طعم ها و سبزی های پاییزی بهترین هستند.


پاییز رسید بنابراین بهترین سبزیجات نیز چنین هستند!

تهیه محصولات محلی و فصلی اغلب به این معنی است که ما تازه ترین و خوش طعم ترین سبزیجات را خریداری می کنیم. سبزهای تیره مانند فصل رشد سردتر هستند. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید اینها نیروگاه های دنیای تغذیه هستند. سرشار از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن. به جذب آهن کمک می کند و به متابولیسم پروتئین کمک می کند سبزیجات برگ سبز همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند.مصرف بیشتر پتاسیم به شما در کنترل فشار خون کمک می کند.

سبزیجات برگ سبز سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را از نظر رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار تولید شده توسط متابولیسم طبیعی که می توانند به سلول های سالم و بی ضرر آسیب برسانند ، تمیز می کنند.

و همچنین سبزیجات غیر نشاسته ای. سبزیجات برگ سبز دارای کالری و کربوهیدرات کمی هستند. برای مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تأمین می کند. چای سوئیس فقط 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کردنی یا برشته کرد. شما می توانید اعضای خانواده کاسنی ، مانند تند یا فریزر را به سالاد اضافه کنید.مراقب باشید ، کاسنی سبز تمایل به تلخی دارد. بنابراین از فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج برای وضوح بیشتر استفاده می کنند.

وقتی امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره کنید حتماً سبزیجات برگ دار موجود در بازارهای کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی را بررسی کنید. و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول فراتر بروید.

و در صورتی که سبزیجات یک فنجان چای نباشند ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم یک سبزی فوق العاده سالم است که نیمی از بشقاب شما را پر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید