نگرانی؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنیم که ما زمان زیادی را صرف می کنیم ، تلاش زیادی برای انتخاب غذاهای سالم و ما به شام ​​می رویم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه ریزی برای خرید محصولات سلامتی و تغذیه خوب و…) اما می بینیم که همه این کارها را اکنون انجام داده ایم ، اما نتیجه لازم است نگرفتیم!

به طور خلاصه ، اعتقادی وجود دارد به نام نقطه تنظیم شده نشان دهنده میزان انرژی است. نیازهای ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند اضطراب می تواند انرژی مورد نیاز را تأمین کند بدن تغییر می کند و در نتیجه فعالیت تحمل وزن با مشکلات و شکست مواجه می شود.
از نظر استرس و سهم آن در کاهش وزن ، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس همین است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، اضطراب یک بیماری شایع است. مثل حوادث کوچک (به عنوان مثال: رانندگی در هنگام حمل و نقل یا شرایط کاری با ناامیدی و)

بنابراین کاری که باید انجام دهیم این است این شرایط دشوار را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً یک فرد به جای اینکه به روال زندگی نگاه کند ، با غذا چه می کند؟، مصرف وی را محدود کرده و وزن بیشتری بر بدن او وارد می کند ؛ اما وزن آن مشخص نیست کاهش می یابد.

وقتی از متقاضیان می پرسیم ، “برای کاهش استرس از 10 بار به 9 بار چه کاری می توانید انجام دهید؟ گفتند بخور!

خوب ، شما در امتحان می پرسید ، ما چه می کنیم؟ یکی از پاسخ هایی که به شما ارائه می دهیم این است لیست شخصی فعالیتها به شما کمک می کند تا از استرس دور شوید زمان مناسب ، آماده باشید!

برای پیشبرد و تهیه لیست شخصی خود بر اساس تجربه من ، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید با آنها خرید کنید و از آنها لذت ببرید.

با دوست خوب تماس بگیرید

بازی های آنلاین انجام دهید

به قلب طبیعت بروید (حتی پارک خوب است)

نقاشی بکشید یا بکشید

راه حل

فیلم تماشا کنید ، به سینما بروید (مخصوصاً فیلمهای سرگرم کننده)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید