علم ورزش برای افزایش وزن بعد از ورزش چه بخوریم؟


آنچه در این مقاله می خوانید

ورزش انرژی زیادی مصرف می کند. اگر سطح انرژی در عرض 15 تا 13 دقیقه پس از تمرین به حالت عادی باز نگردد ، بهبودی بدن بهبود می یابد. حتی خوردن یک میان وعده کوتاه مدت کوتاهی پس از ورزش می تواند به بازیابی سطح انرژی کمک کند. و آیا مهم است که بدانیم بعد از ورزش چه بخوریم؟

در حین ورزش ، توده عضلانی از گلوکز ذخیره شده به نام گلیکوژن استفاده می کند و سطح گلوکز را کاهش می دهد. ورزش منظم مانند دویدن از گلیکوژن بیشتر نسبت به فعالیت های مقاومتی مانند وزنه برداری استفاده می کند. یکی دیگر از عوارض ورزش ، عضلات خسته است.

به دست آوردن یک رژیم غذایی متعادل خوب پس از ورزش به جوانسازی و شادابی بدن و کاهش خستگی کمک می کند و به بدن کمک می کند تا ماهیچه ها را بازسازی و بازسازی کند و در نتیجه عضله را به دست آورد. صبر و انرژی کافی برای تمرینات آینده. پروتئین ها ، چربی ها و روغن های سالم همه برای بهبود بدن مهم هستند.

غذای مفید برای چاقی بعد از ورزش

هنگام انتخاب رژیم تمرینی بعد از تمرین ، به دنبال رژیم های فست فود باشید تا مصرف مواد مغذی را تسریع کنید. همچنین باید غذاهای کامل را با ریز مغذی های دیگر بخورید.

چربی چربی

  • تخم مرغ پودیا چیا
  • اطلاعات
  • میوه (میوه ، سیب ، موز و غیره)
  • بلغور جو دوسر
  • کنوآ
  • کیک برنج
  • سیب زمینی های شیرین
  • نان کامل
  • تمام قلب

پروتئین

  • شیر کاکائو
  • سیسی فردی
  • تخم مرغ
  • ماست النی
  • سر مرغ بوقلمون
  • پاتا پیناتی
  • تولید پروتئین (گیاهی یا حیوانی)
  • سانویسی اومو اومو

چربی های سالم

بعد از ورزش برای افزایش وزن چه بخوریم؟

در اینجا برخی از غذاها برای افزایش وزن بعد از ورزش آورده شده است ، اما توجه داشته باشید که افزایش وزن شما مستقیماً با تعداد کالری مصرفی در هر وعده غذایی ارتباط دارد ، بنابراین مراقب همه وعده ها و میان وعده های خود باشید.

خانه چربی پروتئین صاف

بعد از ورزش برای افزایش وزن چه بخوریم؟

شیک های پروتئینی خانگی بسیار مثر هستند و به راحتی می توانند به ما در افزایش وزن سالم کمک کنند. و به جای از بین بردن شرکت نوع ، می توانید پروتئین صاف خود را بسازید و از ترکیبات آن برای بعد از ورزش استفاده کنید. اسموتی ها معمولاً کالری بالایی دارند.

به عنوان مثال ، شکلات کره بادام زمینی

  • یک قاشق غذاخوری شکلات پروتئینی پودر شده
  • یک فنجان شیر استارت بدون شکر و آب
  • نصف فنجان 2 درصد پنیر محلی
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی معمولی
  • یک بستنی مخروطی

روش تهیه: همه اینها را در مخلوط بریزید و همه مواد را به مدت 30 ثانیه مخلوط کنید تا راضی شوند. این رژیم دارای 455 کالری ، 40 گرم پروتئین ، 19 گرم چربی و 21 گرم چربی است.

چاپ دوم ، مطالب مرتبط:

  • از موز
  • 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
  • یک چهارم فنجان بلغور جو دوسر
  • یک قاشق غذاخوری پروتئین او
  • نصف فنجان شیر کم چرب

این غذاها را با هم ترکیب کرده و میل کنید. 725 کالری ، 42 گرم پروتئین و 68 گرم چربی منابع خوبی برای عضله سازی و تکیه بر افزایش وزن هستند.

آجیل و کره آجیل برای کاهش وزن بعد از ورزش

آجیل ها ، مانند بادام ، کالری بسیار بالایی دارند. و برای شما که به دنبال افزایش وزن بعد از تمرین هستید ، این گزینه پرکالری برای شما مناسب است. کره بادام ، کره بادام زمینی یا گردو توصیه های ما به شما هستند.

سیب زمینی و نشاسته

سیب زمینی و سایر غذاهای طبیعی را می توانید برای افزایش وزن به برنامه غذایی سالم خود اضافه کنید زیرا کالری بالایی دارند و برای سلامتی بسیار مفید هستند.

برنج سفید بهترین غذا برای چاقی بعد از ورزش است

بر اساس مطالعات ، مصرف برنج سفید به میزان برنج پخته ، مصرف قند را افزایش می دهد. برنج کوچک و کم نمک غذای خوبی بعد از تمرین است. به یاد داشته باشید اگر کم تحرک هستید ، کمتر از 4 روز در هفته ورزش می کنید یا متابولیسم پایینی دارید ، مصرف زیاد برنج سفید توصیه نمی شود زیرا علت تجمع چربی و چربی را تضمین می کند.

ماهی قزل آلا و ماهی های چرب

بعد از ورزش برای افزایش وزن چه بخوریم؟

اینها دو مورد از بهترین منابع پروتئین و برخی چربی های سالم و ضروری هستند. این غذاها نه تنها به شما در افزایش وزن کمک می کند بلکه به بدن شما در مبارزه با بیماری ها نیز کمک می کند. و برای سلامتی ما مفید است.

نان کامل

برای کسانی که بدنبال رژیم متعادل بعد از ورزش برای افزایش وزن هستند ، چربی بخش مهمی از رژیم غذایی آنهاست ، اما هرچه کیفیت چربی بالاتر باشد ، نتیجه بهتری دارد. مانند گندم ، منبع خوبی از چربی است. آنها به رسیدن وزن سالم کمک می کنند.

آووکادوها

برخلاف سایر سبزیجات ، آووکادو در افزایش وزن بسیار مثر است ، زیرا میوه ای است که کالری بالایی دارد و دارای چربی های سالم است.

بعد از ورزش وزن ساندویچ خود را کاهش دهید

دسته بندی:

  • نان کامل
  • Moa ایجاد شد
  • گوجه فرنگیها

این ساندویچ دارای 40 گرم چربی ، 40 گرم پروتئین و 450 کالری است.
تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com
منابع: quora + livestrong + سلامت


دیدگاهتان را بنویسید