غذاهای فست فود بزرگ و یک برنامه غذایی عالی


قبل از نوشیدن هر نوع غذای چاق ، بهتر است با رژیم غذایی تماس بگیرید ، ابتدا باید علت چاق نشدن را بدانیم ، سپس باید به دنبال غذاهای چرب خوب و سالم و به خوبی اثبات شده باشیم. در اینجا اندازه هفته را برای شما عزیزان می آوریم. ما امیدواریم که مصرف این رژیم غذایی سریع اضافه وزن ، که به راحتی می تواند تا چند پوند در هفته افزایش یابد.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم غذایی یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها است. برای افزایش وزن ، روزانه کالری بیشتری نسبت به کل کالری مصرفی بدن خود در هر روز مصرف می کنید. خوردن پروتئین بدن شما به 1.5 گرم پروتئین در هر پوند وزن بدن در روز نیاز دارد. بدن شما نیز نیاز زیادی به چربی روزانه دارد ، به این معنی که مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است روال معمول خوردن 3 وعده غذا در روز را به جای 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز فراموش کنید. با ما در یادگیری نحوه رژیم سریع چربی در هفت روز همراه باشید.

انواع غذاها برای فست فود

برنامه فست فود به مدت هفت روز

در این مقاله ، بدن کامل و کامل هفت روزه کاهش وزن سریع را به طور مفصل برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما آسان باشد و به راحتی بتوانید چند کیلو اضافه وزن اضافه کنید.

سریع چربی بخورید

اولین روز

در اولین روز غذای سریع اصلی ، نصف فنجان جو دوسر خام را برای صبحانه با یک فنجان شیر تغلیظ شده ، نصف فنجان بلوبری یا انگور خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل دانه کتان و کمی دارچین بخورید. به و برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر تغلیظ شده ، مقدار زیادی میوه ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک تکه موتزارلا بخورید ، و برای ناهار ، 2 فنجان سالاد تخم مرغ شیرین ، 2 پیمانه نان و موز بخورید. برای شام ، یک وعده ماست کم چرب ، یک وعده پنیر کم چرب ، یک منبع کامل بلوبری مخلوط با سبزیجات ، 2 قاشق غذاخوری پودر سبوس گندم سبوس دار و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای یک وعده غذایی 20 گرم ماهی قزل آلا ، یک وعده بزرگ سیب زمینی ، یک وعده کامل لوبیا و یک فنجان کره کم نمک. در آخرین وعده غذایی که بعد از شام خورده می شود ، بهتر است نصف فنجان ماست کم چرب ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق چایخوری عسل را ترکیب کرده و خوشحال باشید.

برای لاغری سریع افراد غذای زیادی بکارید

روز دوم

در روز دوم سریع چربی بخورید برای صبحانه 4 عدد پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده غذایی کامل پنیر کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و شیرین ، و یک ساندویچ کره بادام زمینی با موز و عسل ، موز کامل و دو عدد یک فنجان کامل بنوشید. o شیر شیر برای ناهار ، می توانید آب میوه را با یک لیوان شیر کم نمک بخورید. حالا ، برای میان وعده دوم ، یک فنجان شیر پوست ، یک فنجان میوه که می تواند هر نوع میوه ای باشد ، و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام ، حدود 200 گرم بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی پوره شده و یک وعده کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام کراکر بخورید.

برخی را رز کنید

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، دو کلوچه یا جو و پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر و دو سبزی بزرگ بخورید. برای ناهار ، می توانید ساندویچ ماهی تن و پنیر را با پنو بخورید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک برگ پنیر چدار ، پودر سس مایونز و کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع ، عصرها می توانید یک کاسه شیر و دو سبزی بزرگ بخورید و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ میل کنید. بعد از شام خوردن یک لیوان میلک شیک با 3 سبزی بزرگ عالی است.

سریع چربی بخورید

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز از روزه سنگین ، املت میوه ای 2 تخم مرغ و نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات و دو برش نان گندم کامل و یک کاسه شیر کم چرب و یک وعده پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، کمی سس و یک گوجه فرنگی برای میان وعده بخورید. چسبناک را با یک ساندویچ پنیر کم چرب و یک دسته انگور قرمز برای ناهار سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر کم چرب با دانه های سبزیجات ، و برای شام ، 250 گرم شیر کامل ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل برنج مخلوط با لوبیا ، و بعد از غذا مخلوط پروتئین سویا و شیر. با مقدار زیادی سبزیجات سرو کنید.

روز پنجم

برای پنکیک گندم کامل ، دو فنجان شیر کامل ، یک کاسه پر از بلوبری یا تمشک تازه برای یک فنجان شیر کم چرب و دو قطعه بزرگ میوه برای یک ساندویچ شهری و پنیر برای یک میان وعده یک فنجان شیر کامل همراه با دو عدد تکه های بزرگ میوه برای شام ، همبرگر و یک کاسه دوغ کم چرب و برای پایان خوشمزه شب ، پروتئین و مقدار زیادی میوه.

پروتئین موجود در چربی سریع چربی بدن

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم سبوس دار ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر تغلیظ شده ، به همراه یک دسته کامل زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 زرده تخم مرغ ، یک غذای کامل پخته شده برای پخت ، یک فنجان میلک شیک با موز و کمی دارچین ، برای ناهار 2 فنجان پاستا و دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم میلک شیک و کمی سالاد اسفناج ، برای میان وعده یک بشقاب ماهی و نصف کاسه ماهی تن و مقدار زیادی سیب و برای وعده های غذایی 150 گرم کل شیر ، 2 وعده سبزیجات پخته با یک سیب زمینی بزرگ و تا پایان شب می توانید پروتئین صدف بخورید.

هفتمین و آخرین روز رژیم سریع چربی است

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ای ، پنیر موزارلا و 4 تورتیلا گندم با سبزیجات زیاد ، برای یک میان وعده ترکیبی از دو وعده سبوس جو و 2 فنجان شیر کم چرب ، کمی دارچین و دوم است. بخشی از کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان و 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک کاسه خمیر نمک کم ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک عدد کامل وعده غذایی سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم ماهی برای شام ، یک وعده پاستا ، یک کاسه سس ، کلم بروکلی بخارپز ، کره کم نمک و یک شیک پروتئینی بعد از شام.

منبع: آرگا

علائم:
غذاهای چرب

دیدگاهتان را بنویسید