مقامات سوئدی | تاثیر رژیم سوئدی


مردم کشورهای شمالی و ساکنان سوئد ، نروژ و دانمارک در سراسر جهان به خاطر زندگی سالم و ساده خود شناخته می شوند. مردم این سرزمینها اغلب رژیم نوردیک را دنبال می کنند ، بسیار شبیه رژیم مدیترانه ای. این رژیم سوئدی اما توانست توجه بسیاری را در جهان به خود جلب کند و در مدت کوتاهی به یک عادت تبدیل شود و به بسیاری از افراد در کاهش وزن و رسیدن به اندامی سالم کمک کند.

دولت سوئد چه دولتی است؟

دولت سوئد چه دولتی است؟

این رژیم غذایی یک برنامه رژیم غذایی متعادل کوتاه مدت است که به طور خاص برای کاهش وزن طراحی شده است و می تواند وزن شما را در عرض دو هفته بین سه تا ده کیلوگرم کاهش دهد. این رژیم دارای ارزش محدودی است و اعتقاد بر این است که می تواند به سرعت چربی بدن شما را افزایش دهد. به همین دلیل ، این رژیم تضمین می کند که کاهش وزن به بدن باز می گردد تا دو سال بعد.

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که باید کل وعده غذایی را بعد از غذا و بعد از هفته دوم ترک کنید و در صورت تمایل ، سه ماه بعد آن را تکرار کنید. ادامه دادن این رژیم غذایی قوی توصیه نمی شود که بخورید.

برای کشف: بیماری سلیاک چیست؟

قوانین:
از خوردن چای ، قهوه و نوشابه (قند) خودداری کنید.
روزانه 2 لیتر آب بنوشید.
• رژیم را بیش از 13 روز ادامه ندهید. وعده غذایی خود را قبل از روز ششم متوقف نکنید.
• کمتر از سه ماه غذا را تکرار نکنید.
• محل ناهار و شام می تواند در یک روز تغییر کند.

چه غذاهایی در رژیم سوئدی مجاز است؟

• گوشت ، مرغ ، طیور ، ماهی و سبزیجات
• تخم مرغ تنظیم کنید
میوه هایی که روی زمین رشد می کنند: مانند کلم ، هویج ، قارچ ، خیار ، پیاز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، کلم بروکلی ، کلم بروکسل ، مارچوبه ، کدو ، بادمجان ، زیتون ، اسفناج ، کاه ، آووکادو و غیره.
• محصولات لبنی رایج: مانند ماست ، کره ، خامه ترش ، پنیر خامه ای ، پنیر و چربی بالا و غیره.
• آجیل خشک: مانند کنوت ، بادام ، تخمه آفتابگردان ، تخمه کدو ، آجیل ، کرفس (محدود) و غیره.

داشتن رژیم غذایی متعادل یکی از مهمترین عوامل در کاهش وزن است. برای مشاهده آن کلیک کنید.

نوشیدنی ها: آب (حداقل 2 لیتر در روز) ، قهوه و چای (بدون شیرینی و بدون شکر!)
• روغن میوه
• برخی دانه ها مانند جو دوسر و چاودار مجاز است.
چه غذاهایی در رژیم غذایی مجاز نیست؟
• نوشابه ، آب میوه های شیرین و ترش

شیر بدون چربی و طبیعی است زیرا ممکن است حاوی مقدار زیادی شیر باشد.
• روغن پخت و پز و مارگارین
شیرینی: کیک ، آب نبات ، شکلات ، بستنی ، چیپس گرانول ، شیرینی های معمولی و چربی های حاوی قند بالا.
• بنایی ، نان ، ماکارونی ، برنج ، سیب زمینی ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس ، فرنی ، لوبیا و عدس. این مواد شیمیایی حاوی مقدار زیادی چربی هستند.

موضوعات مرتبط: غذاهای رایج

فواید غذایی

ارزش غذایی:
مانند رژیم مدیترانه ای ، رژیم غذایی سوئدی نیز فواید بسیاری برای بدن انسان دارد. به عنوان مثال ، در طول این رژیم غذایی ، غلات کامل ، میوه ها و سبزیجات می توانند بسیاری از مواد مغذی را بدون کالری برای بدن تامین کنند. خوردن میوه های مختلف می تواند منبع آنتی اکسیدان برای بدن باشد و توجه بیشتر به ماهی می تواند اسیدهای چرب امگا 3 را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

انواع غذاهای عالی در غذاهای سوئدی وجود دارد. علاوه بر این ، غذاهای فرآوری شده مصرف نمی شوند و فقط به سلامت بدن کمک می کنند.

سلامت عمومی

سلامت عمومی

دو مطالعه ، یکی به مدت شش ماه و دیگری به مدت 12 هفته ، نشان داد که رژیم سوئدی می تواند فشار خون را کاهش دهد. مطالعه دیگری گروه بزرگی از بیماران را در مدت زمان طولانی مورد بررسی قرار داد و نشان داد که می تواند از زخم و بیماری های قلبی جلوگیری کند. برای مشاهده تراز غذایی اکنون کلیک کنید.

آگاهی زیست محیطی
دولت سوئد تأثیر مخرب بسیار کمی بر محیط زیست دارد و می تواند در حفظ طبیعت و کره زمین تا حد زیادی پیشرفت کند.

پایدار
غذاهای سوئدی نه تنها از نظر زیست محیطی پایدار هستند (تاکید بر مصرف غذاهای تولید شده با روشهای پایدار) بلکه زندگی مردم را نیز تغییر می دهد. افرادی که این رژیم را انتخاب می کنند معمولاً به خوردن غذاهای ساده تشویق می شوند و غذاهای محدود زیادی در این رژیم وجود ندارد.

ایده عالی: غذای ساحل جنوبی

اثرات غذا

قیمت بالا: همه محصولات مجاز در این رژیم ، از جمله ماهی و سایر حیوانات می توانند گران باشند. غذاهای دریایی جزء اصلی این رژیم غذایی است و دسترسی به آن در شهرها و کشورهای دور از دریا می تواند مشکل و گران باشد. داشتن مزارع ارگانیک و استفاده از محصولات آنها نیز می تواند بر ارزش این خوراک بیفزاید.

زمان بر
به دست آوردن و تهیه غذا در غذاهای سوئدی ، علاوه بر گران بودن ، می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد. از آنجا که استفاده از غذاهای فرآوری شده در غذاهای سوئدی توصیه نمی شود ، باید زمان بیشتری را صرف تهیه و پختن مواد بیشتری از این غذا در خانه کنید. علاوه بر این ، متخصصان رژیم و رژیم غذایی معتقدند که غذاهای رژیم سوئدی باید به آرامی و سبک مصرف شوند.

اما دولت سوئد چطور؟

مدت کوتاهی پس از معرفی آن به یک سنت جهانی تبدیل شد. امروزه بسیاری از مردم جنوب آسیا و خاورمیانه این قانون را پذیرفته و از آن پیروی می کنند. با مرور نظرات افرادی که از این رژیم پیروی می کردند ، می توان دریافت که اظهارات این رژیم کاهش وزن سریع در مدت زمان کوتاهی درست است و همه افرادی که رژیم را رعایت کردند سهمی از کاهش وزن دریافت کردند.

با این حال ، بسیاری از رژیم گیرندگان در سراسر جهان معتقدند که کاهش وزن در کوتاه مدت و شوک شدید بدن و همچنین در طولانی مدت منجر به چاقی می شود. کاهش مایعات بدن و دریافت کمتر از 1000 کالری در روز یکی از جدی ترین مشکلات این رژیم است که توسط متخصصان به عنوان یک عادت بد برای بدن شناخته شده است.

آیا غذای سوئدی برای من مناسب است؟

آیا غذای سوئدی برای من مناسب است؟

رعایت رژیم غذایی برای زنان باردار ، دیابتی ها و افراد مبتلا به بیماری های مهم توصیه نمی شود. یا اگر ماهی تازه دریافت نمی کنید یا نمی خواهید ماهی و میگو بخورید ، ممکن است بعد از غذا برای شما سخت باشد. رعایت این رژیم برای افراد بالای 35 سال توصیه نمی شود.

تجربه دولت سوئد

این رژیم غذایی برای کاهش سریع وزن در مدت زمان کوتاه طراحی شده است و تمرکز اصلی آن مصرف غذاهای تازه است. پیروی از این رژیم می تواند یک چالش باشد ، اما افرادی که از این رژیم پیروی کردند ، بین 5 تا 9 کیلوگرم وزن در یک دوره دو هفته ای مشاهده کردند.

قسمت های مهم در پی خوردن غذا ، به مصرف روزانه 2 لیتر آب توجه کنید. افرادی که از این رژیم پیروی می کنند معمولاً پاکسازی فوری بدن را تجربه می کنند و احساس خستگی و بی حالی می کنند. بسیاری از رژیم گیرندگان نیز معتقدند که به دلیل کم آبی سریع ، افراد در ابتدای رژیم وزن خود را افزایش می دهند.

در حالی که با سایر غذاها ، چاقی در بدن رخ نمی دهد و نتیجه میزان کاهش وزن است که با کمردرد به دنبال دارد.
بسیاری از افرادی که رژیم را تجربه کرده اند معتقدند که پیروی از دستورالعمل های این رژیم به صورت گروهی و ایجاد ماساژ بدن راه خوبی برای کاهش وزن است. این تلاشها می تواند شرایط سخت رژیم غذایی را برای افراد تسهیل کند و افراد را برانگیزد تا در عرض دو هفته سعی کنند وزن خود را کاهش دهند.

خلاصه ی فصل

این رژیم یکی از سخت ترین اما م mostثرترین غذاها از نظر کاهش وزن است. اعتقاد بر این است که این رژیم میزان سوخت و ساز بدن را در کمتر از 15 روز افزایش می دهد ، که می تواند باعث کاهش وزن قابل توجهی در انسان شود. هر دوره غذا 14 روز است و باید حداقل 90 روز بین هر فصل فاصله باشد.

مصرف روزانه دو لیتر آب یکی از مهمترین عناصر در رژیم سوئدی است زیرا رژیم غذایی سختی است که به افراد اجازه می دهد از کم آبی و پرخوری رنج ببرند. در بسیاری از موارد ، گوش ندادن به این ایده ها باعث می شود مردم مدت ها پیش غذاهای سوئدی را رها کنند. این رژیم علاوه بر فواید بسیار ، می تواند زمان بر و گران باشد.

مهمترین نقطه قوت این دولت این است که به محیط زیست آسیب نمی رساند. رعایت این رژیم برای زنان باردار و مردان بالای 35 سال توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید