شیر شکلات: رژیم غذایی برای آموزش از زمان آموزش؟


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شکلات شیری یک نوشیدنی عالی برای جوانسازی بعد از تمرین است…

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و چربی است.”

به طور معمول ، “شرکت های مختلف” و وب سایت ها از عبارات شکلاتی برای فروش شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

اول بنوش

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما برای افزایش ریکاوری و افزایش تناسب اندام به آب ، چربی و پروتئین نیاز دارد.

آب برگشت

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شکلات شیری منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

به روز شد

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در هنگام کار سخت هستند. مطالعات نشان داده است که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید اثر چربی در کاراته کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی کنید

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شکلات شیری دارای سطوح خوبی از پروتئین است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه هایی که دفعه بعد سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کار می کنند ، کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت جوانسازی بدن را با ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط دفعات دیگر. همیشه.

درست است که تغذیه خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و چربی است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شکلات شیری حاوی پروتئین و چربی است ، این یک رژیم تمرینی “کامل” است. اشتباه!

بیایید امروز کمی وقت بگذاریم تا میزان دقیق آن را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه شکلات شیر ​​شکلات که من از وب سایت شرکت برداشتم) است:

فقط برای مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک فنجان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم قند اضافه شده و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از مقدار پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه حالا اگر فقط یک فنجان شکلات شیری بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بیشتر خواهد بود !!!

حتی در گزارشهای تحقیقاتی اخیر ، جذب دانه های کاکائو (مانند پیچک سمی) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نهایت شیر ​​بادام یا کتان بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی می روم ماست بخرم ، بگذارید به شما بگویم ، من یک شکلات یا چیزی با شکلات در آن خریداری می کنم. این مشکل ناشی از شیر جو است که باعث می شود کاکائو به نوشیدنی “عالی” و “سالم” برای بعد از تمرین تبدیل شود. بنابراین از شما می خواهم ، وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که این یک غذای بسیار خوب است و باید به صورت محدود استفاده شود و برای مناسبت های خاص رها شود ، پس از تمرین یا تمام ورزش ها ، آن را به کودک خود ندهید.

بنابراین از ایده های زیر برای شما یا فرزندان خود بعنوان وعده بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست یونانی ساده با سبزیجات
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • غذاهای باقی مانده از سیب زمینی و گوشت
  • پروتئین صاف با یک پیمانه پودر و پروتئین میوه

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که می توانید مصرف کنید ، اما اصلی ترین چیزی که رژیم غذایی یا میان وعده شما بعد از تمرین باید شامل مواد مغذی و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در تبلیغات بیشتر کمک کرده باشد!

من دوست دارم بعد از تمرین بشنوم که برای وعده های غذایی خود چه می خورید.

وعده های غذایی یا میان وعده های خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید