سوزاندن و کاهش نوشیدن الکل | آب میوه برای کاهش وزن


بسیاری از نوشیدنی ها و آب میوه های سالم برای کمک به کاهش وزن پوست شما وجود دارد. این مقاله به معرفی 8 نوشیدنی چربی سوز و محکم می پردازد.

کاهش وزن و کاهش وزن یکی از بزرگترین دغدغه های بسیاری از افراد است.

روشهای زیادی وجود دارد که می توان برای دستیابی به هدف کاهش وزن استفاده کرد.

یکی از این راه ها استفاده از مایعات و چربی های سالم برای سوزاندن نوشیدنی ها است.

این نوشیدنی ها راهی سریع و آسان برای جذب مواد مغذی در رژیم غذایی و کاهش وزن هستند.

بله ، باید توجه داشت که برخی نوشیدنی ها حاوی مقدار زیادی قند و فیبر کمی هستند. بنابراین ، مصرف این نوشیدنی ها با افزایش کالری همراه است و منجر به افزایش وزن می شود.

این امر در مورد بسیاری از آب میوه های خریداری شده که اغلب دارای قند ، ادویه و مواد نگهدارنده هستند ، صادق است.

خوشبختانه بسیاری از غذاهای سالم و شیرین موجود در خانه را می توان به راحتی با استفاده از آب میوه تهیه و مصرف کرد.

مخلوط کردن روش دیگری است که می توان از آن برای تهیه آب آشامیدنی مناسب استفاده کرد. این روش بهتر از تهیه نوشیدنی و آب میوه است زیرا فیبر بیشتری را ذخیره می کند.

خوب است بدانید که فیبر در افزایش احساس رضایت و کنترل گرسنگی مفید است.

این مقاله به بررسی نوشیدنی های حاوی چربی سوز و آب میوه های شیرین می پردازد.

همچنین بخوانید:

بررسی تاثیر فیبر بر کاهش وزن (کلیک کنید)

1- آب انار

آب انار یک آب شیرین ، سالم و کم کالری است که برای تعادل و کاهش وزن نیز مفید است.

یک مطالعه بیولوژیکی نشان داد که آب انار در رژیم غذایی پرچرب از افزایش وزن در موش جلوگیری می کند.

بر اساس برخی مطالعات ، خوردن انار در جلوگیری از تغییرات ناگهانی قند خون که منجر به گرسنگی می شود بسیار مثر است.

در حقیقت ، مطالعه روی 16 نفر نشان داد که این دارو که به آب انار کمک می کند ، قند خون را پس از خوردن نان تثبیت می کند. در صورت حذف نشدن ، قند خون بدن افزایش می یابد.

همچنین بخوانید:

نوشیدنی برای درمان کم خونی (کلیک کنید)

2- آب هویج

آب هویج آب میوه دیگری است و می سوزد که حاوی مواد مغذی مهم در ویتامین A و سایر کاروتنوئیدهای سالم است.

استفاده از مخلوط به جای خشک کردن در افزایش فیبر و در نتیجه افزایش احساس رضایت و تنظیم هوس مفید است.

علاوه بر این ، هویج دارای رنگدانه های رنگدانه ای شبیه به کاروتنوئید است که در بسیاری از میوه ها و سبزیجات یافت می شود.

بر اساس یک مطالعه 8 هفته ای روی 28 نفر که فوت کرده بودند ، تأثیر یک نوشیدنی حاوی کاروتنوئیدها به طور قابل توجهی در کاهش چربی شکم موثر بود.

3- آب آب خربزه

آب هندوانه یک نوشیدنی شیرین ، گوارا ، کم کالری و عالی است.

هندوانه منبع عالی ریز مغذی های مفید برای قلب از جمله پتاسیم ، ویتامین A و C است و از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.

این نوشیدنی همچنین حاوی مقدار زیادی آب است ، بنابراین در کاهش وزن و افزایش احساس رضایت مثر است.

بر اساس یک مطالعه 4 هفته ای بر روی 33 نفر ، مصرف روزانه 2 فنجان (300 گرم) هندوانه تازه به طور قابل توجهی وزن ، یبوست ، گرسنگی و هوس را کاهش می دهد.

سوزاندن و کاهش نوشیدن الکل |  آب میوه برای کاهش وزن چربی سوز خانگی

4- آب چغندر

آب چغندر یکی از فواید م toثر برای تقویت عملکرد ورزشکاران است. دلیل این امر این است که این نوشیدنی دارای خواص مفید زیادی از جمله نیترات مفید است.

نیترات در افزایش عملکرد و استقامت ماهیچه ها و همچنین کاهش فشار خون بسیار مثر است.

از سوی دیگر ، چغندر کم کالری و فیبر بالایی دارد و به حمایت از نظم بدن کمک می کند ، ضربان معده را کند کرده و از نظر احساسی شما را راضی می کند.

بنابراین ، آب چغندر یکی از مزایای موثر برای کنترل وزن و تعادل است.

با این حال ، به یاد داشته باشید که اگر آب چغندر را در طول آب میوه گیری تهیه کنید ، به همان اندازه فیبر از دست می دهد.

و سعی کنید از آن با استفاده از خردکن استفاده کنید.

اما به طور کلی ، آب چغندر یک کالری کم و انتخاب خوبی برای کاهش وزن است.

همچنین بخوانید:

آب طبیعی طبیعی برای سلامتی (کلیک کنید)

5- سلری سو

آب کرفس یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در بین افرادی است که برای سلامتی خود ارزش قائل هستند.

بر اساس تحقیقات انجام شده ، انتخاب غذاها و نوشیدنی های کم کالری می تواند به کاهش وزن و چربی بدن شما کمک کند.

آب کرفس کالری بسیار کمی دارد و بیش از 95 درصد آب دارد.

بنابراین ، آب کرفس یکی از محصولات محکم کننده و چربی سوز است که می تواند برای پوست از دست رفته استفاده شود.

این نوشیدنی همچنین حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها و رقیق کننده های مفید خون است. به این ترتیب ، آب کرفس به کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند و بدن به طور ناگهانی دچار مشکل می شود.

همچنین بخوانید:

ارزیابی مزایای کرفس برای بدن (کلیک کنید)

6- سیب و کلم بنوشید

هر فنجان کلم پیچ (21 گرم) حاوی 1 گرم فیبر است. طبق مطالعات انجام شده ، این مقدار در تثبیت قند خون پس از خوردن در انسان و حیوان بسیار مفید است.

سیب همچنین سرشار از فیبر و مواد مغذی است.

بنابراین ، این نوشیدنی جایگزین سالم و پر فیبر برای شیرینی ها و آب میوه های خریداری شده است.

طبق مطالعات انجام شده ، این مسائل با بهبود تعادل پوست و وضعیت تغذیه در کودکان و بزرگسالان همراه است.

برای تهیه این نوشیدنی ، چند برگ کلم پیچ و چند سیب کوبیده را کنار هم بگذارید.

اگر در چشیدن این ترکیب مشکل دارید ، می توانید طعم آن را با افزودن سایر مواد مانند کرفس ، آب لیمو ، زنجبیل یا هویج بهبود بخشید.

7- آب میوه سبز

برای تهیه این نوشیدنی می توان از مواد مختلفی استفاده کرد ، اما به طور معمول ، اکثر آنها حاوی سبزیجات سبز مانند کلم پیچ ، اسفناج و کلم هستند.

داروهای ذکر شده در بالا دارای فیبر بالا ، قند کم و آنتی اکسیدان های ضد التهابی هستند.

طبق مطالعات باید توجه داشت که افزایش مصرف میوه و سبزیجات با وزن پوست ارتباط دارد و تاثیر افزایش وزن و چربی را در طول زمان کاهش می دهد.

علاوه بر این ، با جایگزینی و افزودن سایر مواد مفید ، می توانید یک نوشیدنی را مطابق سلیقه خود تهیه کنید.

به عنوان مثال ، یک نوشیدنی خوب می تواند در خانه با استفاده از اسفناج ، خیار ، سبزیجات و کرفس تهیه شود.

علاوه بر این ، با استفاده از فرمول به جای آب میوه ، می توانید هم از مواد مغذی و هم از فیبر استفاده کنید ، بنابراین به افزایش احساس سیری و کاهش وزن کمک می کنید.

همچنین بخوانید:

مقایسه اسفناج و کلم پیچ (کلیک کنید)

8- به آرامی بنوشید

لیموترش حاوی آنتی اکسیدان است ، بنابراین افزودن آن به نوشیدنی ها می تواند به ارائه آنتی اکسیدان های بیشتر کمک کند.

بر اساس برخی از مطالعات حیوانی و انسانی ، این ماده به افزایش متابولیسم ، کاهش اشتها و کاهش وزن کمک می کند.

و این نوشیدنی یک افزودنی خوب و شیرین برای رژیم غذایی کاهش وزن سالم است.

در عین حال ، افزودن سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ می تواند به افزایش مصرف فیبر و رضایت آن کمک کند.

برای تهیه این نوشیدنی ، باید کمی محلول ، کمی آب شیرین و 1 فنجان (30 گرم) میوه میمیگی را در مخلوط مخلوط کنید.

نتیجه

با مصرف مایعات سالم و نوشیدنی های سالم ، می توانید در طولانی مدت به کاهش وزن خود کمک کنید.

آب میوه های خوب دارای قند کم ، فیبر زیاد و سایر مواد مغذی از جمله ویتامین ها ، مواد معدنی و سموم هستند.

همچنین می توانید با اضافه کردن غذاهای مورد علاقه خود چربی خود را بسازید ، نوشیدنی ها و آب میوه ها را در خانه بسوزانید.

لوازم جانبی و محصولات مراقبت را از Oiro به صورت آنلاین مرور و خریداری کنید کلیک

1 »2» 3 »4» 5 این نوشته را اندازه می گیرم!

[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید