کلاس یوگا در تناسب اندام برای 10 نفر


یوگا ترکیبی از تمرینات جسمی ، روحی و معنوی است که در هند سرچشمه گرفته است. یوگا یکی از شش مکتب فلسفی سنتی هندوئیسم است. در فرهنگ امروز آمریکا این رشته عمومی افراد فعال است که می خواهند سلامت ، انعطاف پذیری و هوشیاری خود را متمرکز کنند.

انواع مختلفی از یوگا وجود دارد که برای علاقمندان به وارد کردن این رشته به سبک زندگی مفید است.

پیدا کردن سبک مناسب برای نیازهای شما می تواند مشکل باشد. برخی از آنها برای تقویت ، تثبیت یا انعطاف پذیری مفیدتر هستند. در حالی که دیگران بر کاهش وزن ، معنویت یا تمرکز تمرکز می کنند.

به سختی می توانید انواع مختلف یوگا را مرتب کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی را امتحان کنید. شاید خوب باشد که انواع مختلف را امتحان کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. در اینجا نه شکل رایج از رشته های یوگا که امروزه تمرین می شود آورده شده است.

یوگا

یوگا در درجه اول بر آناتومی و تراز بدن شما تمرکز می کند. لوازم جانبی ، از جمله بلوک و پتو یوگا ، ممکن است در این سبک یوگا فایده ای داشته باشد .معمولاً ، این نوع یوگا دقیق و با جزئیات است. بنابراین ، مربیان اغلب نحوه تأثیر وضعیت های مختلف بر روی هر گروه استخوانی و عضلانی را توضیح می دهند. اگر با حالت های رایج در Lyengar Yoga آشنا نیستید ، باید با یک کلاس ابتدایی شروع کنید.

هاتا یوگا

هاتا یوگا بهترین تمرین برای اولین تمرین است. هاتا اساس یوگای کندتر است. هر حالت چند بار نفس شما را حبس می کند در حالی که بر وضعیت بدنی خود تمرکز می کنید. زیرا این نوع یوگا ملایم تر در نظر گرفته می شود. این ایده آل برای مبتدیانی است که می خواهند راهنمای آرامش بخش یوگا داشته باشند.

بیکرام یوگا

اگر می خواهید همین روال را انجام دهید ، Bikram بهترین نوع یوگا برای شما است. این مجموعه منحصر به فرد از 26 حالت و دو تمرین تنفسی است. پس از چند بار انجام آن هنگامی که تشک را باز می کنید ، می دانید چه کار کنید. تمرینات هر بار در یک دنباله نود دقیقه انجام می شود. بنابراین این یک نوع یوگا بسیار قابل پیش بینی است. گرمای اتاق حدود 105 درجه با حداقل 40 درصد رطوبت است ، بنابراین برای عرق کردن آماده شوید. این یوگا می تواند بسیار سخت باشد. عمدتا به دلیل گرما بنابراین ، در صورت لزوم استراحت کنید و آب کافی بنوشید.

وینیاسا یوگا

وینیاسا یوگا می تواند یک تمرین عالی برای کاهش وزن باشد زیرا یک تمرین سریع است. اگر تمرینات تناوبی با شدت بالا را دوست دارید این ممکن است سبک خوبی برای امتحان کردن باشد. این شامل پیوند تنفس و حرکت با هم در یک حالت کوتاه مداوم است. وینیاسا می تواند رقص زیادی داشته باشد ، و بسیاری از معلمان تمایل دارند آهنگهای سریع و متناسب با ریتم حرکات را اجرا کنند.

یوگای ترمیمی

هدف اصلی یوگا ترمیمی کاهش سرعت و آرامش است. این حالت ها برای دوره های طولانی با تغییر حالت های آهسته حفظ می شوند. برای تحریک سیستم عصبی بدن و کمک به آرامش عمیق. بلوک ها اغلب به عنوان پشتیبان برای کمک به پشتیبانی قطعات استفاده می شوند. بدن در حالت های خاص ممکن است احساس کنید کار زیادی انجام نداده اید. اما می تواند برای اضطراب ، استرس و ورزشکارانی که در حال بهبودی بعد از ورزش هستند مفید باشد.

اشتانگا یوگا

اگر یک روال چالش برانگیز با دستورالعمل های دقیق را دوست دارید ، اشتانگا یوگا ممکن است بهترین سبک یوگای شما باشد. هر کلاس شامل حرکتهایی است که به ترتیب در یک مجموعه شش تایی مرتب شده اند. شما با تنفس و حرکات خود در هر حرکت هماهنگ می شوید و در عین حال احساس می کنید عضله داخلی شما می سوزد ، یک جریان عالی برای تقویت بدن ایجاد می کند. در برخی از کلاسها مربیانی در مورد تمرینات بحث می کنند. در حالی که برخی از کلاس ها به شما امکان می دهند دنباله را خودتان انجام دهید. با درخواست مشاوره فقط در صورت نیاز.

یوگای کندالینی

ظاهر کوندالینی یوگا با انواع دیگر یوگا بسیار متفاوت است. این یک یوگای روحانی است که شامل تنفس همراه با تمرینات تکراری است. علاوه بر این ، خواندن ، آواز خواندن و مدیتیشن بخش مهمی از این نوع یوگا است. هدف کندالینی این است که سطح خودآگاهی را برای شما به ارمغان بیاورد. در حالی که انرژی آزاد شده را آزاد کنید در شما.

یوگای داغ

همانند بیکرام ، تمرین یوگا داغ در یک اتاق گرم و مرطوب انجام می شود. تفاوت اصلی این دو در این است یوگای داغ به همان سکانس 26 ژوزی متصل نیست. و می تواند حرکتهای بیشتری را به روشهای مختلف ترکیب کند گرما باعث می شود احساس کنید با هر حرکت عمیق تر می شوید. اگر مراقب نباشید ، این باعث کشش می شود. این کلاس باعث می شود عرق شما بیشتر و چالش برانگیزتر شود. بنابراین حتماً از سطح مبتدی شروع کنید.

یین یوگا

اگر می خواهید یک تجربه آرامش بخش برای یافتن “ذن” خود و کشش همه ماهیچه های خود داشته باشید ، یین یوگا را امتحان کنید ، یک تمرین مدیتیشن که بر بافت های همبند عمیق تر تمرکز می کند. شما به بدن خود اجازه می دهید در درجه اول موقعیت را به جای ژست رها کند. این تمرین ضمن حفظ تعادل ذهن و بدن به انعطاف پذیری کمک می کند.

فرض کنید مدتی است که یوگا تمرین می کنید ، در این صورت ممکن است قبلاً به فواید سلامتی آن مانند خواب بهتر توجه کرده باشید. بیماریها و سرماخوردگی کمتر کاهش استرس و اضطراب و افزایش قدرت و انعطاف پذیری

اینها مزایایی هستند که در صورت شروع یک برنامه یوگا و رعایت منظم آنها ، منتظر آنها هستید. علم در حال درک نحوه عملکرد یوگا برای بهبود سلامت شما است. درمان دردها و دردها و ذهن و بدن خود را آرام کنید.

مهمترین مرحله اقدامی اولین گام در ترکیب برنامه های ورزشی و تغییر شیوه زندگی است. حتی بعد از یک بار تمرین یوگا ممکن است احساس کنید از نظر جسمی و روحی قوی تر هستید. و با روال ورزشی مشابه بهتر از شماست.

وب سایت ما را در آدرس زیر بررسی کنید: https://fitnessfor10.com/ مکانهای نزدیک شما و کلاسهای یوگا را که بیشتر با نیازهای تناسب اندام شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.

بیانیه مطبوعاتی کسیدی سامرویل از گروه رسانه ای آلفا.

شاین للند

تناسب اندام برای 10 +1 775-352-8663 10 +1

دیدگاهتان را بنویسید