید با زنجیره متوسط (MCT) بیشتر از LCTها، کتوژنیک هستند؛ چرا که هنگام سوختوساز، کتونهای بیشتری بر حسب واحد انرژی تولید میکنند.

در رژیم کتوژنیک چقدر وزن کم میکنیم

غذاهای رژیم کتوژنیک برخی از افراد معروف همانند هلی بری، کورتنی کارداشیان، ونسا هاجنز، کیم کارداشیان، جنا جیمسون و آل راکر برخلاف نظرات عدهای از افراد این مسئله را ذکر کردهاند که استفاده از رژیم کتو به نسبت رژیم حذف چربی ها فوقالعادهتر عمل کرده است. می توانند طی چند جلسه کوتاه چربی های شکم و پهلو را آب کرده و پوست آن نواحی را سفت کنند و این ها سریع ترین روش های ممکن هستند. کافیه جلسه مشاوره خودت رو رزرو کنی تا ظرف 3 ماه آینده یک بار برای همیشه وزن کم کنی! استفاده از سیب زمینی سرخ شده جایگزین مناسبی برای برنج و نان می باشد و در کنار سبزیجات می توانید آن ها را استفاده کنید.

3. سعی کنید باسنتان را بالا ببرید و در عین حال بازو را صاف پشت سرتان نگه دارید. برای عملکرد خوب ، مانند سایر عملکردهای بدن ، به ویتامین ها ، مواد معدنی و مواد مغذی مهم نیاز دارید. بنابراین برای کسانی که رژیم دارند، ورزش بسیار کمک کننده است. این رژیم زمانی که با داروی دیابت کاناگلیفلوزین ترکیب شد در جلوگیری از رشد تومور موثرتر بود. جالب توجه است، برخی از تحقیقات اولیه نشان میدهد که رژیم کتوژنیک بسیار کم کربوهیدرات ممکن است کمک کند. پزشکان می گویند رژیم های غذایی پرچرب ممکن است سطح کلسترول را بالا ببرد و برخی از مطالعات نشان میدهد که آنها باعث افزایش خطر دیابت میشوند.

می توان این طور گفت که بیشتر مردم وقتی حرف از رژیم لاغری به میان می آید، تصور می کنند که برای لاغر شدن و کم کردن وزن در سریع ترین زمان ممکن، باید از خوردن غذاهای مختلف دست بکشند و محدودیت هایی را برای رژیم غذایی روزانه شان اعمال کنند. افرادی که میخوان رژیم لاغری کتوژنیک رو استفاده کنن اما میخوان از یک جای معتبر این رژیم رو تهیه کنن تا خیالشون راحت باشه.

رژیم غذایی لاغری سریع سه عدد تخم مرغ تازه بردارید، زرده ها را از سفیده های آن ها جدا کنید، سفیده ها را هم بزنید و با مقداری گوشت کم چربی، مثل گوشت بوقلمون یا مرغ مخلوط کنید. دستورالعمل های فعلی USDA میزان مصرف فیبر را 23 تا ۳۳ گرم در روز توصیه می کند. میزان کربوهیدرات مصرفی شما در طول روز باید کمتر از 50 گرم باشد. یعنی به عبارتی هر قاشق غذاخوری حدود ۱۲ گرم کربوهیدرات خالص داره.