غذاهای چرب هفته | لیست غذاهای چرب


تعداد زیادی وعده غذایی در هفته ترکیبی از رژیم های معمول برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه است که معمولاً بر اساس افزایش تعداد کالری سوزانده شده است.

غذاهای چرب هفته | چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

غذاهای چرب هفته |  چگونه در یک هفته وزن اضافه کنیم؟

اگرچه بسیاری از مردم در دنیای امروز به دنبال راه های سریع برای کاهش وزن هستند ، اما بسیاری در مورد افزایش وزن در مدت زمان کوتاه فکر می کنند. خوشبختانه رژیم های سالم و روش های کاهش وزن برای این گروه از افراد وجود دارد. نوجوانان و افرادی که از کاهش وزن زیاد رنج می برند در حال تبدیل شدن به حامیان اصلی رژیم های کاهش وزن هستند.

بنابراین ، در این مقاله ، مصرف هفتگی غذا ، رژیم ها و روشهای م toثر برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه را مرور می کنیم.

برای کشف: غذاهای دارچین

افزایش وزن در یک هفته می تواند برای بدن بسیار استرس زا باشد و فشار زیادی را بر نقاط مختلف بدن وارد کند. بنابراین ، این روش باید زیر نظر پزشک انجام شود تا آسیب های جانبی از قسمت های مختلف بدن ایجاد شود. برای افزایش وزن در کوتاه مدت ، باید بر چندین عامل مهم تمرکز کنید:

افزایش تعداد کالری دریافتی از طریق وعده های غذایی باید با در نظر گرفتن ویژگی های فردی فرد انجام شود. متخصصان تغذیه معتقدند که کاهش 20 درصدی کالری به کاهش وزن شما کمک می کند ، اما اگر به دنبال افزایش وزن هستید ، باید 20 درصد کالری بیشتری در طول روز برای افزایش وزن دریافت کنید.

به عنوان مثال ، اگر به طور معمول 2000 کالری دارید ، برای افزایش وزن باید 2400 کالری داشته باشید.

می توانید از غذاهای پرکالری به عنوان منبع انرژی زیادی استفاده کنید. در رژیم های کاهش وزن ، استفاده از غذاها و پروتئین های فرآوری شده باید مورد توجه قرار گیرد.

مصرف منظم غذا (معمولاً 6 وعده) در طول روز یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام افزایش وزن است. این کار فشار بر حفره شکمی را کاهش می دهد. رژیم های چربی باید 4 وعده غذایی معمولی و دو میان وعده در هفته داشته باشند. غذاهای اساسی باید کالری بالایی داشته باشند و در این مورد ، خوردن میوه ، آجیل و دانه های نارگیل بهترین انتخاب است. ر

علاوه بر رژیم غذایی ، فعالیت های ورزشی مانند تمرینات قدرتی برای عضله سازی را نیز فراموش نکنید. همچنین می توانید بعد از تمرین از شیک های پروتئینی و غذاهای غنی از پروتئین استفاده کنید.

علاوه بر رژیم غذایی ، نمونه های دیگری نیز وجود دارد که می تواند در کاهش یا افزایش وزن مفید باشد. به عنوان مثال ، تحت تأثیر شرایط استرس زا و کم خوابی ، وزن بدن به طور چشمگیری کاهش می یابد. و هشت ساعت خواب خوب و اجتناب از شرایط استرس زا می تواند به شما در افزایش وزن کمک کند.

بیشتر بدانید: دولت سوئد

برنامه رژیم هفتگی

لیست غذاهای چرب
ماهی های چرب مانند ماهی آزاد ، ماهی تن ، ماهی و صدف
• گوشتی مانند بوقلمون ، مرغ و گوشت گاو بدون چربی و گوسفند
• سبزیجات شامل لوبیا ، لوبیا سیاه ، عدس ، لوبیا کانولا و حمص است
• تخم مرغ
کره و مغزها مانند بادام زمینی ، بادام زمینی ، بادام ، گردو و بادام زمینی
غلات کامل مانند نان گندم کامل ، ماکارونی ، گندم کامل ، برنج قهوه ای و کینوا
میوه ها و سبزیجات پرمصرف مانند آووکادو ، نارگیل ، موز ، میوه های خشک و انواع توت ها
• غذاهای حاوی چربی شامل شیر ، ماست و پنیر است

چربی سریع چربی

چربی سریع چربی

برای یک وعده غذایی بزرگ در هفته ، مصرف چربی های اشباع شده ، مانند پروتئین های چرب می تواند راهی عالی برای افزایش وزن در مدت زمان کوتاه باشد. ساخت چربی سوزهای خانگی گزینه بهتری نسبت به مدل های خرده فروشی تجاری آنها است. توصیفات تجاری این معجونها معمولاً حاوی قند بالا و فاقد مواد مغذی است. با تهیه غذاهای چرب در خانه ، بهتر می توانید مواد ، طعم آنها و ارزش غذا را کنترل کنید. برخی از چربی های اشباع شده عبارتند از:

• فواید مختلف: اسموتی شامل ترکیبی از میوه های مختلف ، عسل ، شیر ، پروتئین ساده و آب پنیر معطر و ماست است. می توانید با توجه به سلیقه خود از این ترکیبات پرکالری و خوشمزه استفاده کنید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی ، روی پیوند کلیک کنید.

شیر: موز یکی از موثرترین و م effectiveثرترین گیاهان برای افزایش وزن است. این میوه سرشار از کالری ، پتاسیم و چربی است. ترکیب شیر ، موز ، عسل یا دارچین می تواند یک انرژی عالی ، شیرین کننده و ایده آل برای افزایش وزن باشد.

شیر را با نارگیل و عسل ترکیب کنید: نارگیل سرشار از کالری و چربی های سالم است. ترکیب این میوه با شیر و عسل می تواند برای افزایش وزن بسیار م andثر و خوشمزه باشد.

آیا رژیم دانمارکی می تواند بیش از حد تأثیر بگذارد؟ برای تماشا کلیک کنید.

کاشت غذا در طول هفته

برای هر فرمول ارائه شده ، می توانید از 470 میلی لیتر (دو فنجان) شیر کامل یا شیر سویا (برای افرادی که به لاکتوز حساسیت ندارند) استفاده کنید. همه اطلاعات فوق به همراه اکثر پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی بین 400 تا 600 کالری دارند.

رژیم هایی برای افزایش وزن برنامه ریزی کنید

اولین روز هفته یک روز چاق است
صبحانه: بوریتو میوه خشک ؛ 1 فنجان توت فرنگی
اولین میان وعده: 1 عدد شکلات بادام و عسل
ناهار: 2 سالاد تن ماهی با سبزیجات ، 1 فنجان خشک شده
شام: 1 عدد سیب بزرگ ، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
شام: سیخ خردل و هویج ، یک و نیم برنج قهوه ای به شکل گربه

روز دوم:
صبحانه: 1 وعده تمشک ، هلو و اسموتی خشک ، 1 تخم مرغ آب پز سخت
اولین میان وعده: 15 هویج کوچک ، 3 قاشق غذاخوری حمص ، 1 آب پرتقال
ناهار: کدو تنبل شده با گرم ، 1 قاشق غذاخوری نان تست و خامه زده شده
شام: نارگیل بچه در خانه ، 1 کاسه بزرگ ، 8 عدد بادام شیرین نشده
شام: 2 وعده استیک فیلادلفیا ، 2 فنجان اسفناج تازه و 1 فنجان هویج رنده شده و نصف قاشق چایخوری روغن زیتون و نصف قاشق چایخوری سرکه بالزامیک

صدای رز:
صبحانه: 2 وعده آجیل دانه دار و آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 1 تکه پنیر سوئیسی ، 8 بیسکویت هفت دانه
ناهار: 1 وعده کدو تنبل پخته با هویج و سبزیجات ، 1 نان برشته با کره بدون تخمیر
شام: 6 اونس ماست یونانی ، 1 فنجان توت فرنگی ، 1 قاشق غذاخوری عسل
شام: 2 وعده پاستای مرغ ، کلم بروکسل و خامه زده شده

برای افراد تنبل: غذا در خانه بخورید

رژیم هایی برای افزایش وزن برنامه ریزی کنید

روز چهارم:
صبحانه: 2 وعده آجیل دانه دار و آب انگور ، 1 فنجان شیر
میان وعده: 15 هویج کوچک ، 1/4 فنجان حمص ، 1 آب پرتقال
ناهار: کدو تنبل با گرم ، 1 قاشق غذاخوری نان تست و خامه زده شده
شام: 4 عدد کراکر گراهام ، 1 عدد سیب متوسط
شام: 1 وعده مرغ سرخ شده ، 1 وعده سالاد سیب زمینی یونانی ، 1 وعده لوبیا سبز و سیر

روز 5:
صبحانه: 1 وعده اسموتی تمشک ، هلو و انبه ، 2 تخم مرغ آب پز سخت
میان وعده: دو شکلات سفت ، عسل و بادام
ناهار: تخمه کدو با گل کلم و سبزیجات ، 1 قرص نان و کره آب شده
شام: 2 عدد شکلات ، بادام و عسل
شام: 2 وعده سالاد میوه مرغ ، 1 قرص هفت دانه برشته شده

روز ششم:
صبحانه: 1 تمشک نرم ، پوست کنده و خشک شده ، 2 عدد تخم مرغ آب پز سخت ، 2 عدد پوست پرتقال
میان وعده: 1 عدد سیب متوسط ​​، 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
ناهار: 2 ردیف لوبیا سفید با خامه آووکادو ، 1 فنجان توت فرنگی
عصر: 4 ترقه گراهام
شام: 2 وعده کره بادام زمینی و سالاد کره بادام زمینی

هفتمین روز هفته پرچرب:
صبحانه: 1 تمشک نرم ، پوست کنده و خشک شده ، 2 عدد تخم مرغ آب پز سخت ، 1 عدد موز متوسط
میان وعده: 6 اونس ماست یونانی ، نصف فنجان زغال اخته ، 1 قاشق غذاخوری عسل
ناهار: 2 ردیف بسته بندی لوبیا سفید و کرم آووکادو
شام: 1 ثانیه شکلات و عسل
شام: 1 وعده ماهی قزل آلا پر از اسفناج خامه ای ، 2 وعده لوبیا سبز و سیر ، 3/4 فنجان برنج قهوه ای به شکل گربه

پاهای بزرگ در هفته

پاهای بزرگ در هفته

چربی می تواند با کمک رژیم غذایی باشد. در این قسمت ، غذاهایی را که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند ، مرور می کنیم. غذاهایی که برای پا مفید هستند عبارتند از:
پروتئین ها: مانند سینه مرغ ، تیلاپیا ، استیک و موارد دیگر
محصولات لبنی کم چرب مانند شیر ، ماست و پنیر
• شکلات و غلات کامل
میوه ها سرشار از انرژی و اکسیدان هایی مانند انگور ، توت ، هندوانه و موز هستند
• سبزیجات خشک شامل سیب زمینی و سبزیجات معمولی مانند قارچ ، کدو سبز و خیار است
آجیل و دانه های مغذی مانند کنوت
تخم کتان و دانه های چیا
• پی
روغن آووکادو و روغن زیتون

در طول چاقی به مدت یک هفته از مصرف الکل ، فست فود و غذاهای سرخ شده و همچنین غذاهای شیرین خودداری کنید. خوردن این غذاها می تواند به بدن شما آسیب برساند و عملکرد ماهیچه ها را مختل کند. همچنین بهتر است از کلم بروکلی و کلم بروکلی اجتناب کنید. زیرا این داروها سرشار از فیبر هستند و می توانند فعالیت افزایش وزن شما را تغییر دهند.

اعتیاد بیش از حد و بیش از حد

اعتیاد بیش از حد و بیش از حد

برای چربی سوز هفتگی ، داروها می توانند برای افزایش وزن بسیار مفید باشند ، به ویژه در مدت زمان کوتاهی. برخی از داروهای تجویزی برای چاقی عبارتند از:
• بابونه: بابونه غذای مطلوبی است. مصرف روزانه این دارو اشتهای شما را بهبود می بخشد و باعث افزایش وزن طبیعی شما می شود.

شکرگزاری: سالهاست که ریشه های شکرگزاری برای درمان افرادی که از کاهش وزن ناخواسته و کم اشتهایی رنج می برند ، استفاده می شود. این گل به بدن کمک می کند تا مواد مغذی را به درستی جذب کند. این باعث افزایش میل و جریان می شود. گل شکرگزاری یک میوه بسیار سمی و معمولاً سمی است که به شما کمک می کند وعده های غذایی خود را بهتر بخورید.

زنجبیل: در طب سنتی از زنجبیل برای درمان مشکلات معده استفاده می شود. گیاهان بهترین راه حل دارویی برای اسهال ، سرگیجه و اسهال هستند. این گیاه کمبود گرسنگی را درمان می کند و به شما کمک می کند از وعده های غذایی خود لذت بیشتری ببرید.

خلاصه ی فصل

جوانان ، افرادی که از کاهش وزن زیاد رنج می برند و ورزشکارانی که باید در مدت زمان کوتاهی وزن خود را افزایش دهند ، افرادی که از وعده های غذایی کاهش وزن زیادی در طول هفته لذت می برند. رژیم غذایی یک هفته ای کاهش وزن باید توسط متخصص تغذیه یا پزشک بر اساس فیزیک بدن ، وزن هدف ، میزان متابولیسم و ​​فعالیت روزانه تنظیم شود.

عدم رعایت این رژیم به صورت هفتگی می تواند به سیستم گوارش ، به ویژه دستگاه گوارش آسیب برساند. عدم یادگیری غذا خوردن در یک هفته بدون تمرین ، همچنین می تواند منجر به عوارض طولانی مدت دیگری مانند فشار خون بالا ، از طریق تأکید بیش از حد بر بدن شود.

دیدگاهتان را بنویسید