مشروبات الکلی (چگونه می توان 7 مورد مفید را تهیه کرد)


نوشیدنی من

انواع مختلفی از نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد. این نوشیدنی ها می توانند کاهش وزن را تسریع کرده و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در مقاله بعدی ، بهترین این نوشیدنی ها را یاد می گیریم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چرب

راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد ، بهترین و طولانی ترین رژیم منظم و ورزش است. این نیروها برای تسریع حرکت تحمل وزن مورد نیاز است.

گزینه های زیادی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد ، از جمله انواع غذاها ، نوشیدنی ها ، میوه ها ، اسموتی ها و حتی ادویه جات.

نوشیدنی من

اما گزینه های کم کالری در دسترس هستند ، که می توانند به سوزاندن چربی و برآوردن نیازهای بدن کمک کنند ، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در ادامه ، ما به شما آموزش می دهیم که چگونه بهترین نوع خود را تهیه کنید.

1. چربی سوز است

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است وعده های غذایی تمیز و زمان گرسنگی مهم است. برای تهیه این نوشیدنی ، موارد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه: به میزان لازم و بسته به مزه
  • Lemi tipolo: 4 عدد
  • فلفل قرمز: به مقدار لازم
  • نعناع چهار: 2 واحد
  • آب سرد یا آب گازدار: 1 لیتر
  • چند تکه یخ
  • ملی: 1 فنجان

آب لیمو را بردارید و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. فلفل دلمه ای و بیکینگ پودر رنده شده را با آنها ترکیب کرده و روی اجاق گاز با آب قرار دهید تا کاملا ذوب شوند. سپس نرم کنید تا پوست لیمو و پنیر نعناع به آن اضافه شود.

در پایان یخ را اضافه کرده و بنوشید. بهترین نتایج را می توانید از این نوشیدنی قبل یا بین تمرینات بدست آورید سوزاندن چربی دریافت کنید.

2. چربی سوزی قوی

روغن سوزان را تنفس کنید

راه حلی که می توان برای سوزاندن چربی تا زمان خواب استفاده کرد ، نوشیدن این نوشیدنی با موارد زیر است:

  • لیمو: 1 عدد
  • سرکه سیب سیب: 1 قاشق چایخوری
  • زنجبیل ناگهانی: یک قاشق چایخوری
  • ملی: 1 فنجان
  • پودر دارچین یا چوب: در صورت نیاز
  • آب: 2 لیوان
  • پاسیلی: 250 گرم

از این چربی سوز می توان هر روز استفاده کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه چیز را در مخلوط بریزید و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید در پایان مقداری یخ اضافه کنید.

3. میوه ها و چای ها را برای افزایش چربی سوزی ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی قرمز ، باید موارد زیر را تهیه کنید:

  • عکس: 2 اینچ
  • آب لیمو تازه: 1 عدد
  • مروارید: 1 عدد
  • آب: 1 لیوان
  • آب: 2 فنجان
  • یخ: هر طور که می خواهید

جدا از یخ ، اجزاء را در مخلوط بریزید و کاملاً مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را پر کرده و چای های آن را اضافه کرده یا از برگ های آن استفاده کنید. این نوشیدنی را یک بار در روز بنوشید تا چربی سوزی افزایش یابد و نیاز بدن به ویتامین ها با افزودن خواص طبیعی به آن برطرف شود.

4. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می تواند در چربی سوزی استفاده شود. از گذشته تا به امروز ، این دانه در اشکال مختلف چربی سوزی استفاده می شده است. علاوه بر این ، موارد زیر باید ارائه شود:

  • زیره: 1 اونس
  • آب لیمو تازه: 1 عدد
  • آب: 2 لیوان
  • یخ: هر طور که می خواهید

از آنجا که کمی زیره و ناگهان کمی آب جوش. سپس آب لیمو را برداشته و با آب و یخ مخلوط کنید. آن و آبجو زیره را اضافه کرده و روزانه بنوشید. در صورت تمایل ، می توانید کمی نامه اضافه کنید.

5. چربی سوز و چربی سوز

این آب آشامیدنی ساده اما مفید باید تا حد امکان تازه تهیه و مصرف شود. بهتر است از آن یک ساعت قبل از غذای اصلی برای تناسب بهتر استفاده کنید. موارد زیر را برای این نوشیدنی آماده کنید:

  • آب انگور: 1 لیوان
  • سرکه sika apu: 2 kulimi
  • چای نعناع فلفلی: 1 فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

موارد بالا را با هم ترکیب کنید و هر روز یک لیوان قبل از غذای اصلی بنوشید. این ترکیب میزان چربی سوزی بالایی دارد.

6. چربی سوخته و کرفس بنوشید

کرفس یکی از بهترین هایی است که می تواند برای سوزاندن چربی استفاده شود. تنفس را بهبود می بخشد مشکلات بیماری و فساد مواد غذایی، می توان از ویتامین ها و غذاهای مغذی استفاده کرد. بهتر است قبل از صبحانه در یک لیوان استفاده شود.

  • آب میوه: نصف فنجان
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: 2 عدد
  • تربچه: 1 عدد
  • اسرائیل سنگین یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (سیب در سرکه بهترین است): 2 کرم
  • آب: 1 فنجان

مواد ضروری را به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع چربی اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید.

7. قبل از ورزش چربی بسوزانید

برای چربی سوزی ورزش کنید

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از محبوب ترین موادی است که برای افزایش چربی سوزی بسیار مثر است. وقتی صحبت از چربی سوزی می شود ، یکی از محبوب ترین چای هایی که به ذهن می رسد چای سبز است. اما برای بیشترین سود ، آماده باشید و از موارد زیر مست باشید:

  • دریای سبز: 2 اینچ فاصله
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف نصف قاشق
  • گیاه دارچین و زنجبیل: به مقدار لازم
  • لیمو تازه یا آب لیمو: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز ، زیره ، رازیانه ، چوب دارچین ، زنجبیل و لیمو عمانی را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از ورزش گرم کنید. با کمی شکلات تلخ اینو این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

گزینه های زیادی برای چربی سوزی وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در اعتدال در وعده های غذایی روزانه استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید ، بهتر است سعی کنید از مقادیر کم استفاده کنید تا به بدن وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید