چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم


همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک سبک زندگی سالم در تعطیلات می تواند چالش برانگیز باشد. غذا ، نوشیدنی و برنامه های شلوغ ، تمرین بر پشت را آسان تر می کند. اما برای حفظ سلامتی تا آنجا که می توانید در فصل تعطیلات رازهایی وجود دارد. همه اینها از نظم و انصاف ناشی می شود. نگران نباش شما همچنان می توانید از تعطیلات لذت ببرید در حالی که فرم خود را حفظ کرده و آگاهانه در مورد خوردن یا نوشیدن تصمیم گیری کرده اید.

از نوشیدنی های الکلی یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید.

مشروب و نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که این نوشیدنی ها در اطرافتان قرار دارند ، در نظر داشته باشید که “مجلسی” خود را به یک مهمانی تعطیل ببرید. سعی کنید لیمو را با آب سودا یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید. و نوشیدنی غیر الکلی خود را خواهید داشت! همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ تخم مرغ وجود دارد که می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای ورزش زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان خود را در تعطیلات دارید ، ورزش آسان است. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرین خود را به پایان برسانید. بنابراین شما بقیه روز را دارید اگر تا روز بعد صبر کردید به احتمال زیاد بهانه ای برای کنار گذاشتن ورزش پیدا خواهید کرد.

شریک پاسخگویی پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی کرده است در طول تعطیلات فرم خود را حفظ کند؟ بگذارید آنها شریک مسئول شما باشند! این نکته خوبی است. زیرا می توانید با هم ورزش کنید. مسئولیت تغذیه و نوشیدن سالم را در قبال یکدیگر بر عهده بگیرید. و این یک راه عالی برای پیوند در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای پیگیری نحوه تمرین شریک مسئول شما وجود دارد. و آنها حتی می توانند فعالیت های شما را ردیابی کنند!

بشقاب خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، غذای زیادی در میان است. اگر از شما خواسته شد که غذا بیاورید در عوض ، جایگزین های سالم برای دسرهای مورد علاقه خود امتحان کنید. به این ترتیب ، زمانی که زمان آن فرا رسیده است که همه شروع به جستجوی پای کنند. احساس رها شدن نخواهید کرد و می توانید دسرهای سالم را انتخاب کنید. اگر از شما خواسته شد ظرف غذا بیاورید شما همچنین می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، کیک ، سیب زمینی پوره را امتحان کنید ، یا حتی می توانید سالاد بیاورید!

از تعطیلات لذت ببرید!

مهم است که در طول تعطیلات سلامتی خود را در نظر داشته باشید. اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع به خود استراحت و تفریح ​​دهید. به شرطی که از سلامتی و تندرستی خود راضی باشید. این روال را رعایت کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در فصل تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید ورزش را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر!

دیدگاهتان را بنویسید