من صبح را با 15 دقیقه پیاده روی به مدت 14 روز آغاز کردم: این تاثیر بر سلامتی من است


اگر قبلاً این فکر را داشتید دست خود را بالا بگیرید: “چرا من بیشتر راه نرفته ام؟”

راه رفتن می تواند باشد کم ارزش ترین تمرین – هنوز هست بیشتر یاد بگیر شکل ورزش بسیاری از کارشناسان معتقدند که پیاده روی یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای سلامتی و رفاه خود انجام دهیم.

و نکته اینجاست: من در چنین محله ای زیبا و پیاده روی زندگی می کنم. با این حال ، من بهانه ای داشتم که چرا نمی توانم قهوه بخورم. چیزها را در اداره پست بگذارید یا فقط قدم بزنید من هرچقدر که دوست دارم راه نمی روم یا بیرون نمی روم ، که … راستش را بخواهید ، مضحک است زیرا من یک گلدن رتریور 3 ساله دارم که مجبور است زیاد راه برود (متاسفم ، استلا. شکار 🐾)

ولی “تنقلات تناسب اندام“این باعث شد من به عادت های خوب حرکتی برگردم و به طور عادی راه بروم. تصمیم گرفتم صبح به مدت دو هفته به مدت 15 دقیقه پیاده روی کنم ، هر روز را با هوای تازه ، آفتاب ، نسیم دریا و حرکت و آرامش آگاهانه شروع کنم. این طوری پایین آمد.

بعد از دو هفته چه احساسی دارم؟

در اینجا هیچ شگفتی وجود ندارد حس خوبی دارم توپ توپم احساس می کنم موفق شده ام! من برای انجام این کار تلاش می کنم هر چه هر روز ، حتی اگر واقعاً بخواهم بنابراین قادر به تحقق آن بسیار فوق العاده است. “پیروزی” واقعاً یک لذت است. باید به آن اشاره کنم این تنها نوع تمرین من برای دو هفته بود! فقط راه رفتن (بله ، واقعاً) … و بدن من احساس فوق العاده ای دارد.

هفته دوم پیاده روی را با کاهش زمان صفحه نمایش ترکیب کردم. (من در زمینه فناوری باقی می مانم!) در کل احساس فوق العاده ای دارم. دوستان و خانواده ام در مورد میزان آرامش من اظهار نظر کردند (شخصی گفت: “من سالهاست ندیده ام که اینطور آرامش داشته باشی!”). صبح حالم را بهتر می کند وضوح ذهنی و عملکرد در روزهایی که کار می کنم یا کارهای خانه را انجام می دهم.

علاوه بر این ، یک پیاده روی کوتاه صبحگاهی اینها باعث طولانی تر شدن راه رفتن شدند. چند روز ، من ساعت ها با سگم در شهر قدم زدم. من باید بیشتر شهری را که در آن زندگی می کردم ، کاوش کنم. کافی شاپی را امتحان کنید که قبلاً در آن نرفته بودم. و چیزها را علامت گذاری کنید از فهرست کارهای من خارج شوید-همه چیزهایی که هرگز برای آنها وقت نداشتم.

TL؛ DR – پیاده روی به من امکان تجربه …

  • بهبود انرژی
  • بهبود خلق و خو ، افزایش سطح شادی عمومی
  • وضوح ذهنی ، تمرکز و بهره وری بهبود یافته است.
  • عقل بهتر
  • حالت آرام تر
  • حس موفقیت
  • سلامتی برای همه
  • سگ شادتر است

فواید پیاده روی برای سلامتی

این ممکن است کمی تکان دهنده به نظر برسد. اما ورزش نباید خیلی شدید یا پیچیده باشد ، زیرا پیاده روی واقعاً چنین است. مال تو مفید است و ممکن است برای برخی از افراد سالمتر از دویدن باشد.

تاثیر کمی دارد

زمان و مکان برای HIIT وجود دارد ، اما این حرکتهای پلایومتریک انفجاری را می توان بر روی مفاصل شما پوشید. همین امر در مورد دویدن صادق است – حتی با نتایج باورنکردنی. اما گاهی اوقات ضربه زدن به پیاده رو یا پیاده رو می تواند مشکلاتی در مچ پا ، زانو و باسن ایجاد کند.با راه رفتن ، از ضربه جلوگیری کرده و از مفاصل خود محافظت می کنید. بنابراین این یک افزودنی عالی برای روال فعلی ورزش شما است.

برای جلوگیری از آسیب

نه تنها راه رفتن کمترین میزان آسیب از همه انواع ورزش ، اما قبلا چنین بود برای جلوگیری از سقوط نشان داده شده است (و بنابراین آسیب افتادن) ، که یک مشکل عمده بهداشت عمومی در افراد مسن است و به دلیل از مفاصل خود حمایت کرده و ماهیچه های خود را تقویت کنید.می توانید از خود در برابر سایر آسیب ها محافظت کنید. ناشی از ضعف جسمانی و عدم ثبات است

کاردیو خوبیه

مطالعه نشان داد راه بروید تا از قلب خود محافظت کنید – می توانید. کاهش فشار خون و ضربان قلب در حالت استراحت و به کاهش خطر ابتلا کمک می کند بیماری قلبیبه

این تقویت کننده خلق و خو است.

آموزش و پرورش دارد همچنین نشان دهید که پیاده روی می تواند شما را بهبود بخشد حالت. به اثبات رسیده است بر فراز و بر فراز باز هم برای اضطراب سلامت روان عمومی.

کمک به کاهش وزن

در یک مطالعه ، افرادی که راه می رفتند این را نشان دادند کاهش دور کمرو وقتی با تغذیه سالم ترکیب شود پیاده روی 30 دقیقه این می تواند تأثیر زیادی بر وزن بدن داشته باشد. هاروارد نیز گزارش داد که پیاده روی هوس ها را کاهش می دهد.به

می تواند سالها به زندگی شما بیفزاید.

هاروارد نیز گزارش داد پیاده روی در حدود 8000 قدم در روز – مهم نیست که چقدر سریع باشد – می تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.

به شما کمک می کند بیرون بروید

احتمالاً قبلاً می دانید – وجود دارد. مقدار زیادی از عوارض سلامتی ناشی از بیرون رفتنکمی آفتاب بگیر) مگر اینکه روی تردمیل راه بروید. (یا از طریق فضاهای بسته بزرگتر) مزایای پیاده روی با مزایای کمی دور شدن از راه همراه می شود. دو نفرین.

چگونه به پیاده روی نزدیک شوم؟

تجربیات مختلف پیاده روی به شما این امکان را می دهد که با هم ترکیب و مطابقت داشته باشید. در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که من استفاده می کنم.

آگاهانه راه بروید

یکی از انواع پیاده روی مورد علاقه من پیاده روی بدون تلفن ، بدون هدفون ، بدون Apple Watch … فقط پر از حضور است. من بیشتر از اینها را در یک هفته بدون وصل انجام دادم.

مدیتیشن کنید

یک پیاده روی متفکرانه متفاوت این یکی دارای راهنمای صوتی است. (که البته به برخی تجهیزات تکنولوژیکی نیاز دارد).

سگ را برای قدم زدن ببر

وقتی موجودی دارای برچسب دارید و احتمالاً در خانه همسایه خود رتبه دوم را دارید ، تجربه متفاوتی است. اما ارزشش را دارد برای معاشرت با دوست دختر خزدارم و دیدن هیجان او در بیرون. باعث می شود بیشتر به زمان حال فکر کنم و از چیزهای کوچک زندگی لذت ببرم.

موسیقی/پیاده روی پادکست

این یکی نیز بسیار ساده است. اما گوش دادن به یک لیست پخش عالی یا پادکست مورد علاقه خود؟ (حتی چند دقیقه کتاب صوتی!) می تواند پیاده روی را لذت بخش تر کند.

هدفمند راه رفتن

گاهی اوقات اگر می خواهید یک “نقطه پایانی” می خواهم. به عنوان مثال ، من می خواهم به قدمگاه یا بازار USPS بروم یا قهوه بخرم. داشتن اهداف کوچک بسیار انگیزه بخش است.

راز موفقیت

پاشو و برو

این برای من مهمترین چیز است. تلفن را بردار حتی مسواک نزن فقط کفش خود را بپوشید و بیرون بروید (خوب … مقداری کرم ضد آفتاب نیز بزنید. کرم ضد آفتاب مهم است!) من متوجه می شوم که اگر زمان زیادی را صرف انجام کارهای دیگر مانند مدیتیشن ، رعایت بهداشت و مراقبت از پوست ، بررسی ایمیل و تهیه صبحانه کنم ، مسیر کمتر به پیاده روی می رود اگر آن را ناخودآگاه کنم و آن فرایند تصمیم گیری را حذف کنم چسبیدن به آن بسیار ساده تر خواهد بود.

لباس را شب قبل بپوشید

اگر احساس راحتی نمی کنید که با عرق از خانه بیرون می روید. (مسلماً من در یک جامعه ساحلی بسیار آرام زندگی می کنم ؛ این هنجار من است.) شب قبل لباس های پیاده روی را نزدیک تخت خود بیاورید تا بتوانید سریع عوض شوید. قبل از رفتن تصمیم کمتر عقب ماندگی کمتر ، راه رفتن بیشتر

شریک مسئول داشته باشید

در مورد من ، دوست دخترم خزدار است و نمی تواند انگلیسی صحبت کند. اما تو به من اعتماد داری که هر روز بیرون بروم شاید شما عاشقان ، فرزندان ، والدین ، ​​هم اتاقی ها داشته باشید. یا بهترین دوست (حتی بهترین دوست یک پسر) تا صبح همان روز با شما قدم بزنیم و شما را در مسیر خود نگه داردبا اعداد قوی باشید!

ردیاب عادت

اگر شما مثل من هستید ردیابی عادت یک ابزار واقعاً قدرتمند است که به شما کمک می کند تا به یک روال سالم پایبند باشید. بعضی چیزها هستند که واقعا ارزشش را دارند. در مورد تیک زدن آن جعبه پس بنویس «کارهای روزانه» کوچک خود را برای روز (هر روز!) قرار دهید و «پیاده روی صبحگاهی» خود را قرار دهید. وقتی به خانه می آیید جعبه را علامت بزنید و از افزایش دوپامین لذت ببرید. کمی بالا بروید در چند هفته می توانید سابقه عادت خود را بازگردانید و پاداش انجام کارها را احساس کنید. برای رسیدن به بسیاری (این یک روش عالی برای بررسی عادات دیگر است. و پیروی شما از آن عادات نیز)

به خود پاداش دهید

گاهی اوقات ممکن است چنین چک لیست هایی به اندازه کافی ارزش نداشته باشند. شاید بتوانید قهوه صبحگاهی خود را میل کنید؟ ماچا پس از آن ، شاید یک اسموتی. یا حتی برای چند دقیقه در فیدهای رسانه های اجتماعی پیمایش کنید. به کارهای ارزشمندی که می خواهید صبح انجام دهید فکر کنید. و پاداش برای تکمیل پیاده روی صبحگاهی خود.

انبوه عادت ها

برای این منظور باید جیمز کلیر ، نویسنده کتاب عادت های اتمی را معرفی کنم ، جایی که من این ترفند را آموختم. اگر قبلاً عادت صبحگاهی خود را دارید ، صبح قبل یا بعد از آن عادت کنید ، مانند قبل از چک کردن تلفن خود. میرم پیاده روی یا بعد از مسواک زدن و استفاده از کرم ضد آفتاب رفتم پیاده روی این پیاده روی را بخشی از برنامه معمول فعلی خود برای تجربه ای روان تر کنید.

مسیر خود را (و روتین) مخلوط کنید

همه چیز را هیجان انگیز نگه دارید. اگر تمایل دارید حوصله تان سر برود و یکنواختی را از دست بدهید. برای تغییر مسیر هر روز. شاید معمول خود را با استفاده از روش های مختلف مخلوط کنید. (به عنوان مثال ، یک روز شما مدیتیشن هدایت شده را انجام می دهید. بعدی موسیقی است لیست زیر ساکت است. و روز بعد روز پادکست است.) سعی کنید هفته ای یکبار به پارک یا محل پیاده روی نزدیک رانندگی کنید و آن را تازه نگه دارید!

جلوگیری از آسیب

در حالی که پیاده روی می تواند از صدمات جلوگیری کند و یک فعالیت فیزیوتراپی خوب است ، شما می توان هنوز وجود دارد آسیب پیاده رویکفش مناسب بپوشید زیاده روی نکنید. و مراقب باشید در کجا قرار است مطمئن شوید که آتل نخواهید خورد یا از صدمات زیاد استفاده نمی کنید.

نتیجه گیری … شما باید این را امتحان کنید.

مزایای بی نظیر ، رایگان و آسان. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش خود را بپوشید و بیرون بروید ، فقط حرکت کنید ، در هوای تازه نفس بکشید. جریان خون با محیط سازگار شوید آرامش را بیابید من گاهی اوقات می دانم که راحت ترین چیزها را می توان احساس کرد. مانند کارهای خانه – من دقیقاً با شما هستم – اما این یکی ارزش تلاش بیشتر را دارد. آن 15 دقیقه را صرف کنید. به هر حال ممکن است کمی بیشتر در رسانه های اجتماعی یا ایمیل حرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید