محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک همه آنچه باید در مورد رژیم کتوژنیک بدانید


روشهای زیادی برای کاهش وزن از گذشته تا به امروز وجود دارد. برخی از کاربران از روشهای سنتی استفاده می کنند. اما امروزه این امر به مدت طولانی آزمایش شده است و روشهای منحصر به فردی مانند “رژیم کتوژنیک” پیشنهاد شده است. امروز می خواهیم شما را با این مدیریت آشنا کنیم. در پایان ، ما در مورد نقش شیر در رژیم کتوژنیک با شما صحبت می کنیم.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست؟

در رژیم کتوژنیک شما چربی می خورید و وزن کم می کنید! این ممکن است در نگاه اول عجیب به نظر برسد. ولی ارزشش را دارد. در وهله اول ، این رژیم غذایی مصرف چربی شما را محدود می کند. این بدان معناست که تنها 5 درصد رژیم غذایی شما حاوی چربی است. 75 درصد رژیم غذایی شما شامل پروتئین و چربی خواهد بود. اما سلام ، استفاده از چربی های سالم را فراموش نکنید. به عنوان مثال ، می توانید کمی ماهی قزل آلا و روغن زیتون را برای صبحانه سرخ کنید. در این رژیم محدودیت کالری وجود ندارد.

فعالیت رژیم کتوژنیک با توجه به نوع فعالیت بدنی تنظیم می شود. بدن ما اغلب دوست دارد ابتدا چربی های اشباع را بسوزاند و سپس به سوزاندن چربی ها ادامه دهد. وقتی شهر چربی شما محدود به کاراته باشد ، پس از مدتی بدن قطعاً به شیر تبدیل می شود. به این ترتیب بدن باید از چربی برای تامین انرژی استفاده کند نه چربی. همچنین در طولانی مدت بر بدن شما تأثیر می گذارد. حتی پس از صرف غذا ، بدن شما همچنان از چربی برای انرژی به طور معمول استفاده می کند.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

خوردن شیر در رژیم کتوژنیک به شدت توصیه می شود. محصولات لبنی حاوی کازئین و پروتئین هستند. در محصولات لبنی ، پروتئین زیادی وجود دارد. چربی شیر همچنین می تواند به رژیم کتوژنیک کمک کند. از سوی دیگر ، محصولات لبنی نیز می توانند به تهیه انواع غذاها در رژیم غذایی کمک کنند. می توانید ماست میوه ای ، ماست شیک ، ماست بورانی یا ماست با آجیل درست کنید. به این ترتیب ، شما می توانید شیر را به هر طریق ممکن در رژیم غذایی خود قرار دهید. ماست یونانی یکی از بهترین محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک است. با استفاده از ماست یونانی ، می توانید متابولیسم بدن خود را در طول غذا افزایش دهید.

محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک

تعادل نامناسب محصولات لبنی

وقتی به فواید غذاهای لبنی نگاه می کنید ، می بینید که چربی ها ، نمک ها و قندهای دیگری نیز در محصولات لبنی وجود دارد. این مقدار با انواع مختلف شیر متفاوت است. به عنوان مثال ، شیرهای کم چرب یا پنیرهای نرم قند بیشتری دارند. بنابراین ، قبل از انتخاب محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک خود ، حتماً کتاب ارزش غذایی رژیم را بخوانید. این بدان معنا نیست که می توانید محصولات لبنی را بدون محدودیت “بخورید”. و حتما به جدول مهم غذاها توجه کنید.

دوستان ، نظر شما در مورد استفاده از محصولات لبنی در رژیم کتوژنیک چیست؟ آیا از رژیم کتوژنیک استفاده کرده اید؟ اگر چنین است ، نتیجه این غذا برای شما چه خواهد بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر شرکا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید