ورزشهای تابستانی باعث علاقه مندی به رویدادهای جدید در سراسر کشور شد.


دکتر لوک پاولس ، مدیر بالینی بوپا در مورد مزایای سلامتی ایجاد برنامه ورزشی خود صحبت کنید. پس از جلب توجه در سراسر انگلستان به دنبال رویداد تابستان امسال در ورزش.

  • هندبال محبوب ترین ورزش انگلستان است (با 967 درصد افزایش) ، با الهام از تابستان ورزش امسال.
  • پس از موفقیت یورو انگلیس ، جستجوهای گوگل برای “فوتبال نزدیک من” 806 increased افزایش یافت.
  • “تریاتلون نزدیک من” با 646٪ افزایش در دو ماه گذشته سومین محبوب ترین بود.
  • از تحقیقات بوپا 7.2 میلیون تمرین کننده فعال در حین قرنطینه به خود آسیب می رسانند دکتر لوک پاول با احتمال دو برابر افزایش آسیب به خود ، توصیه هایی در مورد چگونگی جلوگیری از آسیب ارائه می دهد.

در اینجا دلیل انگیزه انگلیس احساس می شود:

دکتر لوک پولس از کلینیک های بهداشتی Bupa گفت: “پس از رویداد ورزشی معروف در تابستان ، جای تعجب نیست که ملت برای آزمایش چیزهای جدید الهام گرفته شود.

در چند ماه گذشته جستجو برای فعالیت در Google به سرعت در حال افزایش است ، از جمله هندبال ، ژیمناستیک و واترپلو.

ما در تابستان امسال موفقیت های زیادی را در زمینه لذت بردن از ورزش های مختلف شاهد بوده ایم و دیدن این که بسیاری از ما احساس الهام می کنیم و به دنبال یک ورزش جدید برای امتحان هستیم ، دلگرم کننده است.

ترکیب تمرینات ورزشی شما نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه سرگرم کننده است. همچنین راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید است. از حوصله ورزش بپرهیزید. و چیزهای جدیدی را که دوست دارید پیدا کنید

ارزش ورزش منظم برای سلامتی خود را دست کم نگیرید: به شما کمک می کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید. انرژی خود را افزایش دهید و احساس موفقیت می دهد. “

10 فعالیت پرطرفدار با الهام از ورزشهای تابستانی:

جستجو در گوگل: ٪ افزایش جستجو در تابستان 2021:
هندبال نزدیک من 967
فوتبال نزدیک من 806٪
ورزش سه گانه نزدیک من 646
واترپلو نزدیک من 540
تنیس روی میز نزدیک من 408٪
ژیمناستیک نزدیک من 311٪
تیراندازی با کمان در نزدیکی من 309٪
کاراته نزدیک من 247٪
بدمینتون نزدیک من 238٪
جودو نزدیک من 184٪

چهار فایده تغییر روال ورزشی شما

از صدمات ناشی از استفاده بیش از حد جلوگیری کنید.

ورزش مداوم به طور یکسان می تواند خطر آسیب ناشی از استفاده بیش از حد را افزایش دهد. اغلب ناشی از تمرین یا تکنیک اشتباه است.

به عنوان مثال ، دویدن بیش از حد سریع ورزش طولانی مدت یا انجام بیش از حد یک نوع فعالیت خاص این می تواند ماهیچه ها را تحت فشار قرار داده و منجر به آسیب های بیش از حد شود.

گنجاندن برنامه ورزشی شما به جلوگیری از یکنواختی کمک می کند و ممکن است خطر آسیب های بیش از حد را کاهش دهد.

همچنین ، مطمئن شوید که سرعت خود را تنظیم کرده اید. برای ورزش مورد علاقه خود کفش مناسب بپوشید و به تدریج سطح فعالیت خود را افزایش دهید.

از حوصله ورزش بپرهیزید.

حتی اگر دوست دارید ورزش کنید اما همین فعالیتها به سرعت خسته کننده می شوند. مطالعات نشان داده است که انجام همان تمرینات مکرر خطر ترک ورزش را افزایش می دهد.

امتحان کردن چیزهای جدید این یک راه عالی برای جلوگیری از تمرینات مکرر است. تمرینات خود را متنوع کنید. و مطمئن شوید که برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود انگیزه دارید.

بهبود نتایج

اگر از علاقه مندان به تناسب اندام هستید به احتمال زیاد شما همیشه مایل به بهبود آمادگی جسمانی خود هستید.

برای بهترین نتایج باید قطعات را تعویض کنید. از هر تمرین سه تا چهار هفته بستگی به سطح تجربه و زمان سال شما دارد.

تمرکز بر گروه های مختلف ماهیچه ای

وقتی سعی می کنید به طور منظم ورزش کنید یا ورزش کنید. شما تمایل دارید گروه های مختلف عضلانی را تحریک کنید.

انواع تمرینات به سلامت ماهیچه ها ، استخوان ها و مفاصل شما کمک می کند. و همچنین بهبود قدرت ، تعادل و هماهنگی شما.

چگونه هنگام تلاش برای انجام یک ورزش جدید از آسیب جلوگیری کنیم

“با مراقبت مناسب آسیب های ورزشی اغلب قابل پیشگیری هستند. ابتدا مطمئن شوید که از تجهیزات و کفش مناسب استفاده می کنید. زیرا کفش نامناسب می تواند باعث آسیب شود.

اهمیت گرم شدن و سرد شدن را نیز دست کم نگیرید.

بازیابی بخش مهمی از هر برنامه آموزشی است. و به حداکثر رساندن عملکرد و کاهش خطر آسیب مهم است.

هنگام استراحت بدن ما ترمیم شده و قوی است. بنابراین روزهای استراحت را در نظر بگیرید تا به عضلات خود فرصت بازیابی دهید.

اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید یا روال خود را تغییر داده اید ، مانند شدت یا مدت زمان. ممکن است علائم درد عضلانی با تاخیر (DOMS) را تجربه کنید.

بالاخره وقتی ورزش می کنید مهم این است که به بدن خود گوش دهید و بدانید چه موقع باید این کار را متوقف کنید. اگر مدتی است ورزش نکرده اید به آرامی شروع کنید و به تدریج میزان ورزش خود را افزایش دهید.

این به جلوگیری از کشیدن یا کشیدن ماهیچه های شما کمک می کند و به یاد داشته باشید که برخی ناراحتی ها طبیعی است. اما درد هرگز چیز خوبی نیست. اگر در حین ورزش احساس درد می کنید ، متوقف شوید و با یک متخصص تناسب اندام صحبت کنید. “

دیدگاهتان را بنویسید