نکاتی برای افزودن آب در تابستان


به محض اینکه از در خارج می شوید ، تمام می شود.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم. اما بیایید با آن روبرو شویم تابستان ها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته ماندن در هر فصل ضروری است. اما به خصوص در ماه های گرم تابستان ، لازم نیست خیلی خسته کننده باشد. بنابراین بهترین کار چیست؟ مرطوب ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن آگاهی داریم. تابستان است یا نه اما اصل باید تکرار شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

آبرسانی به معنای رفع تشنگی شماست. نوشیدن آب باید بخشی از برنامه روزانه شما باشد. به ویژه از آنجا که آب بیش از 50 bodies از بدن ما را شامل می شود ، درست مانند رودخانه ها که مناظر خشک را تأمین می کند. آب همچنین برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن مفید است. چیزهایی بساز حرکت در سیستم ما و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند

حال در نظر بگیرید که هنگام حرکت و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن خود را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب
    این باید واضح باشد اما چقدر ساده است که روز خود را بدون فکر کردن به آن بگذرانید؟ هوای گرم و مرطوب ما می تواند باعث کم آبی بدن شما شود حتی اگر ورزش نمی کنید. روز خود را با یک لیوان آب و به آرامی شروع کنید تمام روز بنوشید از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های الکترولیت و نوشابه های گازدار اجتناب کنید ، ممکن است طعم این نوشیدنی ها خوب باشد. در واقع ، شکر و نمک در برخی از نوشیدنی ها می توانند مایع را از بافت ها ، فقط آب ، خارج کنند.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ فهمیدیم آب ساده خسته کننده است. اما می توانید با لیمو ، آهک ، انواع توت ها یا خیار طعم دهید – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده.

  2. از غذاهای حاوی آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه راهی ارگانیک برای هیدراته نگه داشتن بدن است. میوه ها و سبزیجات مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایعات اضافه کنید.
    چه در فضای باز کار می کنید و چه ورزش می کنید. شروع نوشیدن قبل از فعالیت مهم است. و قبل و بعد از آن به نوشیدن ادامه دهید حتی اگر در سالن ورزشی Corpus Christi با آب و هوا کنترل می کنید. گرما و رطوبت می تواند باعث شود مایعات و الکترولیت های بدن شما قبل از اینکه بدانید از دست برود.

کم آبی بدن

کار در فضای باز یا ورزش در داخل کم آبی بدن می تواند در هر مکانی رخ دهد. حتی اگر در تهویه مطبوع هستید و این فقط محصول جانبی گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما به اندازه کافی مایعات ضروری مورد نیاز برای عملکرد صحیح را نداشته باشد. علائم را بیاموزید تا بتوانید بلافاصله کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • درد عضلانی
  • تنفس سریع
  • ادرار نکردن

اگر این علائم را تجربه کردید از گرما دور نگه دارید دمای بدن خود را پایین بیاورید و به تدریج آب به آن اضافه کنید در صورت جدی بودن آن با 911 تماس بگیرید.

از تابستان لذت ببر ایمن بمان شما را در سالن بدنسازی ما در Corpus Christi ملاقات می کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید