علم ورزش برای نتیجه بهتر چه مکمل هایی را باید با هم مصرف کنیم؟


آنچه در این مقاله می خوانید

ترکیبی از مکمل های ورزشی می تواند در دستیابی به بالاترین سطح عملکرد ورزشی بسیار مثر باشد. بنابراین ، دانستن نحوه مصرف همزمان مکمل و ترکیب آن ضروری است.به هر حال ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بهترین ترکیب مکمل چیست؟

تفاوت زیادی بین اثربخشی مکمل های غذایی و تداخل آنها وجود دارد. اگر این تفاوت را نمی بینید شما چیزی جز سردرگمی در رژیم غذایی خود نخواهید داشت.

ترکیبی از مکمل های ورزشی: هم افزایی یا هم افزایی.

در دنیای داروسازی یک مشکل مهم به نام هم افزایی وجود دارد ، که موضوع اصلی مقاله ما است. مکمل ها ، مانند همه داروها ، اثرات خاص خود را دارند و وقتی با هم ترکیب شوند. ممکن است عملکرد یکدیگر را تحت تأثیر قرار دهد. یا ممکن است کار یکدیگر را بیشتر تحت تأثیر قرار دهد. یا ممکن است باعث تداخل شود.

هدف ما ارزیابی اثربخشی و اثربخشی مکمل هایی است که برای هدف خاصی ترکیب و مصرف می کنیم. افزایش توده عضلانی شما ما می خواهیم این دو نتیجه به 1 + 1 = 3 برسد ، نه 1 + 1 = 2 ، که تعریف دقیق اثر هم افزایی است.

مکمل های افزایش عملکرد همیشه برای ورزشکاران مهم هستند. ما همچنین مکمل هایی را که بهتر ترکیب می شوند و در نهایت به شما کمک می کند سریعتر به اهداف خود برسید ، بررسی کردیم.

بهترین ترکیب مکمل ها برای افزایش عملکرد ورزشی است.

مفهوم عملکرد ورزشی در ورزشهای مختلف می تواند تعاریف متفاوتی داشته باشد: در ورزشهای استقامتی ، افزایش توانایی مقاومت در برابر خستگی و ورزشهای قوی افزایش سفتی عضلات

بهترین ترکیب مکمل ها برای ورزشکار استقامتی

مهمترین هدف افزایش انقباضات مکرر است. و یک نیروی ثابت بلند مدت ایجاد می کند (برای مقابله با خستگی ناشی از فشار تمرین) مکمل بی کربنات سدیم برای این فرایند توصیه می شود. با این حال ، مکمل کافئین با بی کربنات سدیم می تواند عملکرد شما را در میان مدت و بلند مدت بهبود بخشد. مکمل بتا آلانین به حفظ عملکرد شما کمک می کند. به

به همین دلیل ، بی کربنات سدیم + بتا آلانین + کافئین برای ورزشکاران استقامتی توصیه می شود.

بهترین ترکیب مکمل برای ورزشکاران قوی

ورزشکاران قدرتی به قدرت عضلانی نیاز دارند. منظور ما از این قدرت واقعی است. که در همه ورزش ها و بدنسازان انجام می شود این بخشی از برنامه سالانه تمرینات قدرتی است.

اولین مکمل مورد استفاده در تمرینات قدرتی کراتین بود. کراتین به عضله سازی کمک می کند و در نهایت قدرت و عملکرد ورزشی شما را افزایش می دهد. مکمل دوم سیترولین است که می توان گفت در تولید اکسید نیتریک از آرژنین برتر است. بنابراین ، ترکیب این مکمل با کراتین یک ماده موثر برای افزایش عملکرد ورزشی شما خواهد بود.

خلاصه: استفاده همزمان از کراتین + L سیترولین برای ورزشکاران قدرتی توصیه می شود.

بهترین مکمل ها برای افزایش حجم عضلات

چه مکمل هایی را برای نتایج بهتر مصرف می کنیم؟

گزینه های افزایش توده عضلانی در بازار تقریبا نامحدود است. اما تقریباً همه آنها برای تکمیل گروه های غذایی خاص طراحی شده اند. متأسفانه ، هیچ مکمل واحدی وجود ندارد که بتواند آنابولیسم پروتئین های تولید شده در ماهیچه ها را تغییر دهد. بنابراین ، هیچ مکمل واحدی وجود ندارد که بتواند شما را به سمت هدف افزایش توده عضلانی بدون چربی سوق دهد. ما بهترین ترکیب را به شما پیشنهاد می کنیم:

اولین توصیه کراتین

اولین ترجیح ما قطعاً مکمل های پروتئینی نخواهد بود. اکثر مردم تصور می کنند که مکمل های پروتئینی برای افزایش حجم ماهیچه ها کافی است. اما به خاطر داشته باشید که وقتی پروتئین در رژیم غذایی روزانه شما محدود و ناکافی باشد ، برای شما مفید خواهد بود. البته زیاده روی در توده عضلانی شما تاثیری نخواهد داشت.کراتین توده عضلانی را افزایش می دهد و ما اولین پیشنهاد شما هستیم.

دومین پیشنهاد BCAA

توصیه دوم ما BCAA است ، مصرف اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری. مخصوصا لوسین به افزایش توده عضلانی کمک می کند از آنجا که شما نمی توانید لوسین مورد نیاز بدن خود را با رژیم غذایی معمولی خود دریافت کنید ، مصرف BCAA و به ویژه لوسین ها برای افزایش عضلات ضروری است و با مکمل کراتین به خوبی همراه است.

سومین پیشنهاد ترکیب کراتین با بتا آلانین است.

کراتین را با بتا آلانین ترکیب کنید. که یک شتاب دهنده قوی در تمرینات با فشار بالا است می تواند نتایج به دست آمده از آن را حتی بیشتر افزایش دهد تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کراتین و بتا آلانین در صورت ترکیب موثرتر و بهتر از مصرف جداگانه است.

در یک مطالعه کسانی که بتا آلانین و کراتین مصرف کردند ، بعد از ده هفته تمرین ، حجم عضلانی بیشتری و سه برابر قدرت بیشتری را نسبت به افرادی که این تمرین را انجام ندادند ، مشاهده کردند. مزایای مصرف بتا آلانین و کراتین تنها به افزایش حجم و قدرت محدود نمی شود. اما عملکرد ورزشی را نیز بهبود می بخشد.

نتیجه گیری: اگر می خواهید توده عضلانی را افزایش دهید. توصیه می کنیم مکمل کراتین حاوی BCAA یا بتا آلانین مصرف کنید.

مصرف همزمان پروتئین وی و گینر

اگر این دو را با هم ترکیب کنید شما کالری دریافتی خود را افزایش می دهید. چنین ترکیبی برای زمان حجم و افزایش عضله سازی یا افزایش وزن ایده آل خواهد بود. اگر برنامه افزایش وزن و حجم همزمان برای ورزشکار نوشته شود ، مصرف همزمان پروتئین وی و گینر مفید است. در این موقعیت ورزشکاران می توانند علاوه بر عضله سازی ، وزن خود را افزایش دهند. بهتر است این دو مکمل را با هم مصرف کنید. این بستگی به میزان نیاز بدن شما و توصیه مربی شما دارد.

بهترین مواد برای کاهش وزن

چه مکمل هایی را برای نتایج بهتر مصرف می کنیم؟

تعدادی مکمل برای کاهش وزن ذکر شده است. اما بیشتر آنها به هیچ وجه توصیه نمی شوند زیرا حاوی محرک هستند. از بین دو مکمل غذایی ، L-carnitine و CLA بیشترین مصرف را داشتند. و تردیدهای زیادی در مورد هر دو وجود دارد.

اما اگر مجبور باشید بین این دو مکمل یکی را انتخاب کنید ، ال کارنیتین ضروری است ، و مکمل دیگری که باعث افزایش تعادل انرژی شما و بهبود عملکرد شما در طول ورزش می شود کافئین است. مکمل های کاهش وزن او می خورد محققان و تحقیقات علمی می گویند ال کارنیتین مکمل کافئین بهترین و مطمئن ترین ترکیب است.

بهترین ترکیب مکمل ها برای جلوگیری از سوزش ماهیچه ها (ضد کاتابولیسم)

پس از در نظر گرفتن رژیم های عضله سازی و کاهش وزن ترکیبی که به حفظ ماهیچه کمک می کند بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد. هدف هر ورزشکار در طول رژیم غذایی و مسابقات حفظ توده عضلانی و جلوگیری از تجزیه ماهیچه ها است. به دلیل استرس بیش از حد گرسنگی طولانی مدت و شرایط سخت بسیاری از ورزشکاران را مجبور به شکستن ماهیچه های خود کرد. بنابراین باید از مکمل م effectiveثر برای جلوگیری از کاتابولیسم عضلات استفاده کنید.

اولین توصیه ما برای جلوگیری از کاتابولیسم عضلات ، مکمل گلوتامین است. گلوتامین یک مکمل بسیار م inثر در ثابت نگه داشتن ماهیچه های شما در زمان استرس بدن است. گلوتامین همچنین برای تسریع بهبود و بهبود سلامت بیماران تحت مراقبت های ویژه یا جراحی استفاده می شود.

توصیه دوم ما این است که از این مکمل HMB استفاده کنید ، به ویژه در زمان وعده های غذایی که میزان کالری دریافتی شما بسیار کم است. موثر خواهد بود این مکمل نقش مهمی در محافظت از سلول های ماهیچه ای ایفا می کند. به همین دلیل ، توصیه می شود از شکستن ماهیچه ها جلوگیری کنید. این ترکیب فوق العاده از گلوتامین و HMB باعث افزایش اثر هم افزایی بر مکانیسم درون سلولی شده و آن را به یک ترکیب عالی تبدیل می کند.

نتیجه حفظ توده عضلانی است. توصیه می شود همزمان گلوتامین + مکمل HMB را مخلوط کنید.

نتیجه

استفاده همزمان از مکمل ها و ترکیبات: تقریباً همه مکمل ها را می توان برای بیش از یک منظور استفاده کرد. افزودن کم م effectiveثرترین مکمل ها ممکن است مثر نباشد. و این فقط سوپ از مکمل های مختلف است. این برای شما م workثر نخواهد بود و ممکن است بیشتر از آنکه برای بدن شما مفید باشد ، ضرر داشته باشد.

به همین دلیل ما آن را انتخاب کردیم. ”بهترین ترکیب مکمل های ورزشیما در نهایت از دو مکمل یا سه مکمل استفاده کردیم. اگر در یک بازه زمانی مشخص بیش از یک هدف را دنبال می کنید. ترکیبی از بیش از این تعداد ممکن است مفید باشد. اما توصیه می کنیم قبل از مصرف هرگونه مکمل ورزشی با پزشک و متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

مصرف مکمل های ورزشی به تنهایی و بدون بررسی سابقه پزشکی می تواند صدمات جدی یا کوتاه مدت ایجاد کند. با انتخاب اهداف مناسب و مشاوره مناسب از یک مربی علوم. شما می توانید خطر مصرف مکمل های ورزشی را کاهش داده و به بهترین عملکرد ورزشی خود برسید.

ویرایش و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید