رژیم مایر: مزایا – مزایای منفی – رژیم مجاز و غیر مجاز


رژیم مایر یک برنامه رژیم غذایی 14 روزه برای کمک به کاهش وزن است. مزایا – نظرات منفی را بخوانید و غذای این غذا را مجاز و مجاز کنید.

کاهش چربی و افزایش وزن یکی از اهداف مهم بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و چاق است.

کاهش وزن علاوه بر افزایش قدرت و اعتماد به نفس ، سلامتی را بهبود می بخشد و خطر بسیاری از بیماری های قلبی ، دیابت و سایر سرطان ها را کاهش می دهد.

تکنیک ها و رژیم های زیادی برای کمک به کاهش وزن و بهبود سلامتی وجود دارد.

یکی از این وعده های غذایی مایر است. روش مایر یک برنامه رژیم غذایی محبوب است که توسط فرانتس مایر در حدود 100 سال پیش توسعه یافته است.

این رژیم غذایی به عنوان راهی سریع و آسان برای کاهش وزن در نظر گرفته می شود و اخیراً مورد توجه افراد مشهور و مربیان قرار گرفته است.

با این حال ، سایر افراد نیز معتقدند که این رژیم محدودیت هایی دارد و برخی از غذاهای سالم را حذف می کند.

این مقاله رژیم مایر ، نحوه عملکرد ، مزایا و اثربخشی آن را بررسی می کند.

همچنین بخوانید:

غذا چیست و چرا اهمیت دارد؟ (کلیک)

روش مایر چیست؟

روش مایر یک برنامه رژیم غذایی است که در دهه 1920 توسط پزشک اتریشی دکتر Dr. فرانتس مایر.

اخیراً به دلیل استفاده موفق از Rable Wilson (افراد مشهور) توجه خاصی به این رژیم غذایی شده است.

این رژیم مزایای سلامتی را افزایش می دهد. هدف رژیم مایر این است که سلامت معده کلیدی برای کمک به کاهش وزن و افزایش سلامت کلی شما است.

این رژیم غذایی در درجه اول بر حذف غذاهایی که سلامت گوارش را تقویت می کنند ، با استفاده از تکنیک های خوب درک شده مانند جویدن مناسب غذا و جلوگیری از حواس پرتی هنگام غذا خوردن تمرکز می کند.

اگرچه برنامه رژیم مایر تنها 14 روز است که برای اکثر روزها طراحی شده است ، اما اکثر مردم به یک عادت تبدیل شده اند ، اما این به یک عادت دائمی برای کمک به سلامتی تبدیل شده است.

همچنین بخوانید:

سلامت تنفسی و تاثیر آن بر بدن (کلیک کنید)

نحوه پیروی از رژیم مایر

برخی افراد این کار را با استراحت گران قیمت VIVAMAYR برای شروع رژیم مایر انجام می دهند.

گفته می شود این مکمل بدن را تمیز و جوان می کند و بنابراین به پیروی از اصل این رژیم کمک می کند.

با این حال ، به دلیل هزینه بالای اقامت در VIVAMAYR ، می توان این برنامه را در خانه با استفاده از دستورالعمل های ذکر شده در کتاب رژیم غذایی Viva Meyer دنبال کرد: 14 روز تا یک نفس آرام و کوچک.

رژیم مایر یک برنامه 14 روزه برای از بین بردن قند و کافئین و محدود کردن مصرف گلوتن و لبنیات است. این برنامه شامل استفاده از غذاهای قلیایی است.

رژیم غذایی مایر همچنین باعث کاهش حواس پرتی هنگام غذا خوردن ، مانند تماشای تلویزیون یا استفاده از تلفن هوشمند می شود.

این غذا همچنین شامل موارد زیر است:

  • از نوشیدن آب همراه غذا خودداری کنید
  • هر لقمه 40 تا 60 بار
  • به محض احساس سیری دست از خوردن بردارید
  • خوردن زیاد غذا را در ساعات اولیه روز به پایان برسانید
  • پخت غذا را بعد از ساعت 3 بعد از ظهر به پایان برسانید.
  • بعد از ساعت 7 غذا را متوقف کنید.

مجاز و مجاز کردن غذاها در رژیم Meer

در رژیم غذایی مایر ، دستورالعمل هایی برای خوردن و اجتناب از غذا داده شده است.

به غذا اجازه دهید

در رژیم غذایی مه ، خوردن غذاهای قلیایی در اولویت اول است. این ترکیبات در زمان تخمیر دارای pH بالایی هستند.

