چگونه واگن باشیم؟ | ورزش کنیم


شاید شنیده باشید که خوردن بیشتر میوه و گوشت کمتر سالم تر است. ممکن است شما انگیزه داشته باشید که رژیم غذایی گیاهی را که شامل همه محصولات حیوانی ، از جمله شیر و تخم مرغ نیست ، امتحان کنید تا سلامت خود را بهبود بخشید یا حتی وزن خود را کاهش دهید. اکثر گوشت خواران فکر می کنند نمی توانند واگن باشند و نمی توانند تصور کنند که چگونه می خواهند زنده بمانند ، چه برسد به لذت بردن از زندگی بدون بوهای آشنا که قبلاً به آن عادت کرده اند.

نه تنها به اندازه کافی خلاق است! با نگرش مثبت ، تمایل به ایجاد تغییرات سالم و تلاش بیشتر در انتخاب غذا ، می توان دنیای کاملاً جدیدی (شاید دنیای بهتر) را کشف کرد و از مزایای جسمی ، روحی و احساسی بسیاری بهره مند شد. (در هزینه صرفه جویی کنید!).

انواع مختلفی از غذاهای گیاهی وجود دارد:

غذای واگنر عالی استاین رژیم غذایی مبتنی بر طیف گسترده ای از غذاهای میوه ای مانند میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات ، آجیل و دانه ها است.

وعده های غذایی و میان وعده های منظم بخورید: غذاهای گیاهی بر اساس میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ، دانه ها یا غذاهایی که در دمای زیر 118 درجه فارنهایت (48 درجه سانتیگراد) پخته می شوند.

/۸۰/۱۰رژیم غذایی 10/80 یک رژیم معمولی وگان است که گیاهان غنی از چربی مانند آجیل و آووکادو را محدود می کند ، اما در عوض به میوه و سبزیجات وابسته است. همچنین رژیم های گیاهی کم چرب ، غذاهای طبیعی یا سبزیجات را توصیه کنید.

راه حل: غذاهای کم چرب و دارای قند چربی در مواد گیاهی کل ، مانند 10/80 ، اما غذاهای پخته شده مانند سیب زمینی ، برنج و ذرت به جای سبزیجات.

صورت 4: رژیم کم چرب Vigen تحریک شده توسط محلول بدون شک 10/10/80/10. تا ساعت 4 بعد از ظهر غذای خام بخورید ، همراه با غذای پخته شده برای شام.

نکاتی وجود دارد که می تواند به شما در آماده شدن برای شام ویگان کمک کند.

طرح

فقط به این دلیل که رژیم گیاهی کم کالری و چربی دارد (و کاملاً فاقد چربی است) به این معنی نیست که سالم است. آکادمی تغذیه و رژیم درمانی می گوید رژیم وین تنها در صورتی سالم است که به خوبی سازماندهی و برنامه ریزی شده باشد. اگر قصد دارید به دلایل سلامتی گیاه خوار شوید ، محصولات گیاهی بخرید. در غیر این صورت ، ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن برای عملکرد صحیح را از دست می دهید. و خودتان را راضی کنید و این کار را درست انجام دهید.

از نظر غذا ، غذاهای مورد علاقه شما (مناسب سرآشپزها) کدامند؟

ناتی؟ کوینو؟ پی؟ اطمینان حاصل کنید که آیا حذف عسل ، ژلاتین و سایر مواد مهم است ، و همچنین تمایل شما به یک “واگن کامل” یا فقط یک میان وعده. آیا در صابون ها چربی حیوانی وجود دارد ، آیا در کفش و لباس شما چرم یا مشابه آن وجود دارد و آیا آزمایش حیوانات شما را آزار می دهد؟ برخی از محصولات و غذاها بر روی حیوانات مورد مطالعه قرار گرفته و همچنین می توان از آنها اجتناب کرد. برای اطمینان از این که هنگام خوردن غذاهای گیاهی فرآوری شده ، مواد مغذی ضروری خود را از دست نمی دهید ، به رژیم غذایی کامل وگان احتیاج دارید.

به پزشک خود مراجعه کنید و مطمئن شوید که از نظر جسمی برای این زندگی مناسب هستید

به پزشک خود بگویید که قصد دارد سوار غلتکی شود و از او بخواهید سابقه پزشکی شما را در نظر بگیرد. به عنوان مثال ، افراد مبتلا به کم خونی باید به میزان کافی آهن در رژیم غذایی وگان توجه کنند. برخی از پزشکان رژیم ویگن را به طور کامل قبول ندارند و به اشتباه معتقدند که این رژیم غذایی سالم نیست و معتقدند که حاوی پروتئین یا کلسیم کافی نیست. از پزشک خود بپرسید که چگونه می توانید یک رژیم غذایی جدید و منظم ایجاد کنید. آنها می توانند به شما بگویند که چگونه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

با خودتان صادق باشید و بدانید چرا این نوع زندگی را انتخاب می کنید؟

این یک تغییر بزرگ در زندگی شما است و نباید آن را بی اهمیت دانست. ذکر دلایل خود نه تنها تضمین می کند که وقت و تلاش خود را برای انجام کاری که واقعاً از آن لذت نمی برید هدر ندهید ، بلکه به شما کمک می کند تا در کنار هم باشید.

اگر داستان ، عکس یا نقل قولی خاصی دارید که تمایل شما به تریلر شدن را افزایش می دهد ، آن را چاپ کرده و در جایی قرار دهید که معمولاً آن را به عنوان یخچال خود می بینید.

سوالی بپرسید

واگن های واقعی می توانند در سفر جدید به شما کمک کنند. به جلسات آنلاین بپیوندید یا به دنبال یک باشگاه یا گروه محلی در منطقه خود باشید. ساده ترین راه برای این کار این است که یک رستوران اتومبیل مورد علاقه خود را پیدا کنید تا بتوانید راه خود را پیدا کنید. اخبار مربوط به این رژیم را دنبال کنید. تالارهای گفتمان واگن ها سایت های فوق العاده ای هستند که پر از منابع ، اخبار هستند و همچنین به شما در خرید کمک می کنند.

هر هفته یک وعده غذایی غیر گیاهی برنامه ریزی کنیدبه

نه تنها زندگی شما را آسان تر می کند ، بلکه به بدن شما نیز کمک می کند تا زندگی را تا حد امکان روان انجام دهید. هرگونه تغییر ناگهانی و دشوار در رژیم غذایی شما به بدن شما آسیب می رساند ، به ویژه اگر از همه چیز خوار به گیاهخوار تغییر دهید. به بدن خود گوش دهید و آرام باشید. خود را مجبور نکنید که همه چیز را بدون راهنمایی یکباره تغییر دهید. شما باید بدانید چگونه به درستی عناصر خاصی مانند پروتئین و چربی را جایگزین کنید. با حذف گوشت ، تخم مرغ و پنیر شروع کنید ، سپس تمام شیر را بخرید.

در مورد توفو (و به طور کلی محصولات سویا) اطلاعات کسب کنید.

این غذا منبع خوبی از پروتئین و کلسیم است و می توانید آن را به طرق مختلف تهیه کنید. شاید استفاده از این دارو برای شما برای شما سخت باشد ، اما به آن عادت کرده اید. با شیر سویا یا برنج و سایر گزینه های غیر گوشتی ، می تواند بهترین دوست شما در دنیای کربوهیدرات ها باشد.

برای آشپزی وقت بگذارید

بسیاری از غذاهای آماده برای خوردن مضر هستند ، بنابراین چه بخواهید و چه نخواهید ، باید آشپزی را یاد بگیرید. این امر ارتباط بهتری با غذا ایجاد می کند ، زیرا می تواند سرگرم کننده و بسیار مفید باشد. خلاق باشید و محصولات مختلف را انتخاب کنید تا از استقلال و کسالت جلوگیری کنید. امروزه دستورات و دستور العمل های گیاهی زیادی در اینترنت وجود دارد که می تواند به شما انگیزه دهد.

تعادل خود را حفظ کنیدبه

اگر مدام خسته هستید ، ممکن است به هیچ چیز مهم در رژیم غذایی خود نرسید … مطمئن شوید پروتئین ، کلسیم ، آهن ، ویتامین کافی دارید. فلج شدن ایده خوبی است. مولتی ویتامین روزانه اطمینان حاصل می کند که هر آنچه را که نیاز دارید تهیه می کنید. اگر سوالی دارید ، با پزشک خود صحبت کنید.

هیچ گونه اعتماد گیاهی به B12 نمی تواند منجر به کمبود شود ، شما باید مکمل B12 مصرف کنید. کمبود در بهترین حالت باعث خستگی / از دست دادن زیادی می شود. در بدترین موارد ، می تواند خطر بیماری قلبی و کم خونی را افزایش دهد و همچنین می تواند به اعصاب بدن آسیب برساند. ایده خوبی است که از غذاهای سرشار از B12 مانند مخمر ، غلات و محصولات لبنی استفاده کنید. اگر از مکمل های امگا 3 استفاده می کنید ، به خاطر داشته باشید که اکثر آنها از ماهی های روغنی تهیه شده اند و گیاهخواری ندارند. گیاهان امگا 3 شامل دانه کتان ، روغن دانه کتان و کنوت است. 1 قاشق چایخوری روغن دانه کتان نیاز روزانه شما را برآورده می کند.

هیجان خود را به اشتراک بگذارید

اثبات زندگی شما برای دیگران بسیار سرگرم کننده و رضایت بخش است. برخی از خانواده یا دوستان خود را به یک غذای خوشمزه که خودتان با تمام مواد اولیه تهیه کرده اید ، ارائه دهید. به دیگران کمک کنید دریابند که چگونه از خوردن غذاهای تازه و کامل بدون کوچک شدن یا فشار آوردن لذت می برند. همانطور که گفته شد ، اطرافیان به رژیم متعادل خود فکر می کنند ، به نیازهای خود نیز فکر می کنند. قرار نیست همه از استیک توفو لذت ببرند.

اگر می خواهید در خانه شخص دیگری غذا بخورید ، حتماً برای هر بار غذای خود را بیاورید. اگر آنها سعی می کنند واگن برای شما بسازند ، از آنها تشکر کنید ، چه آنها غذا هستند یا نه. در اینجا 9 راهنمای آسان برای داشتن یک رژیم غذایی ساده و گیاهی مفید است. حتی اگر سعی می کنید رژیم غذایی گیاهی را برای سلامتی بهتر انتخاب کنید ، این نکات راهی عالی برای شروع است.

انواع غذاها را بخورید

برای اطمینان از دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز در رژیم غذایی خود ، مهم است که از رژیم غذایی متعادل استفاده کنید که شامل بسیاری از غذاهای سالم باشد. به عنوان مثال ، پروتئین و فیبر را از لوبیا دریافت خواهید کرد. بهترین میوه حاوی ویتامین A ، C و K. گوجه فرنگی قرمز حاوی لیکوپن برای قلب ، بلوبری حاوی آنتوسیانین برای تحریک مغز و قند پرتقال سرشار از قند است. ویتامین A به سلامت چشم کمک می کند.

قلب های کامل را انتخاب کنید

جایگزینی غلات تصفیه شده ، مانند نان سفید و نان سفید ، و غلات کامل ، مانند لوبیا قهوه ای و کینوا ، برای افزودن آهن و ویتامین B به رژیم غذایی ویگن ؛ و افزودن فیبر از غلات کامل به سیر ماندن و همچنین کاهش وزن کمک می کند.

از پروتئین گیاهی تازه استفاده کنید

یکی از کارهایی که همه باید برای سلامتی انجام دهند این است که مقدار زیادی پروتئین گیاهی بخورند. حیوانات ناشی از پروتئین ، مانند گوشت و پنیر ، دارای چربی های اشباع شده ناسالم هستند. بسیاری از آنها از غذاهای چرب مشتق شده اند ، از جمله توفو ، تمپه ، سویا ، عدس ، لوبیا و نخود فرنگی. مغزهایی مانند بادام و گردو و دانه هایی مانند تخمه آفتابگردان و کدو نیز حاوی پروتئین هستند. اگرچه بسیاری از مردم تصور می کنند که پروتئین کافی در میوه ها سخت است ، اما خوردن انواع غذاها برای کسی مشکلی ایجاد نمی کند.

از اسیدهای چرب امگا 3 استفاده کنید

حتی هنگام خوردن انواع غذاهای سالم گیاهی ، تهیه برخی از غذاهای سالم سخت است. DHA و EPA ، دو نوع اسیدهای چرب امگا 3 ، برای رشد چشم و مغز و همچنین سلامت قلب ضروری هستند. اسیدهای چرب امگا 3 عمدتا در ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا یافت می شوند ، اگرچه بدن می تواند مقدار کمی ALA را جذب کند ، نوع دیگری از امگا 3 که در گیاهانی مانند بذر کتان ، کنوت ، روغن کانولا و سویا یافت می شود.

ویتامین ها د فراموش نکن

اکثر مردم ویتامین D را از غذاهای کنسرو شده مانند ماهی آزاد و ساردین و محصولات لبنی مانند شیر و ماست دریافت می کنند ، اما ویتامین D در محصولات لبنی مانند شیر سویا یا بادام و لامپ ها نیز یافت می شود. برخی از کلاه هایی که در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرند نیز پایه خوبی هستند. در ماه های تابستان ، زمانی که آفتاب قوی است ، پوست ما می تواند D. تولید کند. به گفته برخی از متخصصان ، دوز روزانه (DV) ویتامین D 600 IU ، باید نزدیک به 1500 IU باشد. بسیاری از مردم ، از جمله گیاهخواران ، ممکن است نیاز به افزودن سبزیجات برای رسیدن به این تعداد داشته باشند.

از استفاده از آهن غافل نشوید

پروتئین های حیوانی مانند گوشت و طیور بهترین منابع آهن هستند که یکی دیگر از مواد مغذی مفید است که متخصصان تغذیه به آن توجه می کنند. گیاهخواران می توانند این ماده معدنی را از لوبیا ، سبزیجات و روغن گیاهی دریافت کنند ، اما آهن به راحتی از گیاهان (هم بدون آهن) مانند گوشت (حاوی آهن) جذب نمی شود. برای استفاده بیشتر از آهن مبتنی بر خون ، غذاهای غنی از آهن و غذاهای غنی از ویتامین C بخورید ، که به افزایش جذب کمک می کند تا غذاهای غنی از کلسیم ، که می تواند مصرف آهن را مسدود کند.

در مورد ویتامین ها B12 تنها نمانید

ویتامین B12 – این ویتامین به تبدیل غذا به انرژی و مغز کمک می کند. اغلب در غذاهای حیوانی مانند گوشت ، ماهی ، مرغ ، تخم مرغ و محصولات لبنی یافت می شود. افرادی که رژیم گیاهی دارند می توانند مقداری B12 از غلات غنی شده یا مکمل های انرژی دریافت کنند ، اما باید در مورد افزودن مکمل ها با پزشک خود مشورت کنند.

شرح

http://www.eatingwell.com/article/279566/9-healthy-tips-to-help-you-start-eating-a-vegan-diet/

https://www.wikihow.com/Become-a-Vegan

https://www.healthline.com/nutrition/vegan-diet-guide

دیدگاهتان را بنویسید