کنترل حجمی | آیا رژیم غذایی حجمی برای کاهش وزن مفید است؟


رژیم غذایی حجمی چیست؟

کنترل حجمی یک برنامه ریز رژیم به شما می آموزد که چگونه هر غذا را هضم کنید و چگونه وعده غذایی خود را انتخاب کنید.

به زبان ساده رژیم غذایی متعادل برای کاهش وزن با پر کردن غذاهای کم کالری ، غنی و سالم طراحی شده است. این بدان معناست که شما هیچ کالری در این غذا ندارید.

منطق برنامه ریزی این رژیم ابتدا بر این اساس بود اگر فردی رژیم غذایی پایینی دارد تحت هیچ شرایطی احساس گرسنگی نکنید و بگذار آنها غذا بخورند خاص تا آنجا که ممکن است ، آنها به غذاهایی با محتوای آب زیاد اولویت می دهند و کالری کمتری مصرف می کنند. از طرف دیگر با این رژیم شما تا آنجا که ممکن است یک رژیم غذایی سالم و سالم داشته باشید ورزش روزانه را تشویق کنید.

رژیم حجمی چیست؟

کنترل حجمی یکی غذای کمی است که مردم آنها به شما می گویند شما می توانید با مصرف غذاهای کم کالری و رژیم های پرچرب به اندام ایده آل خود برسید.

بله ، شایان ذکر است که تمرکز این غذا این بیشتر از فردی است که از رژیم متعادل پیروی می کند اول از همه ، تحت شرایط خاصی احساس گرسنگی نکنید.

نکته: رژیم حجمی بر اساس دستور پزشک رژیم درمانی ، دکتر است. باربارا رولز دستورالعمل های دقیق و اطلاعات مفیدی در مورد نحوه برآورد تعداد کالری غذاهای مورد علاقه شما ارائه می دهد.

این رژیم به شما امکان می دهد مواد مغذی ضروری را بخورید مواد مغذی ، کم کالری و پر از آب محرک هایی مانند میوه ، سبزیجات و سوپ. غذاهای کم کالری مانند کلوچه ، آب نبات ، آجیل ، دانه ها و روغن ها را محدود کنید.

دکتر گفت. رولهای این محدودیت و این نوع غذاهای طراح به شما کمک می کند احساس کامل برای مدت طولانی و از طرف دیگر ، با این عوامل کالری خود را به طور مرتب کاهش دهید شاهد خسارات سنگین و بزرگی باشید.

در واقع برخی از غذاهای خوب قابل باور هستند برای مدت طولانی ، یک رژیم منظم به شما کمک می کند تا عادات غذایی خوبی را ایجاد کنید. در حالی که در غذای کوتاه مدت ما مقدار کمی از آن را خواهیم دید.

یک غذای عالی چگونه کار می کند؟

کنترل حجمی بر اساس تعداد غذاها به چهار دسته اصلی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

  • بخش 1 (تراکم گرم بسیار کم): تراکم گرامری کمتر از 0.6
  • قسمت 2 (تراکم گرم کم): تراکم گرم 0.6 – 1.5
  • بخش 3 (چگالی متوسط ​​کالری): تراکم کالری 1.6 – 3.9
  • بخش 4 (تراکم کالری بالا): تراکم قدرت 4.0 – 9.0
یک غذای عالی چگونه کار می کند؟

کتاب های دکتر رول ها اطلاعات مفصلی در مورد نحوه محاسبه کالری دریافتی دارند. به زبان ساده لازم است تعداد کالری های یک وعده غذایی خاص را بر وزن آن بر گرم تقسیم کنید. در نهایت با عددی بین 0 تا 9 روبرو می شوید.

غذا e آب آنها زیاد است مثل کلم بروکلی چگالی کالری آنها بسیار کم است، Aiiفرآیندهای سر و غذا مثل شکلات تلخ معمولی چگالی بالایی دارند.

یک غذای معمولی پرچرب باید شامل غذاهای دسته 1 و همچنین غذاهای دسته 2 باشد تا بشقاب شما پر شود. همچنین می توانید غذاهای گروه 3 کوچک بخورید و وعده های گروه 4 را محدود کنید.

برنامه رژیم غذایی معمول یک متخصص تغذیه برای شما آماده است حدود 1400 کالری در روز داده می شود اما بسته به دستگاه بدن شما می تواند زیاد یا پایین باشد.

آیا رژیم غذایی حجمی واقعاً می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟

در اکثر رژیم ها هیچ رژیمی وجود ندارد که کاملاً ممنوع باشدبه در حقیقت رژیم متعادل شما بر اساس چگالی کالری تعیین می شود از گروه 3 و 4 می توانید کمی به وعده های غذایی خود اضافه کنید. تحت هیچ شرایطی به وزن شما اضافه نمی کند و باعث نمی شود در طول روز احساس گرسنگی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید دانش کافی یا متخصص تغذیه برای برنامه ریزی این نوع رژیم است.

دیدن این غذا خوب است فعالیتهای فعال و فعالیتهای چربی سوزی نیز برای شما آماده شده است این به شما در کاهش وزن کمک می کند. اما دلیل اصلی آن ورزش نسبتاً طولانی مدت است.

آیا رژیم غذایی حجمی واقعاً می تواند وزن خود را کاهش دهد؟

تحقیقات زیادی من کنترل حجمی تنها کاری که آنها انجام دادند این بود که به این نتیجه رسیدند که اگر این وعده غذایی را به طور معمول برنامه ریزی کنند ، وزن و مقدار زیادی از دست رفته را در زمان تعیین شده خواهید دید. همچنین غذا ارائه می دهد به غذای خوب و سبک زندگی عادت کنید.

مهمترین فواید غذای بزرگ چیست؟

مهمترین چیزها در یک وعده غذایی بزرگ چیست؟

1. عادت خوردن غذاهای کم کالری و متعادل

غذاهایی را انتخاب کنید که کالری کمی دارند می تواند برای سلامتی بسیار مفید باشد. در کنترل حجمی می توانید مقدار زیادی غذا بخورید. اما همه آنها بسیارند کم کالری و کم چرب است بنابراین ، تا بتوانید با خیال راحت هر وعده غذایی مورد نیاز خود را بدون نگرانی در مورد کالری بخورید.

انتخاب غذاهای کم کالری دلیل دارد اشتهای خود را برای غذاهای حاوی چربی و گلوکز کاهش دهید از سوی دیگر ، هوس شما برای غذا کاهش می یابد. جالب است بدانید که پس از مدتی متوجه می شوید که دیگر نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید.

2. آنها به تمرینات روزانه عادت خواهند کرد

یکی مهمترین کیفیت است کنترل حجمی این به شما امکان می دهد روزانه ورزش کنید و در بهبود سلامت شما بسیار مفید است. از سوی دیگر ، با ورزش ، روند کاهش وزن و توده به سرعت برای شما اتفاق می افتد.

در پایان:

کنترل حجمی غذاهای کاهش وزن شامل غذاهای کم کالری و پرچرب در رژیم غذایی شما هستند. این الگو وافزایش احساس رضایت همزمان کاهش گرسنگی افزایش نیاز به ادامه رژیم.

همچنین با افزایش مصرف غذاهای غنی و چیزهای مفید مانند میوه و سبزیجات کیفیت رژیم غذایی خود را افزایش دهیدبه با این حال رژیم کاهش حجم و همچنین Z.انسانها و به انرژی حیاتی احتیاج دارند و برخی از امکانات بهداشتی را محدود می کند و منابع محدودی را ارائه می دهد که ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. در نتیجه ، برای پیروی از این رژیم ، لازم است از متخصص تغذیه یا متخصص تغذیه کمک بگیرید.

منبع: خط سلامت

دیدگاهتان را بنویسید