رژیم لاغری 15 روزه کانادا + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی قوی باعث می شود که در حالی که زیاد گرسنه نیستید سریع وزن خود را کاهش دهید. در همه رژیم ها ، مهم است که رژیم را با دقت و بدون هیچ تغییری دنبال کنید. نوشیدن آب به ویژه آب در طول رژیم بسیار مهم است و ورزش روزانه مانند 30 دقیقه پیاده روی متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به ورزش نیز کمک می کند.

وعده غذایی کوچک 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کاناتا

معرفی برنامه کاهش وزن و کمک به آن ، می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن و همچنین سلامت بدن و نیازهایی که باید برآورده شود داشته باشد. در پی آن رژیم لاغری کاناتا ما نشان می دهیم 15 روز می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه و پودر قند درست کنید. مراقب باشید این وعده غذایی باید برای صبحانه تهیه شود.

برای ناهار ، توصیه می شود کمی تخم مرغ آب پز با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا کمی کاهو و آب لیمو استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا ممکن است مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث ایجاد نفخ در معده شما شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در بعد از ظهر توصیه شده ، ابتدا 1 فنجان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 ورق سوسیس استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی برای غذا مانند روز اول استفاده کنید.

برخی را رز کنید

در روز سوم ، صبحانه خود را با 1 لیوان آب نرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای و 2 میان وعده میل کنید.

هنگام ناهار ، ابتدا کمی کاهو بخورید و سپس نیمی از مرغ یا سینه مرغ پخته شده را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذا را خوب بجوید و در نتیجه هوس را کاهش دهید.

همراه کرفس ، کلم و سالاد گوجه فرنگی و آب لیمو برای شام سرو کنید.

روز چهارم

هنگام صبحانه ، همان کاری را که روز قبل انجام داده اید انجام دهید ، به جز یک تکه گاز اضافه کنید.

در وعده نهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج خورد.

برای شام ، ابتدا سس بور بخورید. توصیه می شود شام را در ابتدای شب و بعد از ساعت شام در “شام” بخورید ، هویج رنده شده و 200 گرم وعده غذایی پنیر بخورید.

غذا

روز پنجم

آماده شوید و مانند روز چهارم از صبحانه لذت ببرید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ رژیم غذایی سالم ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سس سالاد با آب لیمو و روغن زیتون. سپس یک کدو تنبل موز بخورید.

روز ششم

امروز آماده شوید و از صبحانه مانند سومین روز غذای بدون چربی لذت ببرید.

ناهاری را انتخاب کنید و استفاده کنید که همان روز دوم است.

همانند شب قبل (روز پنجم) شام را آماده کرده و میل کنید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کاناتا برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با پودر قند و یک تکه پنیر درست کنید.

برای ناهار هر فصل از کاهو ، ورق سوسیس و بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

از روز سوم ناهار بخورید و آب لیمو به آن اضافه کنید.

برای شام از لیوان استفاده کنید. همچنین با سس سالاد با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها خوردن این غذاها ، می توانید مقدار زیادی میوه مصرف کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک فنجان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سس سالاد را با آب لیمو ترش به آرامی بریزید و سپس از نیمی از مرغ شیر استفاده کنید ، که بهتر است پخته شود.

برای شام ، سس سالاد با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو تهیه کنید و از یک نوشیدنی لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را که روز قبل انجام داده اید انجام دهید ، به جز یک تکه گاز اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا باید از ماست کم چرب استفاده کرد و بعد از مدتی ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج خورد.

در وعده شام ​​ابتدا 2 تخم مرغ پخته بخورید.ساعت بعد از شام هویج رنده شده و 200 گرم پنیر بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه ، همان کاری را انجام دهید که روز قبل انجام داد.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و مقداری آب لیمو استفاده کنید.

برای شام از سس کاهو و سالاد استفاده می شود و در پایان کدو بورانی سرو می شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با کاهش وزن و 1 فنجان آب نرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای و 2 میان وعده بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کاناتا

این رژیم متعادل 12 روز رژیم معمولی است اما 3 روز به عنوان یک رژیم معمولی توصیه می شود. توصیه می شود رژیم غذایی را در 15 روز اول رعایت کنید و سپس از وعده های غذایی معمولی استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه غذاهای گروهی باید در حد اعتدال مصرف شوند. پس از ماه ها از دست دادن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط 3 روز باید مراقبت را تکرار کنید.

مراقبت های بهداشتی برای رژیم لاغری کانادا

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سس سالاد را با گوجه فرنگی و آب ترش قرار دهید و سپس از بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست و سینه مرغ یا سوپ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، دو وعده میوه بخورید.

روز چهاردهم است

برای صبحانه فقط یک فنجان چای و یک تکه پنیر و عسل استفاده کنید.

5 تکه سس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا سس سالاد با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نیمی از مرغ شیر را بخورید و چند ساعت بعد یک تکه میوه میل کنید.

روز پانزدهم

صبحانه بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا خراب کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. از شیشه استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست و سینه مرغ یا سوپ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، دو وعده میوه بخورید.

منبع: آرگا

علائم:
غذا

دیدگاهتان را بنویسید