فرمول صحیح کاهش وزن


غذاهای قلیایی برای کاهش وزن

رژیم قلیایی برای کاهش وزن یکی از محبوب ترین غذاها برای سازندگان هالیوود است. رژیم قلیایی یکی از موثرترین و سالم ترین روش ها برای کاهش وزن و ورزش است. رژیم غذایی قلیایی به شما کمک می کند تا با خوردن غذاهای قلیایی زیاد و کاهش غذاهای اسیدی از رژیم غذایی خود به کاهش وزن و ورزش نیاز داشته باشید.

رژیم قلیایی برای کاهش وزن نیز باعث سلامتی می شود. به این ترتیب ، هر چه میزان اسیدیته بدن کمتر باشد ، به بدن سالم نزدیکتر می شوید و این یکی از بهترین مزایای رژیم قلیایی برای پوست از دست رفته است.

غذای قلیایی چگونه کار می کند؟

غذاهای قلیایی برای داشتن پوست متعادل ، pH خون را متعادل می کند. یکی از مهمترین چیزهایی که بدن در تعادل نگه می دارد ، میزان اسید و قلیایی است که با pH اندازه گیری می شود. سطح بالای pH خون تأثیر مستقیمی بر فشار خون ، عروق ، عملکرد تنفسی و متابولیسم دارد. و اگر رژیم غذایی شما شامل غذاهای اسیدی زیادی باشد ، قطعاً در معرض برخی بیماری ها قرار خواهید گرفت.

pH طبیعی خون باید بین 7 تا 14 باشد تا قلیایی باشد ، در حالی که این عدد بین 0 تا 6 ، برای اسیدی است. مقدار pH خون 7.365 است که کمی از حالت خنثی به قلیایی می رسد. اما اگر این عدد زیر 7 ۰ 220 باشد ، فرد می تواند به کما برود.

فواید قلیایی بودن pH خون

با در نظر گرفتن فشار خون ، بروز بیماری های مختلف مانند فشار خون بالا ، آرتریت ، کمبود ویتامین D و تراکم استخوانی پایین کاهش می یابد.

  • درد و تورم را تسکین می دهد

غذاهای قلیایی باعث افزایش پتاسیم و منیزیم می شوند که مواد مغذی مهمی هستند که التهاب را در بدن می سوزانند. تورم باعث کمردرد ، سردرد ، ماهیچه درد و درد مفاصل می شود.

  • پیشگیری از سرطان

باکتریها و سلولهای سرطانی به راحتی در بدن سمی رشد می کنند و قادر به زنده ماندن در محیط قلیایی نیستند. و غذاهای قلیایی برای پوست از دست رفته می تواند شما را از انواع سرطان محافظت کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن را قادر می سازد تا در برابر انواع بیماری ها و محیط ها مقاومت کند. غذاهای قلیایی به دلیل استفاده از میوه ها و سبزیجات حاوی مواد سمی ، علاوه بر تقویت بدن ، به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک می کند.

  • تقویت سیستم گوارش

غذاهای قلیایی از بازگشت معده و اسید مری و نارسایی قلبی جلوگیری می کند ، بنابراین این رژیم غذایی برای دستگاه گوارش عالی است. غذاهای قلیایی مانند سیب عملکرد گوارش را بهبود می بخشد و معده را شل می کند.

  • به سلامت قلب کمک می کند

رژیم غذایی قلیایی شامل بسیاری از میوه ها و سبزیجات غنی از پلی فنول ها و مواد ضد التهابی است. تورم یکی از دلایل اصلی فشار خون بالا و بیماری های قلبی است.

با کاهش التهاب ، خطر تشکیل لخته و لخته شدن خون را که برای سلامت قلب مهم است ، کاهش می دهید. پلی فنول ها همچنین از ورود کلسترول بد جلوگیری می کنند. کاهش فشار خون به کاهش فشار خون و کاهش بیماری های قلبی کمک می کند.

  • مواد مغذی بدن را تامین می کند

رژیم قلیایی برای کاهش وزن دارای کمبود مواد معدنی مانند کلسیم ، منیزیم و پتاسیم مورد نیاز بدن است. این چهار ماده معدنی به تعادل PH بدن کمک می کند و بسیاری از غذاهای قلیایی سرشار از این مواد معدنی هستند.

  • به کاهش وزن کمک می کند

رژیم قلیایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه است و استفاده از این مواد مغذی به بهبود توده کلی بدن کمک می کند. علاوه بر این ، رژیم قلیایی در پاکسازی و جلوگیری از تجمع سموم در بدن نقش دارد. مواد زائد می توانند اندام ها را مسدود کرده و همچنین میزان متابولیسم را که منجر به افزایش وزن می شود ، کاهش دهند.

قلیایی ، اسیدی و فاقد مواد مغذی است

غذاهای قلیایی شامل کلسیم ، منیزیم و پتاسیم است.

فوآ

سبزیجاتی مانند سیب ، موز ، آووکادو ، کاج ، میوه ، آب خربزه و انجیر سیستم ایمنی بدن را متعادل کرده و با افزایش سطح فشار خون به کاهش وزن کمک می کند. به عنوان مثال: pH موز 5 و pH آووکادو 7 است.

سبزیجات: فلفل دلمه ای ، سیب زمینی شیرین ، اسفناج ، گوجه فرنگی ، خیار ، کلم ، پونه کوهی ، سیر ، شکر ، لوبیا سبز ، کاسنی ، کرفس ، چغندر قرمز و کلاهک از جمله سبزیجاتی هستند که باعث سلامتی می شوند.

فایایی

بادام ، انواع دانه ها

پی

لوبیا دریایی ، عدس و انواع دیگر حبوبات

قلیایی است

این آب قلیایی 6 تا 11ph دارد اما فقط آب قلیایی خوب است بنوشید. آب تصفیه با تمیز کردن فیلتر اسمز کمی سمی است ، اما گزینه بهتری نسبت به آن است. آب لوله کشی یا بطری های آب تمیز. افزودن کمی لیمو یا آهک یا جوش شیرین به آب می تواند بافت را افزایش دهد.

غذاهای ادویه دار

غذاهایی که حاوی پروتئین ، فسفات ، سدیم و گوگرد هستند ، جریان خون را تمیز می کنند و برای سلامتی شما بسیار مضر هستند.

غذا ، مرغ ، ماهی ، سوسیس ، تخم مرغ ، نوشیدنی های کافئین دار ، نمک ، غذاهای فرآوری شده ، جو و محصولات لبنی ، بادام زمینی ، آجیل ، ماکارونی و الکل

لیونا

لبنیات سرشار از کلسیم هستند و از پوکی استخوان جلوگیری می کنند ، زیرا باعث چاقی در بدن می شود.

وقتی خون شما بیش از حد اسیدی می شود ، کلسیم (یک ماده قلیایی) از استخوان ها برای تنظیم سطح pH مورد نیاز است ، به این معنی که بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان ، خوردن مقدار زیادی سبزیجات برگ سبز است.

غذا عادلانه است

مصرف منظم ، قندها و چربی ها

اخرین حرف

استفاده از میوه ها و سبزیجات سالم یکی از بخشهای خوب رژیم غذایی برای از دست دادن پوست است ، علاوه بر این که به کاهش وزن کمک می کند ، سلامتی را نیز تأمین می کند.

برخی از عاداتی که باعث اعتیاد به الکل می شوند عبارتند از مصرف الکل و مواد مخدر ، مصرف زیاد کافئین ، استفاده زیاد از داروهای استرس ، اضطراب ، اسهال ناگهانی ، کمبود فیبر در رژیم غذایی ، عدم ورزش ، مصرف بیش از حد گوشت. حیوانات ، استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی ، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ، رنگ خوراکی و مواد نگهدارنده ، همه برای سلامتی مضر است.

دیدگاهتان را بنویسید