علوم ورزشی بهترین زمان و راه برای مصرف BCAA همانطور که هرگز نمی دانستید!


آنچه در این مقاله می خوانید

مکمل های ورزشی ، به ویژه مکمل های BCAA ، یکی از محصولات پرکاربرد هستند ، به ویژه توسط ورزشکاران حرفه ای یا گروهی از افرادی که می خواهند توده عضلانی سالم خود را افزایش دهند. اما نکته مهمی که در مورد انواع مکمل های ورزشی ، از جمله BCAA ، باید بدانید این است که بهترین زمان ها و نحوه مصرف BCAA را بدانید.

بدیهی است که استفاده از افزونه های ورزشی با کیفیت و با توجه به قالب به شما کمک می کند تا بهترین نتایج را از استفاده از آنها بدست آورید. در غیر این صورت ، شما باید هر ماه برای خرید این محصولات هزینه کنید ، بدون اینکه تأثیر قابل توجهی بر عملکرد ورزشی خود یا افزایش توده عضلانی خود مشاهده کنید.

بنابراین ، با توجه به تعداد زیادی از ورزشکارانی که از مکمل های BCAA استفاده می کنند ، در این مقاله قصد داریم این موضوع را به روش خاصی بررسی کنیم. اگر مشتری این نوع بازی های اضافی هستید یا قصد دارید در آینده از آن استفاده کنید ، حتماً این مقاله را در پایان در Betadaro بخوانید.

بهترین راه BCAA استفاده می شود چگونه

بهترین زمان ها و روش های مصرف BCAA

همانطور که می دانید ، مکمل های BCAA از ترکیب خوبی از سه آمینو اسید ضروری زنجیره ای ساختار یافته ، لوسین ، ایزولوسین و والین ساخته شده اند و بر اساس مطالعات متعدد در مورد این نوع مکمل های ورزشی ، استفاده از آنها امکان پذیر است. خستگی حین و بعد از ورزش ، درد عضلانی ناشی از ورزش را کاهش می دهد و همچنین تولید توده عضلانی را افزایش می دهد و منجر به رشد بهتر ماهیچه ها می شود.

اما اگر می خواهید از این نوع مکمل های ورزشی بهترین نتایج را بگیرید ، باید نحوه مصرف BCAA را نیز بدانید. استفاده از داروهای مورد تأیید توصیه شده توسط سازنده و بر اساس سن ، جنسیت ، وضعیت بدنی و وزن شما را شامل می شود. این دارو که می تواند در نتیجه آماده سازی واکنش با پاکسازی پوست BCAA در نوشیدنی ها یا نوشیدن تعدادی از داروها به دست آید ، بسیار مهم است و در صورت مصرف نتایج متفاوتی خواهد داشت. بیشتر یا کمتر از مقدار توصیه شده است.

به طور کلی ، بهترین روش برای مصرف BCAA به شرح زیر است:

زنان

  • بازیکنان: روزانه 12 گرم ، در 4 تا 5 وعده
  • غیر بازیکنان: 3 تا 5 گرم در روز در 2 یا 3 وعده غذایی

دیگران

  • بازیکنان: روزانه 15 تا 20 گرم ، در 5 تا 8 وعده
  • غیر بازیکنان: روزانه 5 تا 9 گرم در 2 یا 3 وعده غذایی

همچنین ، در مورد بهترین روش ها و تکنیک های ساخت BCAA ، باید به این واقعیت توجه داشته باشید که برای رسیدن به هدف نهایی خود نباید در روش های مصرف بیش از حد زیاده روی کنید یا داروها را توصیه نکنید. از آنجا که این می تواند با پیامدهایی مانند هیپوگلیسمی ، افزایش سطح طبیعی آمونیاک پلاسما ، اختلال در فعالیتهای متابولیک و حتی مشکلات رایج مغزی همراه باشد.

آخرین چیزی که ما باید در مورد روش و روش ساخت BCAA بگوییم تا به نتایج دلخواه برسیم ، باید سعی کنید این نوع مکمل های ورزشی را به یک عادت تبدیل کنید. از آنجا که بر اساس مطالعات ، ثابت شده است که افرادی که برای اولین بار از BCAA استفاده می کنند ، باید حداقل 2 تا 3 هفته مکمل مستقیم را ادامه دهند تا به نتایج مطلوب برسند. در صورت ادامه مصرف BCAA ، سایر افراد دچار آسیب عضلانی زیادی خواهند شد. استفاده مداوم از BCAA ها پاسخی است که به پاکسازی بدن شما ، به ویژه در هنگام ورزش کمک می کند.

بهترین زمان برای مصرف BCAA کی است؟

بهترین زمان ها و روش های مصرف BCAA

با توجه به اینکه بهترین زمان برای مصرف BCAA ، مانند مکمل های ورزشی ، بستگی به دلیل مصرف آنها دارد ، روشی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، می توانید مکمل های BCAA را همانطور که در زیر ذکر شد مصرف کنید:

هدف: افزایش آمادگی جسمانی برای ورزش

بهترین زمان برای ورزش: حدود 30 دقیقه قبل از شروع تمرین

هدف: بهبود رشد عضلات و بازسازی بدن

بهترین زمان ورزش: حداکثر 30 دقیقه بعد از تمرین

هدف: افزایش پروتئین عضلانی بین وعده های غذایی

بهترین زمان مصرف: 2 ساعت بعد از غذا خوردن

هدف: افزایش محتوای لوسین در رژیم غذایی

بهترین زمان ها و نحوه مصرف BCAA: با رژیم هایی که حدود 30 گرم پروتئین ندارند

با توجه به زمان بهینه برای مصرف BCAA ، باید توجه داشت که اگرچه آزمایشات متفاوتی در حال حاضر در مورد اثرات مصرف این مکمل در زمان های مختلف انجام شده است ، اما آنچه از این نتایج بدست می آید نشان می دهد که استفاده از این مکمل به شدت وابسته است. زندگی خود را قبل ، حین یا بعد از ورزش انجام دهید.

به عنوان مثال ، برخی از افراد دوست دارند صبح ها در حالی که هنوز ناشتا هستند ورزش کنند ، در حالی که برخی دیگر شروع ورزش را به بعد از صبحانه موکول می کنند. و شما باید در مورد زمان ورزش فکر کنید تا تصمیم بگیرید که بهترین BCAA را چه زمانی مصرف کنید.

همچنین به خاطر داشته باشید که مکمل های BCAA می توانند خون را تا 30 تا 45 دقیقه پس از نوشیدن به سطح آمینو اسید برسانند و سپس شروع به تأثیر کنند. بنابراین اگر صبح با معده خالی ورزش می کنید ، بهتر است ابتدا مکمل های BCAA را مصرف کنید ، مدتی منتظر بمانید تا آمینو اسیدها در بدن آزاد شوند و سپس ورزش کنید.

اما اگر برنامه ورزشی شما زمان پروتئین در بدن است که در وعده های غذایی آزاد می شود ، می توانید BCAA را در طول یا بعد از تمرین خود مصرف کنید. محققان می گویند بهترین زمان برای مصرف BCAA قبل و در حین ورزش است که باعث افزایش استقامت ، قدرت و بازیابی عضلات در ورزشکاران ، به ویژه ورزشکاران استقامتی می شود.

آیا باید در روزهای تعطیل BCAA مصرف کنم؟

به طور خلاصه ، بله. BCAA نقش مهمی در بازیابی و بازیابی ماهیچه ها ایفا می کند ، به این معنی که BCAA ها نیز باید در زمان استراحت مصرف شوند تا روند بهبودی تسریع شود.

نتیجه

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، استفاده از BCAA در زمان های مختلف می تواند اثرات متفاوتی داشته باشد. اما آنچه واضح است این است که تعیین بهترین زمان و نحوه مصرف BCAAs در زندگی روزمره شما تا حد زیادی انتظار می رود و ورزش منظم است و باید به درستی برنامه ریزی شود.

در پایان این مقاله ، ما همچنین باید تأکید کنیم که شما باید استفاده از BCAA را بر اساس نیازهای جسمانی خود و با توجه به شرایط خود ، علاوه بر به دست آوردن نتایج مطلوب ، از مشکلات ناشی از استفاده بیش از حد از بازی های ورزشی جلوگیری کنید.

ناشر: betadarou.com


دیدگاهتان را بنویسید