کالری در رژیم کتوژن اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک


دست نشان دادن کالری بالون کلمات 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه بیشتر رژیم های غذایی بالا هستند ، اما کالری رژیم کتوژنیک تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اما در واقع ، این طور نیست.

وقتی بدن میزان کالری مورد نیاز خود را در یک روز دریافت می کند ، غذاهای مصرفی را در اولویت قرار می دهد و به شما در استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

و کالری دریافتی روزانه شما باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه شما باشد ، در واقع این همان چیزی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

رژیم کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، بهترین رژیم کتوژنیک باعث کاهش وزن می شود ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی در صورت زیاده روی نیز بازگشت را آسان تر می کند. ممکن است توقف کنید اما هرگز باز نگردید.

رژیم کتوژنیک کاهش مصرف غذا را برای شما آسان می کند ، پس از آن قند سوزانده می شود و به چربی می رسد و ماهیچه های شما نمی سوزند.

آن بیماری ها و بی حالی ها شما را مجبور به خوردن کردند. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما وارد می شد ، دیگر هرگز به سراغ شما نمی آید.

و البته شما باید کالری دریافتی را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به دلیل آرامشی که دریافت می کنید ، به طور خودکار کالری خود را از دست می دهید و باعث می شود وزن بیشتری کاهش دهید. ایستادن.

هنگامی که وارد می شوید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و به شما اجازه نمی دهد میل خود را برای کاهش وزن افزایش دهید.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

راه هایی برای جلوگیری از قطع رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای دور شدن از توقف وجود دارد. اما در حقیقت ، تنها چیزی که برای دور شدن از ایستگاه لازم است ادامه دادن است کربوهیدرات کاهش یافته سر کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

ماشین چاق

سطح دی اکسید کربن نیز مطالعه نشده و دقیق نیست ، زیرا حتی الیاف و الیاف را می توان در آب حل کرد به این باور که ممکن است سطح انسولین شما را بالا ببرد.

از این به بعد ، طرفها را مقایسه نکنید و همه فریم ها را برنامه ریزی کنید.

بسیاری از افراد با 50 گرم چربی در روز کاهش وزن را تجربه می کنند. این افراد هنگام ایستادن تا 20 گرم چربی در روز باید تا حد ممکن چربی خود را کاهش دهند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به سوزاندن چربی کند و آنها سریعتر چربی سوزی کنند.

به هر حال ، ما خوردن کمتر از 20 گرم چربی در روز را توصیه نمی کنیم ، زیرا شما باید روزانه به اندازه کافی سبزیجات بخورید.

میوه ها برای سلامتی و تامین ریزمغذی های شما مهم هستند.

این واقعا راهی است که می توانید خود را از ذهن خود خارج کنید.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از خوانندگان کالری باعث مشکلات و رنج می شوند ، ما معتقد نیستیم که شما به خود آسیب رسانده اید و خود را برای کاهش وزن اذیت کرده اید.

از دست دادن ضرر 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود بدن را شوکه کنید

ایده های زیادی برای ضربه زدن به بدن برای جلوگیری از توقف وجود دارد که همه آنها واقعاً کمک کننده هستند.

شما یک شگفتی را تجربه می کنید و اگر پاسخی ندارید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه اینها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

روش هایی که برای ضربه زدن به کار می برید هیچ مشکلی با شمارش کالری و استرس آن ندارند. در بسیاری از داستانها راههای زیادی ذکر شده است.

راهی برای غافلگیری

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا سرعتش را کم کند ، یکی می آید تا سرعتش را تغییر دهد.

(البته ، تغییر ساعت سریع یک موضوع مهم نیست که چقدر ساعت سریع خود را خاموش می کنید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت سریع خود را در ساعت 12:00 می شکستید و ساعت 1:00 به رختخواب می رفتید ، آن ساعت را می بندد. در ساعت 10 و زیاد پس نمی گیرید رطوبت بیشتری به بدن وارد کنید و هر چه مدت زمان خواب شما بیشتر طول بکشد ، زمان بیشتری را برای روزه گرفتن صرف کنید و می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راه های زیادی وجود دارد ، یکی برای حذف آجیل ، یکی برای حذف آجیل اضافی ، یکی برای حذف شیر می آید.

می توانید شگفتی های زیادی را امتحان کنید. البته ، خوبی در مورد آزمایش این شوک ها این است که به بدن شما آسیب نمی رساند. تا آنجا که می توانید به آن برگردید دیر نیست ، می توانید همین الان تمرین کنید تا یکی از آخرین پاسخ های آنها روی بدن شما باشد و شما از کنترل خارج شوید.

انتخاب رژیم غذایی کربوهیدرات کم کربوهیدرات برتری سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژن در همه افراد متوقف می شود

البته ، برای همه هیچ توقفی وجود ندارد ، اکثر مردم به راحتی می توانند به نیازهای سنگین و طاقت فرسا خود برسند.

زیرا این افراد تا رسیدن به اوج و تمایل به ورزش هورمون های خود را تنظیم می کنند.

بله ، در برخی افراد ، هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. این چیزها ناگهان باید خراب شوند. حالا که یک شوک وارد کردید و پاسخی دریافت نکردید ، باید یک شوک دیگر وارد کنید.

بنابراین البته من همه شگفتی هایی را که باید تجربه شوند ، تکرار می کنم کاهش چربی مامان میزان کالری مصرف شده را کاهش دهید منجر شدن.

آیا می توان با رژیم کتوژنیک و رژیم کم چربی به وزن مطلوب دست یافت؟

برخی از افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که گفتیم ، سطح بالای چربی پوست را توصیه نمی کنیم ، زیرا مغز شما یا باید از قند استفاده کند یا از کتون های بدن خود که از چربی ها تشکیل شده است استفاده کند.

بدن شما نمی تواند از آب میوه یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند ، و هنگامی که نیاز به استفاده از پروتئین است ، ابتدا باید به قند تجزیه شده و استفاده از آن را شروع کنید.

این خود باعث تحریک اضطراب می شود. و همانطور که می دانید ، تبدیل پروتئین به شکر شما را از کتوز باز می دارد.

اخرین حرف

در واقع ، باید توجه داشت که بسیاری از افراد وزن کم می کنند و در چربی سوزی مشکل دارند. اما شما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را حفظ کنید تا عقب نشینی نکنید. و شگفتی های ذکر شده در بالا را امتحان کنید تا به همان سرعتی که می خواهید به نتیجه دلخواه برسید و وزن کم کنید و به وزن دلخواه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید