رژیم ورزشکار تغذیه مناسب برای ورزشکاران


رژیم ورزشکار

رژیم ورزشکار

هنگام ورزش داشتن تغذیه بسیار مهم است. رژیم غذایی ناسالم می تواند بر ورزش و ورزش تأثیر بگذارد.

بنابراین ، بهتر است افرادی که از برنامه ورزشی برای تهیه رژیم غذایی خود استفاده می کنند.

ورزش انرژی بدن را از بین می برد و ما باید این انرژی را با مصرف غذا جبران کنیم.

رژیم ورزشکار

با افزایش سطح آگاهی اجتماعی ، تأکید بر ورزش و فعالیت های ورزشی افزایش یافته است ، بنابراین تمرکز بر رژیم غذایی ورزشکاران نیز بسیار مهم است. اگر یک ورزشکار معمولی هستید ، انجام هر روز ورزش یکی از اولویت های اصلی زندگی شما است و مطمئناً برای موفقیت در این امر به یک ورزشکار خوب نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر ، در دهه گذشته ، استفاده از بازی های مکمل مورد پسند باشگاه های ورزشی و مشتریان آنها قرار گرفته است. با این حال ، علاوه بر هزینه بالای استفاده از بازی های اضافی ، هنوز خطر کلاهبرداری و وضعیت نامناسب وجود دارد ، در حالی که استفاده از بازی های اضافی ممکن است در درازمدت مشکلات موقتی داشته باشد.

به طور کلی ، به خاطر داشته باشید که بهترین برنامه های ورزشی فقط برای یک دوره سه تا چهار ماه قبل از تمرینات شدید است و نیازی به ادامه آنها نیست ، ادامه استفاده از این برنامه های افزودنی توصیه نمی شود. بنابراین ، استفاده از مکمل های ورزشی نیز باید تحت رژیم پزشک در رژیم غذایی ورزشکاران گنجانده شود.

در My Weight Loss Partner ، ما به روزترین برنامه رژیم غذایی ورزشکاران مناسب ورزشکاران برای دستیابی به توده عضلانی را با دانش متخصصان و متخصصان تغذیه و همچنین باشگاه های مربیان جانبازان و ژیمناستیک حرفه ای با شما به اشتراک می گذاریم. با ما بمان.

طبق توصیه بسیاری از متخصصان پزشکی ورزشی در سراسر جهان ، رژیم غذایی ورزشکاران باید به راحتی نیازهای تغذیه ای ورزشکاران را در هر سطحی از تمرینات ، از جمله آماتور ، نیمه حرفه ای و حرفه ای با یا بدون رقابت ، برآورده کند. عدم آگاهی از رژیم غذایی ورزشکاران در حین مسابقه یا ورزش می تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، خطرات سلامتی را افزایش دهد. بنابراین ، شما باید برای برنامه رژیم غذایی سالم و همچنین رژیم چربی یا افزایش وزن به پزشک معتبر مراجعه کنید.
اهمیت ورزش متعادل و تغذیه ورزشکاران

افرادی که فعالیت بدنی شدید انجام می دهند متابولیسم بالایی دارند و بیشتر مواد معدنی و مواد مغذی بدن خود را در حین ورزش و تعریق از دست می دهند. بنابراین ، جبران از دست دادن تعادل تنها با داشتن یک متخصص رژیم غذایی مناسب بر اساس تغذیه مناسب برای این افراد امکان پذیر خواهد بود. مکمل های غذایی برای ورزشکاران باید شامل تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن و تمام مواد مغذی موجود در رژیم غذایی باشد. اما بسته به میزان توده عضلانی شما ، میزان مصرف هر ماده باید با توجه به رژیم غذایی ورزشکار تنظیم شود.
ویژگی های بازیکنان

رژیم ورزشی به افراد معلول امکان می دهد وعده های ورزشی و وعده های غذایی خانوادگی خود را تنظیم کنند ، علاوه بر اینکه یک برنامه ورزشی سالم را نیز رعایت می کنند که با رژیم خانواده نیز مطابقت دارد.
رژیم غذایی ورزشکاران با افراد عادی متفاوت است. به عنوان مثال ، یکی از اصول اساسی برنامه ریزی رژیم غذایی یک ورزشکار افزایش میزان پروتئین در رژیم غذایی او است ، به طوری که برای یک فرد معمولی وزن آن در حدود 8 گرم در هر کیلوگرم وزن است. بدن ، اما در یک برنامه ورزشی ، مقدار پروتئین در رژیم غذایی 1.5 تا 2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن. در واقع میزان پروتئین در رژیم غذایی ورزشکاران بسته به نوع ورزش ، وزن و ورزش سبک متفاوت است.

بخش دیگری از رژیم غذایی یک ورزشکار افزایش نیاز به چربی های اشباع شده برای تامین انرژی و جلوگیری از خستگی سریع است. از سوی دیگر ، افزودن مواد معدنی و ویتامین ها برای عضله سازی باید در رژیم غذایی ورزش گنجانده شود. بنابراین ، داشتن یک مربی خوب وزن و به روز رسانی ورزشکار ، با توجه به شرایط جسمانی به صورت هفتگی یا ماهانه ، ادامه مدیریت وزن و همچنین انجام معاینات منظم ، به شدت برای ورزشکاران توصیه می شود.