میوه ها ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها برخی از این غذاها هستند. مجاز بودن چربی های سالم ، چربی ها و پروتئین های رایگان نیز در این رژیم مجاز است.

مواد غذایی مجاز برای مصرف در این رژیم عبارتند از:

  • غلات: جو ، ریزوتو ، سبوس گندم ، ارزن و پولنتا
  • میوه ها: سیب ، پرتقال ، موز ، توت ، گلابی ، هلو و آلو
  • نوشیدنی ها: آب ، آب انار و چای سبز
  • سبزیجات: کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم ، کلم پیچ ، فلفل و قارچ
  • آجیل: بادام ، گردو ، پسته و آجیل ماکادمیا
  • دانه ها: چیا سید ، کنجد ، دانه های کنف و دانه های کتان
  • گیاهان و ادویه جات ترشی جات: فلفل سیاه ، دارچین ، زیره ، زردچوبه ، گشنیز و جعفری
  • پروتئین ها: ماهی قزل آلا ، ماهی آزاد ، توفو ، مرغ ، گوسفند ، گوشت گاو ، حبوبات و تخم مرغ
  • چربی های سالم: روغن نارگیل ، روغن زیتون بکر ، روغن های فشرده سرد

غذای بدون قاعده

اجازه دادن به مواد مغذی مانند گلوکز ، قند و کافئین در رژیم مایر محدود است.

در این رژیم غذایی نیز مصرف محصولات لبنی و شیرینی های معمولی مانند عسل و شربت افرا محدود است. با این حال ، تعداد کمی از آنها می توانند از بین بروند.

غذاهای زیر از رژیم مایر حذف می شوند:

  • قندها را اضافه کنید: شکر ، شربت ، آب میوه ، آب نبات و شیرینی
  • گلوتن: محصولات حاوی گندم ، جو یا چاودار
  • نوشیدنی ها: قهوه ، نوشابه ، نوشیدنی های ورزشی ، مشروبات الکلی
  • غذاهای فرآوری شده: غذاهای آماده ، چیپس ، کلوچه ، فست فود ، غذاهای فرآوری شده و غلات (صبحانه)
  • غذاهای لبنی: شیر ، ماست ، پنیر ، کره و بستنی

همچنین بخوانید:

هنگام خوردن غذاهای فرآوری شده چه اتفاقی برای بدن می افتد؟ (کلیک)

رژیم مایر: مزایا - تسکین منفی - رژیم های مجاز و غیر مجاز |  روش مایر برای ضربه زدن

کاهش وزن در رژیم Meer

تا به امروز ، هیچ مطالعه ای برای ارزیابی اثربخشی رژیم مایر انجام نشده است. با این حال ، این رژیم دارای اصول زیادی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

به عنوان مثال ، این برنامه اولویت را با خوردن غذاهای مغذی مانند میوه ها ، سبزیجات ، لوبیا و حبوبات می دهد.

این غذاها سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مهم و همچنین فیبر هستند.

فیبر در بهبود سلامت معده و افزایش احساس رضایت بین وعده های غذایی مفید است.

رژیم غذایی همچنین مصرف غذاهای فرآوری شده را حذف می کند و قند اضافه می کند ، که هر دو با افزایش وزن ، کاهش سلامت روده و بسیاری دیگر از مشکلات سلامتی مرتبط هستند.

علاوه بر این ، پیروی از این روش باعث هضم بهتر هنگام غذا خوردن از جمله جویدن غذا و کاهش ناراحتی می شود.

طبق مرور 10 مطالعه ، رژیم گرفتن به اندازه برنامه های رژیم غذایی در کاهش وزن مثر است.

علاوه بر این ، هضم کامل غذا به بهبود هضم و هضم معده کمک می کند.

همچنین بخوانید:

باورهای غلط در مورد کاهش وزن (کلیک کنید)

سایر مزایای رژیم مایر

رژیم غذایی میث علاوه بر کمک به کاهش وزن ، فواید دیگری نیز دارد.

همچنین بخوانید:

10 برنامه رژیم لاغری برای دیگران (کلیک کنید)

ساخته شده و به راحتی قابل پیگیری است

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از رژیم غذایی انعطاف پذیر پیروی کنند ، در حالی که دیگران برنامه ای ساده و ساختارمند را با دستورالعمل مشخص (مانند روش مایر) انتخاب می کنند.

این منو بسیاری از موارد مهم را برای شروع ارائه می دهد ، از جمله لیست خرید ، برنامه غذایی دقیق و دستورالعمل ها.

همچنین ، بر خلاف رژیم های دیگر ، این رژیم نیازی به شمارش کالری ، اندازه گیری مواد مغذی و بررسی میزان دریافت درشت مغذی ها ندارد.

