هر فرد چقدر آب نیاز دارد؟ | آب مورد نیاز بدن


بسیاری از مردم نمی دانند که چقدر می نوشند و اکثر آنها نیمی از نیاز خود را نمی نوشند. آب تحت تأثیر هر فعالیت سلولی در بدن شما قرار می گیرد و وقتی در آب می خوابید ، از همه آن به درستی استفاده می کند ، که متابولیسم شما را نیز شامل می شود. مثل ماشین خود به آن فکر کنید: اگر سوخت و بنزین کافی دارید ، کارآمدتر است. این بدن شماست متابولیسم شما مجموعه ای از واکنش های شیمیایی است که در بدن شما رخ می دهد. هیدراته ماندن از این واکنشها به آرامی جلوگیری می کند. کمبود آب تا 1.٪ می تواند باعث افت قابل توجه متابولیسم شود. شما مدام با ادرار و عرق خشک می شوید. اگر می خواهید بدانید چرا هنگام ورزش عرق می کنید ، می توانید آن را در اینجا بررسی کنید. برای جلوگیری از بثورات باید آب زیادی بنوشید. معمولاً هشت لیوان آب معادل 2 لیتر توصیه می شود. با این حال ، برخی معتقدند که شما باید به طور منظم در طول روز آب بنوشید ، حتی اگر تشنه نیستید. مانند سایر موارد ، بستگی به شخص دارد. بسیاری از عوامل مهم (داخلی و خارجی) در نهایت بر نیاز شما به آب تأثیر می گذارد.

آب مورد نیاز بدن

مناطقی که بر میزان آب آشامیدنی تأثیر می گذارد

وزن متغیری است که میزان نوشیدن آب را تغییر می دهد. به طور خلاصه ، این اصطلاح به شما می گوید که نیمی از وزن بدن خود را بردارید و آن مقدار را در یک اونس آب بنوشید (25 میلی لیتر در هر اونس). ورزش منظم شما همچنین بر میزان نوشیدن آب شما تأثیر می گذارد. باید بنوشید. توصیه می شود روزانه 300 میلی لیتر آب به مدت 30 دقیقه که می خواهید ورزش کنید به رژیم غذایی خود اضافه کنید. اگر در خارج از منزل ورزش می کنید و هوا گرم ترین است ، ممکن است لازم باشد تمرینات بیشتری را اضافه کنید. هنگامی که آب کافی وجود داشته باشد ، کلیه ها مثرتر هستند. اگر کلیه ها در آب غوطه ور شوند ، مخاط غلیظی تولید می کنند که انرژی زیادی را جذب کرده و باعث ساییدگی زیاد بدن آنها می شود.

در مورد تامین آب چند قانون ساده باید رعایت شود

  • بخش مهمی از پاکسازی نوشیدن آب قبل از شروع تشنگی یا قبل از هر گونه فعالیتی است.
  • قبل از دویدن یک لیوان آب بنوشید.
  • همچنین ، ادرار خود را تنظیم کنید. اگر پاکسازی کافی دارید ، باید حدود دو تا چهار ساعت ادرار کنید و ادرار شما باید پوست بی رنگ یا زرد کم رنگ (یونجه یا خالص) باشد. اگر تیره تر از آن است ، آب کافی وجود ندارد. سردرد و سرگیجه یکی از علائم قدیمی کم آبی بدن است. پس از آگاهی از این موارد ، باید فوراً آب دریافتی را اضافه کنید.
  • چکه کردن می تواند یک فعالیت تفریحی تابستانی را به یک رویداد ناخوشایند یا یک سفر معمولی تبدیل کند که حتی بدتر است.
  • منتظر نمانید تا دیر شود. یک بطری آب با خود ببرید و خانواده و خانواده خود را در تابستان خنک گرم نگه دارید!

می توانید میزان آب مورد نیاز خود را از دو وب سایت تعیین کنید

https://www.gigacalculator.com/calculators/water-intake-calculator.php

https://calculator-online.net/water-intake-calculator/

شرح

https://www.umsystem.edu/totalrewards/wellness/how-to-calculate-how-much-water-you-should-drinch

https://health.usnews.com/health-news/blogs/eat-run/2013/09/13/the-truth-about-how-much- آب- شما- باید-واقعاً- نوشیدنی کنید

https://www.gigacalculator.com/calculators/water-intake-calculator.php

https://www.webmd.com/diet/feature/water-for-weight-loss-diet#

https://www.healthline.com/nutrition/how-much-water-should-you-drink-per-day

دیدگاهتان را بنویسید