اهمیت رژیم غذایی ورزشکاران

شما می توانید با دسترسی به برنامه های رژیم غذایی ورزشکاران و پشتیبانی چندین سال تجربه تغذیه سالم ، از بهترین روشهای ورزشی و سیستم تغذیه سالم برای ورزشکاران بهره مند شوید. متخصصان و پزشکان ، همراه با دریافت مشاوره دو طرفه از “وزن من” کلینیک های مراقبت های بهداشتی
اهمیت تعیین قدرت در رژیم غذایی ورزشکاران

هنگام برنامه ریزی یک برنامه ورزشی ، توجه به نوع تمرین ، مدت زمان آن و تعداد دفعات انجام آن در هفته بسیار مهم است. به صورت علمی و صحیح

بسیاری از مردم هنوز معتقدند که استفاده از ورزش های تکمیلی به حفظ بدن سالم و ورزش کمک می کند ، اما اکثر قهرمانان تناسب اندام و ژیمناست ها از ورزش مناسب استفاده می کنند و ورزشکاران را برای افزایش فعالیت های ورزشی تربیت می کنند.

مرکز بیمارستانی “وزن من” با استفاده از تجربه تغذیه مبتنی بر ورزش ، برنامه های غذایی ورزشکاران را به شیوه ای م effectiveثر ، آسان و البته 100٪ م toثر برای رعایت احترام ورزشکاران محترم به غذاهای ورزشی سنتی در بازیهای روستایی ارائه می دهد. داخلی و بین المللی.
در رژیم غذایی ورزشکاران چه بخوریم

مرغ: خوردن سینه مرغ آب پز برای شام یا ناهار به رساندن پروتئین به بدن ورزشکار کمک زیادی می کند.
ماهی: ماهی و غذاهای دریایی سرشار از امگا 3 هستند و انرژی لازم برای ورزش را به ورزشکار می دهند.
دفع چربی در کربوهیدرات ها: غذاهایی مانند ماکارونی ، برنج و نان را تمام کنید
از نوشیدنی های گازدار استفاده نکنید
30 دقیقه قبل از ورزش از شکر ساده استفاده نکنید
از گوشت گاو به عنوان یک گوشت عالی برای خوردن استفاده کنید
از مغز استفاده نکنید ، برای محافظت از ماهیچه ها با آب متوقف شوید
غذاهای پخته ، پخته و تخمیر شده را مصرف کنید و مصرف غذاهای سرخ شده را کاهش دهید
شامل پیوند کبد در ورزشکاران هفته ای یکبار است
غذای رژیمی را بدون مشورت با متخصصان و مشاوران متخصص در زمینه رژیم غذایی ورزشکاران درمان نکنید.
میوه ها و سبزیجات (5 میوه یا بیشتر): از میوه هایی مانند موز ، توت فرنگی ، زغال اخته و انگور فرنگی استفاده کنید در حالی که مواد مغذی مورد نیاز بدن برای افزایش قند خون و بازیابی انرژی به بدن را تامین می کنید.

چیزی که بازیکنان را نمی خورد

ورزش در سیستم عصبی مرکزی: از خوردن غذاهایی که حاوی کوکائین ، کافئین و آمفتامین هستند ، که باعث ورزش ورزشکار به دلیل احساس خستگی می شود ، خودداری کنید.
مسکن های مخدر: مسکن ها ، مانند هروئین ، مورفین و ترقه ها به دلیل اثرات مضر آنها ، اکیدا ممنوع است.

غذای پیش از ورزشکاران

هدف نهایی رژیم غذایی ورزشکار این است که بدن ورزشکار را با تهیه غذاهای مناسب که انرژی را تامین می کنند و از کاهش ذخایر گلیکوژن عضلات و همچنین محرومیت مایعات جلوگیری می کند ، آماده کند. طبق برنامه رژیم غذایی ورزشکاران ، در روز مسابقه ، باید از خوردن غذاهای چرب و چربی های سرشار از پروتئین به دلیل مصرف دیرهنگام غذا خودداری کنید ، زیرا خوردن آن تأثیرات نامطلوبی بر عملکرد ورزشکار دارد.

به ورزشکاران توصیه می شود که رژیم قند کاراته باید سریعتر از چربی ها و پروتئین های اشباع شده بنوشد و جذب شود. مطمئن شوید که حدود 150 تا 300 گرم چربی اشباع شده توسط ورزشکار 3 تا 4 ساعت قبل از شروع مسابقات و رویدادهای ورزشی مصرف می شود.

به عنوان مثال ، با توجه به رژیم غذایی ورزشکاران در روز مسابقه ، می توانید ماکارونی را با نان ، نان و مربا ، عسل یا یک کاسه غلات با شیر بخورید. اما برای انجام تمرینات شدید مانند دو و میدانی ، شنا ، دوچرخه سواری و اسکی ، جایی که بدن ورزشکار به دلیل کاهش ذخایر گلیکوژن بسیار خسته شده است ، میزان مصرف غذا در ورزشکار باید 70 درصد (تقریبا 612 گرم چربی) در بدن باشد. تولید گلیکوژن بنابراین می توانید از فرنی ، عسل تخم مرغ ، میوه ها و سبزیجات تازه ، آب میوه ، برنج و ماهی و غیره استفاده کنید.
روشهای بارگیری کربوهیدرات در رژیم غذایی بازیکنان

3 روز قبل از مسابقه و تمرین از رژیم غذایی پرچرب استفاده کنید (مناسب هر مسابقه)
رژیم غذایی 6 روزه ورزشکار: در سه روز اول قبل از مسابقات ، ورزشکار دارای چربی اشباع شده همراه با ورزش متوسط ​​است و 3 روز آخر شامل رژیم کم کربوهیدرات در رژیم ورزشکار بر وزن تمرین می افزاید. مناسب برای مسابقات ملی و بین المللی)

نحوه صحبت با خانم بهار هند

شماره تماس مستقیم:

نشانی: بلوار کشاورز ، بین جمالزاده و کارگر ، خانه پزشک بهار ، پلاک 340 ، دو طبقه ، بخش

دیدگاهتان را بنویسید