دکتر اندرسون با جمهوری اندونزی برای گسترش تلاش های جهانی سرطان شناسی خود همکاری می کند



مرکز سرطان اندرسون MD دانشگاه تگزاس امروز از گسترش تلاش‌های جهانی انکولوژی خود از طریق توافق جدیدی با وزارت بهداشت جمهوری اندونزی خبر داد. این رابطه بر اساس تلاش‌های MD Anderson برای به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها در آموزش سرطان، پیشگیری، تحقیق و درمان برای کاهش بار سرطان در سراسر جهان است.

ایجاد روابط در کشورهایی که بتوانیم برای بهبود کیفیت مراقبت از سرطان و کاهش تأثیر سرطان بر افراد و خانواده‌ها در سرتاسر جهان همکاری کنیم، حیاتی است. ماموریت دکتر اندرسون برای پایان دادن به سرطان هیچ مرزی ندارد، و ما می دانیم که همکاری نزدیک با دیگرانی که در هدف ما مشترک هستند، ما را به تاریخچه سرطان نزدیکتر می کند.®


پیتر دبلیو تی پیسترز، دکتر، رئیس MD اندرسون

MD Anderson Cancer Network® مأموریت مؤسسه برای از بین بردن سرطان را با همکاری بیمارستان‌های محلی و سیستم‌های بهداشتی در تگزاس، کشور و جهان برای بهبود کیفیت و دسترسی به مراقبت و تحقیقات سرطان پیش می‌برد. این موسسه به عنوان بخشی از برنامه جهانی انکولوژی خود، یک رویکرد جمعی برای پایان دادن به سرطان در کشورهای با درآمد کم و متوسط، با دولت ها و سازمان های همسو با ماموریت برای پیشبرد آموزش سرطان، آموزش، سیاست های عمومی و طرح های تحقیقاتی همکاری می کند. در ماه اکتبر، دکتر اندرسون و سازمان بهداشت جهانی (WHO) یک همکاری بین‌المللی برای کاهش بار جهانی سرطان‌های زنان، از جمله سرطان سینه و دهانه رحم، اعلام کردند.

این تلاش‌ها با روز جهانی سرطان، 4 فوریه، و مأموریت آن برای کاهش تأثیر جهانی سرطان مطابقت دارد. روز جهانی سرطان آگاهی را در مورد مسائل سرطان در سراسر جهان افزایش می دهد. موضوع امسال، “کاهش شکاف مراقبت”، بر متحد کردن صدای ما و اقدام برای شناسایی، درک و رسیدگی به نابرابری ها در مراقبت از سرطان در سراسر جهان تمرکز دارد.

ولیلا ترفه، مدیر اجرایی ارشد پزشکی در MD اندرسون، گفت: «ام‌دی اندرسون متعهد به رسیدگی به نابرابری‌ها و نابرابری‌های سرطان در سرتاسر جهان است تا مأموریت خود را از طریق اتحادهای قوی محلی و جهانی و همکاری‌های نوآورانه، از جمله با سازمان جهانی بهداشت، موزامبیک و اکنون اندونزی، برطرف کند. . “ما هیجان زده هستیم که با هم کار کنیم تا تاثیرات معنی داری در برابر سرطان داشته باشیم.”

همکاری جدید با اندونزی برای بهبود مراقبت، آموزش و پژوهش

توافقنامه جدید MD اندرسون با وزارت بهداشت اندونزی یک رابطه همکاری برای پیشرفت مراقبت/خدمات سرطان، آموزش/آموزش سرطان و تحقیقات سرطان ایجاد می کند. دکتر اندرسون از این تلاش‌ها از طریق برنامه‌ریزی و اجرای کنترل سرطان، از جمله کمک به توسعه دستورالعمل‌ها و استراتژی‌های ملی کنترل سرطان برای اجرا، و حمایت از آموزش، آموزش و ایجاد ظرفیت از طریق پروژه ECHO حمایت خواهد کرد.® مدل از راه دور

پروژه ECHO® یک مشارکت مشاوره از راه دور و مشاوره از راه دور بین متخصصان و ارائه دهندگان MD Anderson در جوامع روستایی و محروم با هماهنگی موسسه ECHO در دانشگاه نیومکزیکو است.

از طریق این همکاری جدید، کارشناسان MD Anderson این فرصت را خواهند داشت تا با همکاری با شبکه 144 بیمارستان دولتی واقع در سراسر 17000 جزیره اندونزی، در سطح جمعیت تأثیر بگذارند. مرکز ملی سرطان دارمایس در جاکارتای غربی به عنوان مرکز مراقبت از سرطان عمل می کند و بر خدمات سرطان در بیمارستان های سراسر استان های اندونزی نظارت می کند.

اندونزی بزرگترین کشور مجمع الجزایر جهان و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. سرطان چهارمین علت اصلی مرگ و میر شهروندانش است، طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، با نزدیک به 397000 نفر مبتلا به سرطان در سال 2020. اکثر موارد سرطان در کشور به دلیل عدم آموزش پیشگیری از سرطان، جمعیت کمی، در مراحل پیشرفته هستند. انکولوژیست های آموزش دیده و چشم انداز جغرافیایی چالش برانگیز.

Kathleen Schmeler، MD، مدیر اجرایی انکولوژی جهانی و پروفسور دکتر کاتلین اشملر، گفت: “ما مفتخریم که با وزارت بهداشت اندونزی همکاری کنیم و با مرکز ملی سرطان دارمایس و موسسه ECHO برای بهبود پیشگیری، تشخیص زودهنگام و درمان سرطان همکاری کنیم.” انکولوژی زنان و باروری. تیم ما در MD Anderson مشتاق همکاری نزدیک با همکاران اندونزیایی خود در رسیدگی به بار جهانی سرطان است.

منبع:

مرکز سرطان اندرسون MD دانشگاه تگزاس