وقتی در فانک گیر می کنید چگونه از خود مراقبت بیشتری کنید


وقتی سلامت عاطفی ما تحت تأثیر قرار می گیرد احساس غرق شدن می تواند خیلی سریع ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرقابل پیش بینی باشند. ناتوان کننده و حتی ترسناک شاید قلب شما شروع به تپیدن کند قفسه سینه شما متشنج است یا ممکن است احساس عصبانیت یا تحریک پذیری کنید. اگرچه این احساسات کمتر از ایده آل هستند. اما شما تنها نیستید. در واقع ، از دانستن اینکه چند نفر در یک مشکل مشابه شگفت زده می شوند ، شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که 67 درصد از آمریکایی ها احساسات زیادی را تجربه می کنند و بیش از 80 درصد آنها استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید همه ما می توانیم از کمی پشتیبانی استفاده کنیم! بنابراین اگر می پرسید چگونه می توان اضطراب را کاهش داد؟ یا در فکر این هستید که هنگام احساس اضطراب چه باید بکنید خوشحال می شویم که کمک کنیم

در پیش رو نکاتی کاربردی برای نحوه مراقبت از خود خواهید یافت. مهم نیست چه چیزی را تجربه می کنید

نکاتی با عملکرد سریع که سلامت روان را بهبود می بخشد مهم نیست چه احساسی دارین

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما انگیزه داریم. و همه ما شرایط سختی را تجربه می کنیم که ما را به حاشیه می رساند. (و اگر سرتان را تکان می دهید لطفاً راز خود را به ما بگویید) در حالی که ما می توانیم برای محافظت از سلامت روان خود اقدامات احتیاطی را انجام دهیم (فکر کنید: الف غذای غنی از مواد مغذیشروع مدیتیشن ما نمی توانیم از بروز شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی های مقابله و نکات کاربردی را ارائه می دهیم تا هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید از آنها استفاده کنید!

بنابراین ، دفعه بعد که احساس می کنید گیر کرده اید ، تنها هستید ، استرس دارید یا چیزی خارج از تعادل است. این نکات بهداشت روانی سریع را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به تنظیم سیستم عصبی شما در لحظه کمک کرده و آرامش شما را حفظ کنند.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه می کنید؟

نفس کشیدن عمیق را تمرین کنید.

وقتی احساس اضطراب می کنید به نفس خود بازگردید چشمان خود را ببندید روی یک صندلی راحت بنشینید. یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم قرار دهید. از راه بینی نفس بکشید ، 1-2-3-4 را بشمارید ، متوقف شوید ، سپس به آرامی از طریق دهان خود را با همان سرعت بازدم کنید. تکرار کنید!

یک نفس عمیق بکش اسانس اسطوخودوس

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست داشته باشید. وقتی احساس اضطراب یا استرس می کنید یک یا دو قطره روی مچ دست خود بریزید. سپس یک نفس عمیق بکشید

پیاده روی پیوسته داشته باشید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون دردسر به پیاده روی بروید. به سادگی حرکت دادن بدن می تواند با انتقال ذهن از حالت درگیری یا فرار به استراحت و هضم ، اضطراب را برطرف کند.

مدیتیشن کنید

هنگامی که احساس خستگی می کنید و فکر می کنید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید. با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید. مدیتیشن کن آرام باش توسط آماندا گیلبرت برای تسکین فوری!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار کنید

تغییرات کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی درگیر الگوهای فکری منفی شدید چه باید بکنید؟ بیایید با چند تغییر شروع کنیم. شاید بتوانید طرز فکر خود را تغییر دهید. غذای سالم بخورید یا ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا به یکی از جنبه های روزمره صبح خود برسید. تغییرات کوچک به تغییرات بزرگ در طول زمان می افزاید!

استفاده از طرز فکر منفی را برای ذهنیت مثبت متوقف کنید

تغییر دیدگاه شما تأثیر فوری بر سلامت روانی شما خواهد داشت. وقتی افکار منفی بر شما غلبه می کند به یکی از چیزهایی که از آن سپاسگزار هستید فکر کنید و شاهد تغییر طرز فکر خود باشید.

مربوط: 3 نکته تخصصی برای شکستن چرخه تفکر منفی

بیش از حد فکر نکنید و به خود شک کنید.

به راحتی می توانید هر موقعیت “اگر” را در سر خود پخش کنید و بدترین را تصور کنید. اما اگر می پرسید چگونه می توان اضطراب را کاهش داد؟ وقت آن است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای این که به بدترین نتیجه فکر کنید بهترین را در نظر بگیرید میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید که وضعیت مثبت درست است. شما فقط دوباره وصل می کنید! در طول زمان شما یاد خواهید گرفت که “از شر الگوهای فکری منفی” خلاص شوید.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم کوتاه مدت و هم بلندمدت فکر کنید دوست دارید امروز به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ برنامه ریزی می تواند به ایجاد انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی مشکل دارید سرگرمی جدیدی پیدا کنید برای جلب توجه خود فکر کنید: جلسات یوگا ، کلاس های آشپزی. یا دوره های علمی جالب!

وقتی احساس خستگی می کنید چه می کنید؟

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

کم آبی مکرر (حتی در حداقل) می تواند منجر به احساس خستگی و بی حالی شود. علاوه بر انرژی شما این می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. اول از همه صبح یک لیوان بزرگ آب بنوشید. و یک بطری را در طول روز با خود حمل کنید. هنگام احساس خستگی ، یک جرعه بنوشید!

میان وعده های پر انرژی بخورید

میان وعده های سرشار از مواد مغذی برای تسکین استرس می توانند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کنند. سعی کنید میان وعده های غنی بخورید. مواد مغذی تقویت کننده انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین درد و بهبود عضلات پژوهش توصیه می شود دوش آب سرد باعث بهبود روحیه و کاهش خستگی شود. در حالی که در سرما ایستاده اید نه بیشترین سرگرم کننده ، ما نمی توانیم منکر احساس تازه بودن خود باشیم!

بیرون از خانه قدم بزنید

چه پیاده روی کنید و چه ورزش های سبک انجام دهید. ورزش با شدت کم می تواند انرژی را افزایش دهد. تسکین استرس و شما را مولد تر می کند

مربوط: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی ناراحت می شوید چه می کنید؟

روحیه خود را ثبت کنید

به جای جذب احساسات خود بگذارید روی کاغذ بیاید ما دوست داریم این را صدا کنیم “افت مغز” – فقط هر چیزی که به ذهن شما می رسد را بنویسید. و بگذار این احساسات برطرف شوند!

فریاد بزن

گاهی اوقات یک گریه در حال خروج خوب ، کار درستی است هنگامی که شما احساس خستگی یا ناراحتی می کنید. در واقع الف هاروارد عزیز گریه نشان می دهد که مواد شیمیایی خوب اکسی توسین و تریاک درون زا ، که معمولاً به عنوان اندورفین شناخته می شود ، آزاد می کند. این می تواند درد جسمی و روحی را کاهش دهد!

اتاق یا منطقه را تمیز کنید

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی است مربوط؟ یک فضای تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان راهی موثر برای پاکسازی ذهن شما عمل می کند.

یک مجله قدردانی شروع کنید.

حتی در بدترین روز همیشه چیزی برای تشکر وجود دارد. یک لیست قدردانی شروع کنید و به افزودن بیشتر ادامه دهید. وقتی احساس ناراحتی ، گم شدن یا ناراحتی می کنید ، دوباره مجله خود را بخوانید و چیزهای خوب را به خودتان یادآوری کنید. در زندگی شما!

وقتی احساس دلسردی یا عصبانیت می کنید چه می کنید؟

نفس بکشید و تا 10 بشمارید.

نفس های عمیق آهسته ای که قبلاً ذکر کردیم؟ به مردم اینجا برگرد وقتی احساس عصبانیت یا عصبانیت می کنید یک نفس عمیق بکش سپس از یک تا ده بشمارید هنوز احساس ناامنی می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که تنش شروع به از بین رفتن کند ادامه دهید. شما با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

تمرین HIIT

آن همه انرژی داغ را در قلب تپنده خود آزاد کنید. تمرین HIIT! شما احساسات منفی را با آن هورمون های احساس خوب مبادله می کنید که پس از تمرینات عرق کرده به سیستم شما هجوم می آورد.

مدیتیشن یا تکنیک مورد علاقه خود برای تسکین استرس را تمرین کنید.

شاید نفس عمیق بکشید. جریان یوگایا استراحت کنید نمک های حمام Epsomچیزی را پیدا کنید که به شما احساس آرامش ، آرامش و درون گرایی می دهد.

هنگام احساس تنهایی چه باید کرد

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمانهای محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد.خط پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، درخواست حمایت کنید! افراد زیادی آماده و مایل به کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران باعث می شود احساس خوشبختی کنید. این برنامه رایگان ، ساده و مفید برای روح است.

از شبکه های اجتماعی خارج شوید

گاهی اوقات رسانه های اجتماعی اجتماعی نیستند. گاهی اوقات می تواند به شما احساس تنهایی بیشتری دهد. رسانه های اجتماعی را سم زدایی کنید و در لحظه بمانید! با یک دوست تماس بگیرید ، به یک غریبه لبخند بزنید. یا در کافی شاپ بنشینید و بر روابط واقعی تمرکز کنید.

در آغوش گرفتن یک دوست خزدار

شاید بتوانید یک سگ را به فرزندی قبول کنید. در پناهگاه حیوانات محلی داوطلب شوید یا وقت خود را با موجودات خزدار دوست خود بگذرانید! علاوه بر عشق بی قید و شرط حیوانات خانگی نیز همینطور. نشان دادن برای افزایش روحیه ، کاهش استرس و ایجاد احساس تنهایی کمتر

به یک کلاس جدید تناسب اندام بپیوندید.

اگه میتونی عرق کردن در کلاس ورزشی یا آمادگی جسمانی گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید باشد. با همین ایده!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با راهنمایی و مشاوره کارشناسان با تمرینات مربیان برتر و بیشتر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. FitOn PRO و به دستور العمل های تأیید شده و پیگیری شده توسط متخصص تغذیه دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به دیگر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای افزایش سلامت روان در این دوران

اجازه ندهید احساسات بر زندگی شما حکومت کنند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی کمک نیاز دارید ، نکات کاربردی ما را بخوانید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به ویزیت یا مشاوره پزشک نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات در زندگی روزمره شما تداخل ایجاد می کند. با یک پزشک متخصص ، مانند پزشک یا درمانگر صحبت کنید. اگرچه این توصیه ها به عنوان اقدامات متقابل م serveثر عمل می کنند ، اما همه متفاوت هستند در نهایت ، سلامتی و خوشبختی شما هدف شماره یک ما است!

برای مشاوره بیشتر در زمینه سلامتی با تمرینات برای همه سطوح ، مدیتیشن و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید