علوم ورزشی برای معده شش کیسه ای چه بخوریم؟


حتی اگر هر روز به باشگاه می روید ، اما به آنچه در رژیم غذایی می خورید گوش نمی دهید ، به دلیل قدرت و ورزش ، ورزش خوبی با ورزش انجام نمی دهید ، نتایج خوبی به خصوص در بسته شش تایی نخواهید گرفت. در این مقاله ، مجله علوم ورزشی شما را با چند تمرین مفید برای شش بسته آشنا می کند.

ماست النی

ماست یونانی علاوه بر غنی از پروتئین و برای ساختن ماهیچه ، سرشار از کلسیم و پروبیوتیک است که به تهیه یک بسته شش تایی کمک می کند. نتایج یک مطالعه منتشر شده در مجله اروپایی کلینیک ها نشان می دهد کسانی که روزانه یک نوشیدنی قابل حمل حاوی پروبیوتیک مصرف می کردند ، مقدار زیادی چربی شکم از دست دادند. هنگام خرید ماست یونانی ، به برچسبی که روی آن نوشته شده است توجه کنید ، بدون بو و بدون شکر است.

مکمل پروتئین وی (آب پنیر)

این منبع پروتئینی شامل اسیدهای آمینه زنجیره ای شاخه ای است که از توده عضلانی محافظت کرده و حجم ماهیچه ها را افزایش داده و توده عضلانی را حفظ می کند. همچنین در تحقیقی که در مجله FASEB منتشر شد ، افرادی که رژیم داشتند با اضافه کردن پروتئین در رژیم غذایی خود چربی بیشتری از دست دادند. توده عضلانی خود را از دست ندهید اگر پروتئین شیر برای شما مشکل ساز است و نمی توانید به دلیل حساسیت از شر آن خلاص شوید ، پروتئین آن مشکلی مانند درد معده ، تورم و حتی کسانی که به لاکتوز حساسیت ندارند ایجاد نمی کند.

دانه های کامل برای معده شش بسته ای

6 ماده غذایی که برای داشتن شکم شش تایی باید بخورید

غذاهای جامد ، به ویژه غلات کامل ، انرژی را در حین ورزش تامین می کنند و می توانند به شما در کسب قدرت و تنفس شش تایی کمک کنند. علاوه بر این ، فیبر در کل قلب ، ضمن کاهش مصرف چربی ، می تواند سطح هورمون هایی را که شما را سیر می کند ، افزایش داده و از پرخوری جلوگیری کند. همچنین مطالعات نشان داده است افرادی که از غلات کامل در رژیم غذایی خود استفاده می کنند ، چربی زیادی را در مرکز بدن از دست می دهند.

مارچوبه

مارچوبه سرشار از فیبر پری بیوتیک است (پری بیوتیک ها غذاهای چرب هستند که در غذاهایی یافت می شوند که برای تحریک رشد باکتری های پروبیوتیک در بدن ضروری هستند) ، که برای دستگاه گوارش مفید هستند. مارچوبه همچنین دارای خاصیت مدر است ، به این معنی که التهاب را افزایش می دهد و همچنین به دفع سموم از کلیه ها کمک می کند.

البته مصرف آن به افراد مبتلا به نارسایی کلیه توصیه نمی شود. مارچوبه همچنین دارای خواص خاص خود است که به تقویت ماهیچه ها و جلوگیری از التهاب به دلیل وزن بدن کمک می کند. به طور کلی ، خوردن سبزیجات برای کاهش تنگی نفس مفید است و مارچوبه یکی از آنهاست که می تواند به شما در رسیدن به یک نفس شش کیسه ای کمک کند.

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین بسیار مهم است زیرا دیر رسیده می شود و به شما اجازه می دهد مدت بیشتری بمانید. همچنین تب و مواد مغذی وجود دارد که در کاهش چربی بسیار مثر است. مانند کاروتنوئیدها ، آنها مواد قدرتمندی هستند که از مقاومت انسولین در برابر تثبیت قند خون جلوگیری کرده یا آن را کاهش می دهند.

بادام

بادام سرشار از پروتئین و فیبر است و مواد مغذی کمی دارد. مطالعه ای که در سال 2015 در مجله انجمن قلب آمریکا منتشر شد نشان داد که خوردن 30 تا 35 عدد بادام در روز به افرادی که وزن رژیم غذایی خود را اندازه گیری می کنند ، کمک می کند چربی شکم را از دست بدهند.

دریای سبز و شش نفس

خواص سوزاننده چای سبز به کافئین و آنتی اکسیدان های آن مربوط می شود. در حالی که این دو مورد می تواند به کاهش چربی شکم کمک کند ، رانندگی و ورزش می تواند مثرتر باشد. انرژی سوزاننده چای به دلیل آنتی اکسیدان EGCG آن است.

این ماده شیمیایی دمای بدن را افزایش می دهد یا با سوزاندن کالری بیشتر و استفاده از چربی اشباع به عنوان انرژی ، گرمای بیشتری را به دست می آورد. یک مطالعه نشان داد افراد مسن می توانند از چای سبز و فعالیت بدنی برای بهبود استقامت خود سود ببرند زیرا میزان اکسیژن مصرفی را افزایش می دهد.

برای معده شش معده نباید غذاها را خورد

از خوردن غذاهای سرشار از چربی اشباع خودداری کنید. همچنین ، کسانی که نباید غذاهای فرآوری شده بخورند ، بهتر است غذاهایی را که از دانه های خالص تهیه شده بخورند ، زیرا چربی های اشباع شده آنها به راحتی هضم می شوند و به راحتی قند خون را بالا می برند ، با پنهان کردن انسولین می تواند به ذخیره چربی کمک کند. اگر مشروبات الکلی مصرف می کنید ، قطع کنید.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید