نیویورک برای بهبود طراحی و قوانین غذاخوری در فضای باز به کمک شما نیاز دارد.


نزدیک به 12000 رستوران در برنامه رستوران های باز شهر مشارکت داشته اند ، این طرح ابتدایی برنامه خیابان های باز است که به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد از فضاهای کنار جاده ای برای غذاخوری در فضای باز استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسد اکثر نیویورکی ها تغییرات چشم انداز شهری ما را آشکارا پذیرفته اند-یک نظرسنجی نشان داد که دو سوم نیویورکی ها فکر می کردند شهر “مسدود کردن جاده ها از تردد و باز شدن برای عابران پیاده و رستوران ها درست است.” – بسیاری. من معتقدم هنوز جایی برای پیشرفت وجود دارد و با تبدیل خیابان های باز و شاخه های فرعی آنها به بخشی دائمی از چشم انداز نیویورک ، شهر روی آن کار می کند.

دپارتمان برنامه ریزی شهری (DCP) و دپارتمان حمل و نقل (DOT) این هفته اعلام کردند که یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طرح ها و قوانین پیرامون محیط های غذاخوری در فضای باز دائمی آغاز می کنند.

“رستوران های روباز نه تنها به حفظ صنعت رستوران های مشهور نیویورک در جهان کمک می کنند. هانک گاتمن ، کمیسر DOT می گوید: “این نشان می دهد که چگونه می توانیم چشم انداز خیابانی خود را به صورت پویا تصور کنیم.” “توسعه دستورالعمل های طراحی تضمین می کند که این برنامه اضطراری می تواند به یک قسمت دائمی از شهر ما تبدیل شود. با نگه داشتن رستوران های جامعه ما برای ادامه این پروژه. “

همانطور که شهردار بیل دی بلاسیو اعلام کرد رستوران های باز تحت دستور اجرایی اضطراری در سال 2020 در بحبوحه همه گیری کرونا قرار گرفته است. شهردار گفت که این پروژه حدود 100000 شغل را نجات داد. شهر و قانونگذار در حال حاضر مشغول کار پیچیده تری برای دائمی شدن آن هستند ، که شامل اصلاح پیام منطقه بندی است که بسیاری از رستوران ها از آن پشتیبانی می کنند. (در حال حاضر تحت بازبینی عمومی است) که محدودیت های جغرافیایی مکان های قهوه خیابانی را حذف می کند.

اطلاعاتی که عموم در اختیار آنها قرار می گیرد در تلاش است تا بهترین راه را تعیین کند همانطور که DOT ​​می گوید ، “این تنظیمات جدید را با محیط پیچیده خیابان های نیویورک ادغام کنید.” این داده ها از طریق میزهای گرد یک به یک و از راه دور در شش ماه آینده به دست می آیند. برنامه ای از این رویدادها در وب سایت DOT و NYC Engage فهرست خواهد شد که با راه اندازی دستورالعمل های جدید طراحی تا بهار 2022 به پایان می رسد.

یدانیس رودریگز ، عضو شورا ، رئیس کمیته حمل و نقل گفت: “موفقیت این برنامه باید به ما انگیزه دهد تا به کاوش و گسترش ابتکارات ادامه دهیم که به نیویورکی ها کمک می کند جاده های خود را پس بگیرند.” “با این روند مشارکت عمومی امیدوارم بتونیم همچنان که ما در مورد نحوه بهبود برنامه رستوران های باز بحث می کنیم ، باید مطمئن شویم که در حال توسعه بر روی توسعه لازم برای مشاغل کوچک واقع در حومه شهر هستیم. “

بیشتر بخوانید: شهردار بعدی نیویورک چگونه برنامه خیابان های باز ما را بهبود می بخشد؟

البته ، قوانینی برای غذا خوردن در بیرون وجود دارد – باید مسیرهای مشخصی برای عبور عابران پیاده باشد. هیچ سازه ای را نمی توان با پیچ و مهره یا سوراخکاری در روسازی انجام داد. هیچ ساختاری نمی تواند درختان را مسدود یا لمس کند. شما می توانید. آب پاش های آتش نشانی یا علائم جاده ای و غیره را مسدود نکنید. برخی از ساکنان از تأثیر ساختارهای بیرونی بر کیفیت زندگی در محله های خود شکایت کرده اند و DOT قوانین را می گوید. قوانین جدید شامل قوانین اضافی و بودجه جدید برای اجرا خواهد بود.

در میان مناطق اصلی ، شهر به دنبال پیشنهاداتی در مورد چگونگی تقویت تعاملات ایمن بین مسافران ، رانندگان ، دوچرخه سواران است. و عابران پیاده چگونه می توانند بهتر باشند؟ آنها همچنین می خواهند انطباق ADA را افزایش داده و تعداد سکوها و سطح شیب دار را افزایش دهند.

آنها همچنین می خواهند نوع ساختارهای مجاز را بهبود بخشند – در حال حاضر. سوله ها می توانند انواع مختلفی را پوشش دهند. شامل انواع عناصر طراحی. ویژگی های اضافی ناامن مانند “عرشه” و برخی دیگر به طور چشمگیری چشم نواز هستند. نگاهی به برخی از سازه های ناهار خوری در فضای باز شهر می تواند راهی برای ایجاد یک ظاهر یا استاندارد واحد برای آنها باشد.

اندرو ریگی ، مدیر اجرایی اتحادیه مهمان نوازی نیویورک می گوید: در نهایت ، این امر در مورد یافتن تعادل مناسب قوانین «استاندارد ، پایدار و قابل تغییر» برای خیابان های شهر است. وی به Gothamist گفت: “بسیار محبوب و بسیار مهم است” و با افرادی که در پنج منطقه غذا می خورند اندازه گیری می شود. بسیار محبوب است. ”

دیدگاهتان را بنویسید