این روش برای افرادی مناسب است که به دنبال کاهش وزن بدون در نظر گرفتن برنامه زمانی خاص هستند.

ذهن را معرفی کنید

درک بهتر رژیم غذایی مایر با یک لیست طولانی از مزایای فراتر از کاهش وزن همراه است.

بر اساس مطالعه 57 نفر در برنامه 8 هفته ای ، با درک غذا خوردن ، مواردی مانند بهبود خود ، کاهش پرخوری و اضطراب کمتر وجود دارد.

مطالعه دیگری روی 68 مطالعه نشان داد که تمرینات مدیتیشن در جلوگیری از پرخوری و “اختلالات خوردن” مثر است.

ذهن همچنین به جلوگیری از خوردن غذا در واکنش به چیزهای خارجی مانند بوی غذا ، تماشای شهرهای دیگر یا دیدن تبلیغات غذا کمک می کند.

تغذیه سالم را تشویق کنید

رژیم مایر بر خوردن غذاهای سالم از جمله میوه و سبزیجات تأکید دارد.

با استفاده از این موارد ، بسیاری از مزایای مورد نیاز بدن با محافظت بدن در برابر بیماریهای عفونی تأمین می شود.

این رژیم همچنین شامل سایر مواد مغذی مانند آجیل ، دانه ها ، چربی های سالم و حبوبات است. استفاده از این مواد مغذی همچنین ویتامین ها و مواد معدنی بدن را تامین می کند.

بر اساس بررسی 23 مطالعه ، مصرف منظم غذاهای فرآوری شده با افزایش خطر سندرم متابولیک همراه است.

سندرم متابولیک با بسیاری از مشکلات قلبی ، سکته مغزی و دیابت نوع 2 همراه است.

علاوه بر این ، استفاده از مکمل های قند نیز به ایجاد مشکلاتی مانند دیابت ، مشکلات کبدی و بیماری های قلبی کمک می کند. از آنجا که مصرف قند زیاد در این رژیم محدود است ، این امر به افزایش سلامت بدن کمک می کند.

همچنین بخوانید:

رژیم متعادل برای افزایش طول عمر و سلامتی (کلیک کنید)

رژیم مایر بدتر است

علاوه بر مزایای زیاد ، رژیم مایر دارای مضرات زیادی است.

این برنامه با توصیه غذاهای قلیایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، آجیل و دانه ها به مبتدیان PH بدن را افزایش می دهد.

اگرچه این غذاها بسیار سالم هستند ، اما تحقیقات هنوز محدود به غذاهای قلیایی است.

مطالعات محدود همچنین نشان می دهد که مصرف غذاهای قلیایی به سیستم ایمنی بدن آسیب نمی رساند.

علاوه بر این ، قوانین رژیم غذایی مایر سلامت را در رفتار مردم و سابقه سوء تغذیه شهر ایجاد می کند. به عنوان مثال ، مدل مایر قوانین مربوط به زمان و زمان خوردن غذا را تعیین می کند.

علاوه بر این ، در رژیم غذایی مایر ، دریافت مواد مغذی مفید مانند محصولات لبنی و غلات حاوی گلوتن محدود است.

اگرچه برخی افراد (از جمله افراد مبتلا به بیماری سلیاک ، عدم تحمل ، عدم تحمل لاکتوز یا شیر مادر) از محدود کردن این غذاها سود می برند ، اما اکثر مردم نیازی به اجتناب از آنها ندارند.

نتیجه

رژیم مایر شامل یک رژیم 14 روزه با هدف بهبود سلامت معده ، تغییر عادات غذایی و کمک به کاهش وزن است.

این رژیم مصرف طیف وسیعی از مواد مغذی را توصیه می کند ، اما از سوی دیگر ، مصرف برخی مواد مغذی محدود است و قوانین محدود کننده آن برای افرادی که سابقه اختلالات خوردن دارند مناسب نیست.

علاوه بر این ، این رژیم بر اساس مفروضاتی از جمله رژیم های قلیایی است که توسط علم پشتیبانی نمی شود.

در پایان ، توجه به این نکته ضروری است که افزودن قوانین به رژیم غذایی سالم ، مانند ورزش مدیتیشن ، کاهش مصرف غذاهای فرآوری شده و سطوح بالای قند ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. وزن طولانی مدت و طولانی مدت.

لوازم جانبی و محصولات مراقبت را از Oiro به صورت آنلاین پیدا کرده و خریداری کنید کلیک

1 »2» 3 »4» 5 این نوشته را اندازه می گیرم!

[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید