نکاتی برای ورزش در زمانی که وقت ندارید | تناسب اندام کندی


اگر در ZUMBA® کلاس در South Jersey شرکت کرده اید خواهید فهمید که ورزش چقدر می تواند هیجان انگیز باشد. در حالی که عرق می کنید و عضله سازی می کنید فقط در چند تمرین از حضور در کنار همه لذت خواهید برد. اما اگر همیشه برای کلاس های ZUMBA® وقت ندارید ، چه باید بکنید؟

همه گاهی مشغول هستند و اینطور به نظر می رسید که جهان روز به روز شلوغ تر می شود. اما این بدان معنا نیست که توقف ورزش در دراز مدت برای شما مفید است ، در واقع به تعویق انداختن تمرینات ورزشی تا دیرتر می تواند بهره وری شما را کاهش داده ، خلق و خوی شما را پایین بیاورد و بعداً منجر به مشکلات سلامتی شود.

برای ورزش به زمان زیادی احتیاج ندارید. در اینجا برخی از بهترین روش های ورزش زمانی که احساس می کنید وقت ندارید آورده شده است.

ورزش را در زندگی خود بگنجانید.

ورزش خوب نتیجه می دهد زیرا به تلاش زیادی نیاز دارد. این به خاطر تجهیزاتی نیست که هنگام ورزش استفاده می کنید.

کمی سریعتر پیاده روی یا حتی دویدن تا مقصد می تواند راهی عالی برای سوزاندن کالری بیشتر و نزدیک شدن به اهداف تناسب اندام باشد. اگر دویدن کار شما نیست می توانید به جای رفت و آمد معمولی خود به محل کار دوچرخه سواری کنید. یا حتی گوساله بلند کردن در حالی که منتظر قطار هستید اگر به داخل رانندگی کنید کشیدن شکم تا حد ممکن به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید تا به اهداف تناسب اندام خود نزدیک شوید.

ورزش خود را برنامه ریزی کنید

گاهی اوقات زندگی می تواند آنقدر شلوغ باشد که غیر ممکن باشد. این باعث می شود شما هیچ وقت برای بلند کردن وزنه یا دویدن نداشته باشید. با این حال ، مهم است که بین این زمان ها و زمانی که زمان تمرین شما پر از مشغله های غیر ضروری است تمایز قائل شوید.

برنامه خود را برای چند هفته بررسی کنید و ببینید آیا می توانید چند بار در هفته 30 دقیقه ورزش را برای شروع اختصاص دهید. حتی اگر زمانی را برای یک تمرین 30 دقیقه ای اختصاص دهید ، شما می توانید عاداتی ایجاد کنید که سلامت و رفاه کلی شما را بهبود بخشد.

Micro Fitness را در آغوش بگیرید

وقتی فکر می کنید وقت ندارید اطلاعات بیشتری در مورد ورزش می خواهید؟ یا اگر به کلاسهای چند منظوره در South Jersey علاقه دارید ، همین حالا با ما تماس بگیرید!



دیدگاهتان را بنویسید