سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

فصل تجدید است. و ما نمی توانیم راهی بهتر از ورزش منظم برای وارد کردن انرژی تازه به زندگی شما بیابیم. به همین دلیل است که همه اعضا تمرینات درخواستی و کلاس های FC @ Home را برای کمک به شما در حفظ سلامتی در نظر می گیرند. این که آیا در کلاس رقص مورد علاقه خود عرق می کنید یا یکی از مربیان متخصص ما را دنبال می کنید. با کمی بهار ، همیشه می توانید مهمانی تناسب اندام را ادامه دهید.

چه کسی به بادام زمینی نیاز دارد؟

1 مارسخیابان روز ملی دوستدار کره بادام زمینی است و علیرغم اینکه برای کودکان ضروری است (PB&J هرکسی؟) ، کره بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان شما نیز مفید باشد.

تجزیه تغذیه ای 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی خامه ای:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قند: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

چیزی که به شما نمی گوید این است که کره بادام زمینی دارای منبع قابل توجهی از ویتامین های B کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

وقت خوشیویتامین B کمپلکس دارای 8 ویتامین ضروری گروه B است که در کنار هم نقش مهمی در حفظ سلامت شما ایفا می کنند. این شامل پشتیبانی از موارد زیر است:

  • هضم
  • منظره
  • تشنگی
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

کره بادام زمینی فواید زیادی برای سلامتی دارد. اما کالری و چربی بالایی نیز دارد. بنابراین ، باید در حد اعتدال مصرف شود.

میان وعده های سریع کره بادام زمینی:

  • سیب با کره بادام زمینی
  • مورچه های چوبی (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین ماست پر شده با کره بادام زمینی
  • نان تست/شیرینی بادام زمینی با میوه

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین کره بادام زمینی چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های فراوان ، به این پاسخ می رسیم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن می گیریم.N.S. و این روزی است که به ما کمک می کند روی آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها هنگام ورزش شاداب کننده است بلکه عنصری است که زندگی را نیز حفظ می کند

بدن ما از 60-70 water آب تشکیل شده است ، بنابراین مهم است که در طول روز هیدراته بمانید. بدن شما به طور طبیعی آب را از طریق تعریق ، ادرار و حتی تنفس از دست می دهد! اگر آب هدر رفته را جایگزین نکنید علائم کم آبی ممکن است ظاهر شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • درد عضلانی
  • دهان خشک

جدا از مزایای آشکار نوشیدن آب هیدراته نگه داشتن بدن همچنین باکتری ها را از سیستم شما خارج می کند. همچنین می تواند کمک کند:

  • مفاصل را چرب کنید
  • بهبود سلامت پوست
  • دیسک های مغزی و نخاعی
  • افزایش کارایی ورزش

وقت خوشی: مردم می توانند حدود یک ماه روزه بگیرند. اما فقط یک هفته بدون آب!

و همچنین خوردن کنترل سهم خود هنگام نوشیدن آب ایده خوبی است. آکادمی علوم مهندسی و پزشکی ملی آمریکا این امر بیان می کند که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب باید از 11 فنجان (زن) تا 15 فنجان (مرد) در روز بنوشید. همه متفاوت هستند بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بخواهید) تا بداند به چه چیزی برای حفظ سطح آب خود نیاز دارید. به هر حال ، فراموش نکنید که یک لیوان سرد را بالا ببرید تا H را تازه کنید.2O بعد از یک تمرین ارزشمند ، به سلامتی!

شرایط عضویت

نه فقط ورزشکاران شگفت انگیز بلکه یک شخص شگفت انگیز است اعضای Fitness Connection @haroldkelley071 در این ماه عضو برجسته ما شوید. با چند قهرمانی بدنسازی تحت کمربند خود. او همیشه سعی می کرد همه کارها را تا حد ممکن انجام دهد. “اگر اراده باشد ، راه است” تنها یکی از شعارهایی است که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد. نگرش مثبت و لبخند مسری او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترسیدن اشکالی ندارد. بلکه برای حرکت و یافتن راهی همیشه “کار کنید”

پس از یک تصادف رانندگی ناتوان کننده ، او را فلج کرد. هارولد شروع به اختصاص تمام انرژی خود به ورزشگاه کرد. به جای پشیمانی و غرق شدن در چاله ناامیدی او شروع به تمرکز روی کاری کرد که می توانست انجام دهد. “نگران کارهایی که نمی توانید بکنید” نباشید “این شعاری بود که در سنین پایین از پدرش به او القا شد. با این درس زندگی که همیشه در سر دارد ، هارولد برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده است ، در هیچ کاری متوقف نمی شود.

اگرچه هارولد به طور منظم به باشگاه می رود. اما او می دانست که باید شیوه ورزش بدون پاهایش را تغییر دهد. این اقتباس مانع تناسب اندام و دریافت جایزه نشد: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده است. و با نگرش و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

ازharoldkelley در اینستاگرام دیدن کنید و در مورد سفر الهام بخش و الهام بخش او اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

مارس ماه تاریخ زنان است. و هرگز زمان بهتری برای احترام به زنان در زندگی ما نبوده است. اما برخی نیز هستند که بر دنیای تناسب اندام تأثیر می گذارند.

کاترین سویتزر

بعد از اینکه بارها به ما گفتند که ماراتن خیلی دور است در سال 1967 ، او اولین زن ثبت نام شده در مسابقه ماراتن بوستون بود. علیرغم تمسخر مربی و هجمه های فراوان. او رقابت را به پایان رساند و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان حمایت می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های تمرین خانگی جین فوندا ، اگر آنها می خواستند از خانه تمرین کنند ، کشور هیچ راهی نداشت. تمرین با بازی جین فوندا در سال 1982 منتشر شد ، یک پدیده فرهنگی فوران کرد ، و زنان سرانجام توانستند در آرامش در آسایش خانه خود ورزش کنند. نوار اصلی VHS به مدت 6 سال پرفروش ترین ویدئو بود و پیشگام او در زمینه تناسب اندام بود. بدن در خانه در بسیاری از اشکال (اما هرگز تکرار نشود)

FITCO 3 8 زنان 2

ناهید ویلیامز

وقتی در مسابقات آزاد فرانسه در سال 2005 ، زنان هنوز جایزه کمتری نسبت به مردان دریافت می کردند. با وجود تعداد بازیها و دورهای یکسان ، ونوس ویلیامز استدلال کرد که زنان باید به همان میزان حقوق بگیرند. با بازیکنان مرد اگرچه او با شور و حرارت از مسئولان مسابقه درخواست کرد. اما او رد شد این مانع حرکت او نشده است زیرا او برای برابری زنان از طریق مقاله نویسی و رهبری مبارزات انتخاباتی ادامه می دهد

FITCO 3 8 زنان 3

فرم دهی!

استفاده از شکل مناسب ورزش نه تنها در میزان حرکت و انرژی شما صرفه جویی می کند که می تواند برای تناسب اندام استفاده شود. اما همچنین می تواند به شما در جلوگیری از آسیب کمک کند. با فرم مناسب جریان اکسیژن بهتری به ماهیچه های شما می رسد. بنابراین می توانید به طور مlyثر و منظم ورزش کنید. مزیت اضافی فرم مناسب؟ ماهیچه های واقعی مورد نیاز خود را تمرین دهید.

خطاهای رایج هنگام تمرین عبارتند از:

  • Strangling-هنگام نشستن یا کشیدن ، باید از خفه شدن جلوگیری کنید.
  • وضعیت آرنج – قایقرانی و وزوزن دوسر نیاز به این دارد که آرنج شما نزدیک بدن شما باشد.
  • وضعیت زانو – در حالت اسکوات ، مخصوصاً نیاز است که زانوها با انگشتان پا در یک راستا باشند.

اگرچه هر تمرین برای عملکرد بهینه به فرم مناسب نیاز دارد. اما در این ماه ، ما روی Kettlebell Squat تمرکز می کنیم زیرا بیشترین شانس شکل دهی نامناسب را دارد.

فیلم زیر فرمت مناسب را نشان می دهد. اما با خیال راحت این لیست را چاپ کرده و هنگام ورود به باشگاه با خود همراه داشته باشید.

نکات: کتل بل نداره؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. فقط آن را به صورت عمودی نگه دارید در حالی که بالای وزنه را در دست خود نگه می دارید.

DumbellSquat

دوباره در 10 (یا 20) بازگردید.

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم می دهند. بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. نه تنها ایده خوبی است که روال خود را با استراحت های کوتاه مخلوط کنید ، اما مزایای تناسب اندام نیز دارد. استراحت از تمرینات سنگین تنبلی نیست! در واقع ، با اجازه دادن به شما به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 روز خواب

  • ریکاوری عضلات
  • بدن خود ترمیم می شود
  • بازسازی سیستم عصبی
  • بدن به خستگی ماهیچه ها اجازه نمی دهد.

همچنین به شما کمک می کند زمان بیشتری را صرف تمرکز بر چیزهایی که دوست دارید ، مانند سرگرمی ها یا عزیزان خود کنید. روزهای استراحت برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید سلامت روانی و جسمی شما چه فایده ای دارد؟ چرت زدن! این فقط یک سرگرمی است که مدتهاست برای بچه ها و غذا پس از روز شکرگزاری ذخیره شده است. چرت زدن می تواند خلق و خوی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و در صورت انجام صحیح به شما انرژی می دهد.

چرت زدن مناسب همچنین می تواند:

  • کاهش خستگی
  • بهبود کارایی
  • اضافه کردن عملکرد حافظه

هنگام تصمیم گیری برای چرت زدن (علاوه بر هر زمان.) چند نکته که باید در نظر داشته باشید مهم است.

  • چرت های کوتاه (بین 10 تا 20 دقیقه) ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از اینکه شما از حال بروید ، حساب نمی شود.
  • قبل از ساعت 3 بعد از ظهر آن را بردارید ، به مرور زمان ممکن است برنامه خواب شب شما را مختل کند و هیچکس به آن احتیاج ندارد.
  • در یک منطقه راحت و کم نور و بدون هیچ گونه حواس پرتی چرت بزنید.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از چرت زدن بیدار شود.

گذراندن یک روز یا اختصاص دادن زمان به خود برای استراحت و استراحت برای سلامت جسمی و روحی شما مهم است. به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد و تجدید قوا چند بار سرعت خود را کم کنید.

بازسازی با شما آغاز می شود.

بهار اینجاست! گلها شکوفه می دهند پرندگان پرواز می کنند و حشرات… حشرات هستند. این ماه را به استراحت و خوش بینی به زندگی اختصاص دهید. خواه در حال احیای یک روال قدیمی باشید یا یک سفر تناسب اندام جدید را شروع کنید. بیا داخل و ببین چه اتفاقی در باشگاه می افتد. ما همیشه اینجا هستیم تا مطمئن شویم به اهداف تناسب اندام خود می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید