چگونه چاق شویم؟ (5 نکته ساده برای افزایش سریع وزن)


چگونه چاق شویم

مانند بیشتر افراد حاضر در آن نیست کاهش وزن و کاهش قاعدگی اوه ، برای برخی دیگر از افراد این س howال مطرح می شود که چگونه چاق شویم؟
راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد.
اما ابتدا باید به این فکر کنید که آیا شخص واقعاً نیاز به افزایش وزن دارد یا خیر؟
برای بررسی این امر ، بهتر است bmi را برنامه ریزی کنید. به این ترتیب می توان پی برد که آیا شخص نیاز به افزایش وزن دارد یا خیر.
بیایید ببینیم پاسخ ها چیست. با ما بمان.

مطالبی درباره نحوه چاق شدن

چگونه می دانیم که باید وزن اضافه کنیم؟

یکی از شاخص هایی که می تواند وضعیت سلامتی وزن را تعیین کند تا حدی تعیین شاخص توده بدنی است. وقتی با استفاده از قد و وزن به عدد مشخصی می رسیم ، می توانیم به افزایش وزن فکر کنیم.

طرح Bmi: وزن بدن (بر حسب کیلوگرم) ، تقسیم بر ارتفاع مربع (برحسب سانتی متر)

هنگامی که عدد افزایش کمتر از 18.5 باشد ، به این معنی است که فرد کم وزن است. اگر تعداد بدست آمده بیش از 25 باشد ، فرد دارای اضافه وزن است.
اما این عبارت کامل نیست و بسیاری از عوامل مهم دیگر مانند سن ، جنسیت ، ورزش ، ژنتیک و حتی شرایط آب و هوایی باید برای فرد در نظر گرفته شود. برآورد ، با این حال ، می تواند انتخاب خوبی باشد.

چگونه در کوتاه مدت وزن خود را افزایش دهیم؟

چگونه چاق شویم

یکی از س questionsالات مهم پیش روی افراد کم وزن این است که چگونه وزن خود را افزایش دهند تا در اسرع وقت نتیجه بگیرند.
اول از همه ، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند در کاهش وزن بیش از حد نقش داشته باشد. در بیشتر موارد ، وقتی این عوامل برداشته شوند ، وزن شروع به افزایش می کند:

  • مشکلات غده ای مانند پرکاری تیروئید باعث می شود افزایش توده بدن و نتیجه منجر به کاهش وزن می شود.
  • عادات غذایی خوب مانند بی اشتهایی عصبی که طرز فکر یک طرفه است.
  • بیماری سلیاک در اکثر افراد شناخته شده نیست. این بیماری باعث آسیب به پرزهای روده شده و جذب ویتامین ها و مواد معدنی را مختل می کند.
  • ابتلا به دیابت ، به ویژه اگر نوع 1 باشد اما کنترل نشده باشد.
  • عفونت ها یا شرایطی مانند انگل ، سرخک یا HIV و ایدز نیز می توانند باعث کاهش وزن شوند.
  • وجود تومورهای سرطانی باعث افزایش کالری سوزی و کاهش وزن می شود.

اما یکی از علل احتمالی از دست دادن پوست تغذیه نامناسب است. اغلب غذاهایی وجود دارند که باعث افزایش وزن می شوند. بنابراین ، در ادامه ، غذاهای بیشتری را معرفی می کنیم که می تواند زمینه را برای افزایش وزن فراهم کند ، تا بتوانید با روش های سالم برای این کار آشنا شوید.

آجیل و کره بادام زمینی

آجیل و آجیل می توانند به تامین مواد مغذی و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما کمک کنند.
از طرف دیگر ، این انتخاب خوبی برای افزایش وزن است. زیرا کالری بالایی در بدن دارند. این گروه از غذاهای قابل مصرف بهترین میان وعده هستند. انواع مغزهایی که می توانند برای افزایش وزن مورد استفاده قرار گیرند شامل موارد زیر است:

  • بادام (به ویژه کره بادام زمینی)
  • گردو
  • هتل
  • پیناتی

با انواع مختلف و میوه های خشک به پایان برسانید

افزایش کالری بیشتر می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند. جالب است بدانید که میوه های خشک به دلیل از دست دادن آب و کاهش حجم کالری بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند.
بهتر است سبزیجاتی را انتخاب کنید که دارای چربی و قند زیادی هستند ، مانند موز. گزینه های زیر برای میوه های خشک نیز مناسب است:

  • روز
  • انگور و انگور خشک شده
  • ماتی ماماگو
  • پالاما ماگو

چگونه با استفاده از برنج بیشتر وزن خود را افزایش دهیم؟

برنج یکی از منابع چربی های اشباع شده است که می تواند راهی آسان برای افزایش وزن باشد. یک وعده برنج پخته 200 کالری ، چربی کمتر و 45 گرم چربی را تأمین می کند.
برنج برای افرادی که سریع هستند و نیاز کمی دارند ، انتخاب خوبی است.
البته ، باید به خاطر داشته باشید که نباید فقط چربی سوزی باشد. گزینه های دیگر ، مانند دانه های کامل ، باید در نظر گرفته شوند.

چگونه چربی و سطح صاف داشته باشیم؟

چگونه در کوتاه مدت وزن خود را افزایش دهیم؟

گروه دیگری از غذاها که به شما در افزایش وزن کمک می کند ، نرم است.
مواد اولیه خانگی دارای مواد مختلفی هستند. همچنین بسته به آنچه در آنها استفاده می شود ، مقادیر مختلف پروتئین به بدن منتقل می شود. برای افزایش وزن می توان از غذاهای سالم استفاده کرد.

طرز تهیه دسرهای خوشمزه از نظر اندازه

شکلات نرم
برای ایجاد این کار ، باید ملزومات زیر را در یک مخلوط ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
یک عدد موز
یک قاشق شکلات
یک قاشق غذاخوری آجیل مورد علاقه شما

وانیل نرم
برای سیر شدن وانیل ، باید موارد زیر را در مخلوط ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
سرو میوه تازه یا میوه های خشک
یک وعده ماست پروتئینی پرچرب
مقدار لازم وانیل

فندقی صاف
برای یادگیری نحوه افزایش وزن ، بهتر است اسموتی فندق را از دست ندهید:
دو لیوان نوشیدنی های شیر شکلاتی با چربی بالا
یک قاشق عسل
یک قاشق غذاخوری فندق بدون پوست
مقدار لازم شکلات

کارامل صاف
برای ایجاد این کار ، باید ملزومات زیر را در یک مخلوط ترکیب کنید:
دو لیوان شیر پرچرب
نصف سیب
یک قاشق عسل
مقدار مورد نیاز کرم کارامل

به پروتئین های غذایی توجه کنید

مواد مغذی ضروری بدن برای ساخت و حفظ پروتئین ماهیچه ها.
وقتی کالری زیاد باشد ، بدن به عنوان بخشی از بدن جذب بدن می شود. اما وقتی کالری اضافی از پروتئین دریافت شود ، بدن آنها را به شکل ماهیچه های بدون چربی ذخیره می کند.

با این حال ، بهتر است از رژیم غذایی متعادل پروتئین استفاده کنید. از آنجا که به سیر شدن اضافه می کند و از خوردن غذاهای دیگر جلوگیری می کند ، می تواند باعث ایجاد برخی از آنها شود مشکلات تداخل آوا
از جمله بهترین پروتئین های مورد استفاده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام گوشت قرمز
  • مرغ و مرغ
  • ماهی
  • تخم مرغ
  • محصولات لبنی
  • آجیل و دانه ها
  • پی

مطالبی درباره نحوه چاق شدن

نتیجه

در این مقاله ، ما مهم ترین راه های پاسخ به سوال نحوه افزایش وزن را مورد بحث قرار می دهیم. اما افرادی که به شدت کم وزن هستند ، بهتر است ابتدا علت اصلی کاهش وزن را مورد تحقیق قرار دهند و سپس رژیم غذایی و تغذیه خود را بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید