کاهش وزن و عدم تعادل بدن


بسیاری از اوقات زنان با شکایت از وزن قد خود به دنبال کاهش وزن می روند !! او گفت که همه ما کار می کردیم ، اما بقیه وزنشان تا کیلوگرم تمام شد. اغلب هنگام مطالعه ، متوجه می شویم که آنها مشکلات هورمونی دارند. در واقع ، به طور خلاصه ، می توانیم تعادل 4 هورمون را پیدا کنیم: استروژن ، انسولین ، کورتیزول و آدیپونکتین. بیایید امروز در مورد عدم تعادل استروژن صحبت کنیم.

عدم تعادل و استروژن بالا در خون با تأثیر بر اندام ها از عمل کاهش وزن جلوگیری می کند و در واقع حتی نوع زنان چاق (گلابی شکل) نیز با این هورمون ها ارتباط دارد. حال س theال این است که چگونه هورمون را متعادل کنیم. یک راه مهم ، دریافت فیبر کافی است.

وقتی به بسیاری از تحقیقات در مقیاس بزرگ نگاه می کنیم. ما مشاهده کرده ایم که استفاده از تب می تواند سطح استروژن را تحت تأثیر قرار دهد و همچنین از سرطان هایی مانند سینه ، آندومتر و. با استفاده و بدست آوردن درست فیبر ، از طریق فعال شدن کشف استروژن ، استروژن موجود در بدن را کاهش می دهیم.

همه ما می دانیم که منابع اصلی فیبر میوه ها و حبوبات هستند ، به ویژه کلم سبزیجات (کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل و غیره) و مواردی مانند دانه کتان و چیا ، که مورد علاقه من هستند.)

خیلی خوب! برای زنان ، بین 25 تا 40 گرم فیبر در روز یک هدف خوب است (توجه: توجه داشته باشید که سبزیجات ، به ویژه کلم ، ممکن است باعث نفخ شود ، از داروهای سمی استفاده کنید و برای این کار آب بنوشید). وضعیت احتمالی!)

برای روشن شدن این نکته ، من میان وعده ای را پیشنهاد می کنم که بسیار خوشمزه است و می تواند فیبر مورد نیاز شما را تامین کند:

کلم بروکلی (2 فنجان): 5 گرم

گل کلم (2 فنجان): 4.5 گرم

بروکسل (2 فنجان): 8 گرم

چیا فاتو (2 قاشق غذاخوری): 7 گرم

دانه کتان (2 قاشق غذاخوری): 8 کالری

توت یا تمشک (1 فنجان): 8 گرم

آیا دوست دارید یک قاشق غذاخوری سرکه یا روغن زیتون به این سالاد اضافه کنید…

حالا که به ما گفتید ، آیا فکر کرده اید که روزانه چقدر فیبر دریافت می کنید؟ فیبر مورد علاقه شما چیست و چگونه روزانه آن را دریافت می کنید؟

سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید