علوم ورزشی 7 راهنمای تغذیه و آموزش ورزشکاران


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار بودن سخت است. آیا جنسیت فرد بهتری در او وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند دائمی تمرین می کنند ، زیرا در واقع یک شغل دائمی در موقعیت آنها است و اگرچه تمرین و انگیزه آنها برای رسیدن به یک موقعیت برای آنها یک مدال طلا به ارمغان می آورد ، اما می تواند. همه. کل قسمت ها) بالاتر از سطح شما ، اصول اساسی مورد استفاده آنها چندان دشوار نیست.

برای اینکه مردم عادی از روش های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او یک مشاور در تیم وزنه برداری ایالات متحده ، یک مشاور در دوره رنسانس است ، و از آنجا که حتی اگر به این زودی به مدال المپیک احتیاج ندارید ، ممکن است سعی کنید انواع تمرینات روتین و موارد دیگر را انجام دهید. سقوط

از تکنیک هایی مانند پشتکار تا تعیین هدف که در واقع می توانید به آنها دست یابید ، اینها کمک های ساده ای هستند تا بتوانید پیشرفت خود را تا زمانی که نیازهای قوی خود را برآورده نکنید ادامه دهید ، اما این روش ها ممکن است معتدل باشند. در رقابت سایر المپیک ها را مقایسه کنید.

در رژیم غذایی و ورزش شرکت کنید

ایده اصلی ساده است: ادامه دهید. اما هر چند وقت یکبار به رژیم غذایی سنگین یا ورزش خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب از تمرینات خوب لذت می برند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما نقطه ضعف آن چندان مهم نیست. اسراتیل گفت ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در تعالی ورزشی ، به بسیاری از این مراسم خوب نیاز دارند.

وی گفت: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی خود را از دست بدهند ، یک تمرین ممکن است ارزش داشته باشد.” “یک تمرین در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین تمرین یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته حتی بهتر است. در کل خسته ، سپس یک هفته تمرین ضعیف یک ماه می شود و سایر موارد در اولویت اول قرار می گیرند.

او گفت که با یک برنامه تمرینات قدرتی ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم های مناسبی را که برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، دنبال می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را می دانید.

رژیم غذایی خود را با تمرینات خود مطابقت دهید ، که راهی برای به دست آوردن مزایای ورزش و ورزش شما ارائه می دهد. او می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شش روز ، شما باید مقدار زیادی کالری و چند غذای خوب و سرشار از پروتئین در طول روز دریافت کنید و در تمرینات شدید بمانید.” ممکن است شما یک ورزشکار المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و ماندن در برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای سالم را برای وعده غذایی خود انتخاب کنید

7 دستورالعمل تغذیه و تمرین برای ورزشکاران

سایر ورزشکاران در بازی های ورزشی مانند Leak Dirt و بسیاری دیگر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد بازی های المپیک زمستانی ، اکثر آنها به طور منظم در سراسر اروپا رقابت می کنند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. و بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذاهای مناسب درست است و – دوباره – تداوم کلیدی است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا بتوانند آن انتخاب های درست را انجام دهند. فداکاری منفی برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه اشتیاق ندارند و البته اگر شما متخصص تغذیه ندارید ، همچنین نمی دانید چه باید بکنید یا باید کمی از راه خود خارج شوید.

و وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا فروشگاه ها اغلب به طور متوسط ​​بیش از آنچه فکر می کنید هستند ، اما این باعث حواس پرتی نمی شود ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! ممکن است شما المپیکی نباشید ، اما قطعا این گزینه را دارید که به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده ، مرغ و سبزیجات یا فست فود بپزید ، درست است؟

در صورت لزوم وعده های غذایی خود را آماده کنید ، اما بیش از حد هزینه نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، تهیه وعده های غذایی در هر هفته مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی یک کار خوب است ، مردم اغلب برای تولید غذای بیشتر از آنچه که باید ، با ساخت کوه از کاه مشکل دارند!

بسیاری از مردم از این ایده که باید سرآشپزهای خوبی باشند ترسیده و غرق شده اند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و یک رژیم غذایی سالم باید شامل صدها نوع مواد مغذی و مغذی باشد ، این درست نیست. اگر کار سخت ، آماده سازی غذا ، شروع کار و داشتن اهداف واقع بینانه برای شما کمک اول است ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن باشید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر یخچال در محل کار ندارید ، مطمئن شوید که نیازی به کسی ندارید که غذایی را که تمام روز برای تهیه روز یکشنبه صرف کرده اید ذخیره کند. غذاها را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در پایان ، اگر واقعاً درگیر بازی غذا هستید و در این حالت احساس راحتی می کنید ، می توانید غذاهای غیرمعمول را تهیه کنید که طعم بهتری دارند و مواد مختلفی دارند. و اگر این کار را می کنید. در ابتدا ، مطمئن شوید که شیرینی می خورید. . عمداً غذاهای کم ارزش نخورید و نگویید: غذا مجازات است. “او گفت:” من گناهانم را جبران کردم. “شما فقط سعی می کنید 15 پوند وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار. ورزش ، مقداری پوند بدون چربی ، مقداری پروتئین اگر گیاه خوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

از ورزشکاران المپیکی در خوردن شهوت خودداری کنید

بیایید با او روبرو شویم: این انتخاب برای کاهش وزن “انتخابهای جدید ، بدنهای جدید” اغلب با رژیم غذایی دیوانه وار ادامه می یابد و هیچ شانس ادامه و وزن گیری در طولانی مدت وجود ندارد. این ممکن است در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ مشکلی بدون مشکل وجود ندارد ، به هر حال ، یک “نیم فنجان” وجود دارد!

“اگر همچنان سعی می کنید غذاهای عجیب و غریب بخورید ، همیشه می توانید غذاهای ناسالم یا غذاهای زیاد بخورید اما نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما ترکیب گرسنگی را می دانید.” خوردن یا محدود کردن کامل یک محرک غذایی که باعث می شود در آینده بیشتر غذا بخورید

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و اگر رژیم جدید شما تازه و شبیه یک بازی نباشد ، متعجب نخواهید شد. وقتی فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید میزان مصرف خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 دستورالعمل تغذیه سالم و تمرین برای ورزشکاران

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه کم و بیش نیازی به مطالعه زیاد ندارند. با این حال ، آنها نزدیک (یا نزدیک) اوج بازی خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی انتخاب شده اند و مشهور شده اند.

اما مردم عادی ما با خودمان دست و پنجه نرم می کنند ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نخواهیم. اگر متوجه شدید که هنوز برای بلند شدن از نیمکت و رفتن به باشگاه تلاش می کنید ، احتمالاً به دنبال هر گل اشتباه هستید. گم شده ، کاری انجام دهید ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا مسابقات متقابل یا تیم سازی ، شما را به مسیر اصلی سبک زندگی که مناسب شما یا بهتر است می رساند و شما را در مسیر خود نگه می دارد.

«اگر [هدف شما] فقط به شما انگیزه دهید زیرا می خواهید این کار را انجام دهید … اگر کاری که می خواهید انجام دهید برای شما سرگرم کننده و لذت بخش است پس این کار را انجام دهید ، می تواند انگیزه بزرگی باشد. “آره.”

مطمئن شوید که این اهداف مناسب هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران دائمی هستند. اهداف آنها اغلب با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی تمایل دارند کمی از هدف خود در زندگی دور شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک پروژه مترقی در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته برای انجام آن وقت ندارید” ، شما فکر خواهید کرد ، “خوب ، این چگونه درد می کند؟ چگونه می توانم حیاط من را آبیاری کنم؟ ” من دارم و مهم نیست که شما یکی دارید یا ندارید … بنابراین این هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک درس از یوتیوب.”

مطمئناً ، در آخرین تصویر بدن خود که با جهان به اشتراک گذاشته اید ، نوشتن نام یک انتخاب جدید ، یک بدن جدید زیبا به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین وقتی آماده تغییر هستید ، قبل از آماده شدن برای شکست ، مطمئن شوید که این هدف یا این امر واقع بینانه است.

کمی سازگارتر باشید

در زمانی که گزینه های جدید در حال از بین رفتن هستند. این روند ممکن است ناتوان کننده باشد. اما ورزشکار حرفه ای می گوید که جنبه خاصی از زندگی ورزشکار المپیکی که شما به آن علاقه دارید این است که باید آن را دنبال کنید و ثابت قدم باشید ، زیرا دستیابی به اهداف ارزشمند آسان نیست.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من خوب است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” ما همیشه باید به دنبال شیرینی و دستور العمل های ساده باشیم. کارها را آسان کنید ، اما برای روزهای سخت آماده باشید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که عمدا همه چیز را عمداً سخت کنید ، اما آه ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان باشد ، همه لاغر می شوند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 بدن بدون بدن نوک تیز


دیدگاهتان را بنویسید