قانونگذاران و وکلا سعی می کنند پروژه LaGuardia AirTrain را متوقف کنند


چندین قانونگذار ایالتی نیویورک از فرماندار کتی هوچول خواسته اند که 2.1 میلیارد دلار برنامه AirTrain به فرودگاه لاگاردیا را بکشد.

هوچول روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، نهادی که حداقل بخشی از آن را تحت کنترل دارد ، خواست تا جایگزین هایی را پیدا کند.

هوکول در بیانیه ای نوشت: “من از اداره بندر خواستم تا راه حل های جایگزین ترانزیت را به طور کامل برای کاهش تردد خودروها و افزایش اتصال به فرودگاه لاگاردیا بررسی کند.” وی افزود: “ما باید اطمینان حاصل کنیم که پروژه های حمل و نقل ما جسورانه ، بصیرت انگیز بوده و نیازهای نیویورکی ها را برآورده می کند. من همچنان متعهد به کار سریع برای بازسازی زیرساخت های خود در قرن 21 و ایجاد شغل نه تنها در LaGuardia ، بلکه در فرودگاه ها و فرودگاه هایمان هستم.” محورهای حمل و نقل در سراسر نیویورک. “

ایستاده در بیرون یک سالن ضیافت در Corona Queens ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه. در طول مسیر AirTrain خواهد بود. سناتورهای ایالتی ، از جمله جسیکا راموس ، لروی کامری ، مایکل جیاناریس و جان لیو ، هوسول را وادار به انجام بیش از گزینه های دیگر ، مانند: خدمات اتوبوس یا کشتی کردند. یا گسترش خط مترو به فرودگاه آنها به وضوح می خواستند که او AirTrain را بکشد.

“من از احساسات فرماندار قدردانی می کنم. راموس گفت ، اما این فقط همین است. “ما می خواهیم فرماندار هوچول پروژه را به طور کلی متوقف کند.”

راموس در مورد پاکسازی مداوم از باران های سیل آسای طوفان ایدا ، چالش های دسترسی به وسایل نقلیه عمومی بحث می کند. و مشکل گرسنگی طولانی مدت در منطقه او ، راموس افزود ، “شرق Elmhurst نمی تواند AirTrain را بخورد.”

مسیر پیشنهادی AirTrain ، اداره بندر نیویورک و پروژه NJ ، راه آهن لانگ آیلند و هفت ایستگاه راه آهن در متس ویلتس پوینت را با AirTrain جدید متصل می کند ، فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار در سال 2015 این پروژه را پیشنهاد کرد ، می بالد. از مرکز شهر تا لاگاردیا با LIRR 30 دقیقه طول می کشد تا بتوانید تردد وسایل نقلیه بین فرودگاه و منهتن را مدیریت کنید.

تصویر مسیر AirTrain

فلش

تصویر مسیر AirTrain.

بندر

این طرح طیف گسترده ای از افکار عمومی و بررسی فدرال را دریافت کرد. و در ماه جولای تأیید نهایی را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد. چند هفته بعد ، کوئومو به دلیل اتهامات آزار جنسی استعفا داد.

در صورت ساخت ، AirTrain در امتداد یک گردشگاه ساحلی حرکت می کند که از Willets Point تا فرودگاه LaGuardia دوشنبه حرکت می کند. صدای جیرجیرک شنیده شد ، آب سقوط کرد و هواپیماها در آنجا بلند می شدند. کارگران ساختمانی روی اسکوترها زوم می کنند و کلادیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، مرتباً او را برای پیاده روی می برد. او گفت که با پروژه AirTrain مخالف است.

او می گوید: “من واقعاً احساس می کردم که بافت منطقه را خراب می کند.”

خارج از آب نما

جایی که AirTrain اجرا می شود

فلش

جایی که AirTrain اجرا می شود

استفان نسن/WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداری تلاش می کند پروژه را نابود کند ، نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز. در اوایل سال 2020 پرچمی را برانگیخت که چرا FAA به دنبال جایگزینی برای ایرترین گران قیمت نیست.

در ابتدای امسال گروه نگهبان رودخانه مدارک اداره هوانوردی فدرال را بدست آورد. از طریق شکایتی که نشان می دهد اداره بندر AirTrain را بر سایر گزینه ها ترجیح می دهد با قیمت کمتر این می تواند افراد بیشتری را سریعتر به فرودگاه منتقل کند ، مانند گزینه های اتوبوس یا کشتی.

در اوایل سپتامبر ، Riverkeeper به همراه گروه محلی Ditmars Boulevard Block Association و Guardians of Flushing Bay ، علیه FAA شکایت کردند و ادعا کردند که 45 گزینه جایگزین وجود دارد که FAA به طور جدی آنها را بررسی نکرده است.

مایکل دولونگ ، وکیل ارشد Riverkeeper ، می گوید: “آنچه ما فکر می کنیم استفاده جانبدارانه از معیارها برای حذف همه گزینه های باقی مانده است. مایکل دولونگ ، وکیل ارشد Riverkeeper می گوید: “هیچ تحلیلی عادلانه در مورد حمل و نقل وجود ندارد.” “هدف ما این است که این پروژه را به عنوان بهترین پروژه برای نیویورکی ها ببینیم. پروژه ای که مردم را از اتومبیل خود خارج کرده و با وسایل نقلیه عمومی در فرودگاه می برد. و این کار را با حداقل تأثیر بر جوامع محلی و محیط زیست انجام می دهد. ”

بخشی از دعوی ، Riverkeeper و گروه های دیگر درخواست اقامت کنید یا از FAA بخواهید پروژه را متوقف کند تا سایر گزینه های حمل و نقل بررسی شوند. با دقت بیشتری

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از بندر به دنبال اطلاعاتی است که آیا توقف بر پروژه تأثیر می گذارد یا خیر.

هنگامی که از سخنگوی PANYNJ خواسته شد در مورد درخواست های لغو پروژه و دعاوی حقوقی اظهار نظر کند ، هفته گذشته نظری را توسط مدیر اجرایی ریک کاتن در دفاع از پروژه ارائه کرد.

برداشت از پیشنهاد LaGuardia AirTrain.

فلش

برداشت از پیشنهاد LaGuardia AirTrain.

با احترام از فرمانداری اندرو کوئومو

“اول از همه ، این پروژه به طور کامل و مستقل توسط اداره هوانوردی فدرال بررسی شده است. پروژه تصویب شده است و به طور خاص همه گزینه ها را تجزیه و تحلیل کرده است. ” این یک پروژه زیرساخت سبز است. این پروژه قطار خط سبز است. 6 تا 10 میلیون سفر هوایی طول می کشد ، آنها را از ماشین پیاده کنید. کاهش ازدحام در جاده ها منتهی به فرودگاه. “

گروه دیده بان Reinvent Albany اشاره می کند که این پروژه آنطور که طرفدارانش ادعا می کنند از نظر زیست محیطی سازگار نیست. با استفاده از اسناد خود پورت این گروه دریافت که فقط 2 میلیون کاربر در سال ، در مقایسه با برآورد 4.7 میلیون آژانس ، با استفاده از حمل و نقل عمومی به فرودگاه سفر می کنند. اکثر آنها از ماشین استفاده می کنند و در AirTrain پارک می کنند یا پیاده می شوند.

پانکاج باتارا مالک نمایشگاه جهانی مارینا و تالار ضیافت است که در مجاورت محل قرارگیری ایرترن قرار دارد. باتارا نگران است که این ساختمان به رستوران که از محل دفن زباله ساخته شده آسیب برساند. او گفت: “این خیابان های ما را غرق خواهد کرد.” “این چیزی نیست که به کسی در کوئینز کمک کند. شهر نیویورک را فراموش کنید. “

دیدگاهتان را بنویسید